3. Beoordelingen vakantiewoningen: Apulië

Beoordelingen over Residence Bellaria

Via Filitte , 73020 Giurdignano, Italië

#1 van de 11 vakantiewoningen in Giurdignano

• Beoordeeld op: 24 september 2023

Top verblijf met enorme vriendelijke en bijzonder gastvrije mensen, je voelt je echt welkom!

Zwembad, vriendelijkheid en gastvrijheid

• Beoordeeld op: 20 augustus 2023

Niets het was super!

De vriendelijkheid en overal was het schoon en netjes

• Beoordeeld op: 31 juli 2023

Fantastisch, komen zeker nog een keer.

Niets!

Heerlijke accommodatie die van alles is voorzien om tot rust te komen. Goed ontbijt, vriendelijke mensen, heerlijk ontbijt en een fijne uit als plek om de omgeving te bekijken.

• Beoordeeld op: 25 juni 2023

Super verblijf gehad
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Goede ligging, heel vriendelijk personeel en schone appartementen.

• Beoordeeld op: 23 mei 2023

Prima verblijf op een prachtige locatie met grote gastvrijheid

Kan niets verzinnen

Een warme en gastvrije ontvangst, met drankje en uitgebreide borrelplank. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. De dame in de ontbijtzaal hielp ons met een grote lach. Het assortiment taarten bij het ontbijt geeft wat keuzestress. Giurdignano is een leuk plekje met prima restaurants, gunstig gelegen voor mooie uitstapjes. De Residence heeft een fijn, groot zwembad.

• Beoordeeld op: 28 april 2023

• Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Service, vriendelijkheid, mooie tuin met zwembad, goede douche, leuk huisje, voortreffelijk ontbijt. De gastvrouw heeft ook nog heerlijke lasagne gemaakt voor ons.

• Beoordeeld op: 21 september 2022

prachtige hotel/appartement in mooie omgeving waar ze alles doen om het naar je zin te maken. In September heerlijk

niets

het zwembad(mooiste ooit) de staf (echt allervriendelijkste Clarissa en Enzo) de bar voor een aperitief of na het eten na te kletsen.

• Beoordeeld op: 12 september 2022

Fantastische plek!

Wow, waar te beginnen! Bij aankomst kregen we gelijk een upgrade van onze kamer. De appartementen zijn ruim, schoon en de matrassen zijn goed. De keuken in het appartement is voorzien van alle basisbenodigdheden. Ook zijn er wasmachines aanwezig waar je gratis (zeep is aanwezig) je kleren kunt wassen. Het ontbijt ‘s ochtends is top; veel zelfgemaakte taarten, croissants, eieren en heerlijke koffie. Het zwembad is geweldig met ook kleiner verwarmd zwembad. De bar bij zwembad is gezellig en perfect voor een drankje het einde van de middag (en ook tot laat in de avond open - overigens totaal niet gehorig!). Wat deze plek het meest bijzonder maakt zijn de geweldig vriendelijke en behulpzame mensen. Allemaal lopen ze rond met een lach en proberen ze je het naar het zin te maken. Fantastische plek en hopen hier zeker nog eens terug te komen!

• Beoordeeld op: 1 augustus 2022

Douche wat klein/laag voor lange Nederlanders ;)

Liefdevolle en vriendelijke familie die het resort runt! Willen van alles voor je regelen en erg gastvrij. Prachtig zwembad! Zeker een aanrader.

• Beoordeeld op: 1 juli 2022

Het ultieme vakantiegevoel!

Vriendelijk personeel, prachtig zwembad, heerlijk appartement en een zeer warm welkom met gratis drankje en tapasplank.

• Beoordeeld op: 17 juni 2022

Klein stukje paradijs
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

Het personeel en de eigenaars zijn heel vriendelijk en staan altijd klaar.

• Beoordeeld op: 4 juni 2022

Absolute aanrader!
    • Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

Mooie rustige ligging met heerlijk zwembad/lounge gedeelte. Het appartement was keurig , schoon en had een prima bed. Het ontbijt was heerlijk en een dikke pluim voor al het personeel! Ze waren erg vriendelijk en behulpzaam, met in het bijzonder Enzo en Clarissa.

• Beoordeeld op: 4 mei 2022

fijn verblijf!
    • Appartement met 2 Slaapkamers (4 Volwassenen)

mooie en ruim opgezette locatie, zeker met kinderen ook genoeg te doen en te spelen. Naast een speeltuin is en ook een groot voetbalveld. Bij het zwembad zit een barretje, prettig voor een drankje of hapje in de middag. Erg vriendelijk personeel!

• Beoordeeld op: 13 augustus 2021

Tiny paradise

De service was top. Ondanks de taalbarrière was het personeel enorm vriendelijk. De eigenaars doen hun best om jou thuis te laten voelen. Het meubilair is niet de meest moderne maar onze kamer was super proper. Het werd dagelijks proper gemaakt. We hebben zelden zo goed geslapen. Het ontbijt was heerlijk! Aan het zwembad werd er niet aan ‘handdoekleggen’ gedaan. We konden dus zonder stress aan het zwembad liggen. Het is “family friendly” maar als koppel hadden we geen last van families met kinderen.

• Beoordeeld op: 8 augustus 2021

Topverblijf

De ontvangst was heel hartelijk en warm. We kregen niet alleen een heerlijke prosecco, maar eveneens een prachtige aperitiefschotel met lekkere Italiaanse kaas en charcuterie. Het zwembad is heerlijk groot en er is ook een warm gedeelte met ontspannende bubbels. Er is bij het zwembad ook een heel gezellige bar met knusse zeteltjes. Zowel wij als ouders, als onze kinderen, hebben ons hier geamuseerd. Het ontbijt was gevarieerd met elke dag vers fruit, vers gebakken taart (die bleef staan zodat je ook ‘s middags nog een stukje kon proeven), brood en beleg. Daarnaast ook elke dag eitjes met spek te verkrijgen. We waren blij dat we niet in de drukte van Otranto logeerden. Het hotel is een oase van rust en vlakbij de snelweg zodat het een ideaal hotel was als uitvalsbasis. s Avonds kon je te voet naar een pizzeria in de buurt of kon je worden gebracht naar een lekkere Osteria. Misschien niet het meeste luxueuze hotel qua kamer, maar de gastvrijheid van de uitbaters maakte alles goed.

• Beoordeeld op: 12 september 2023

• Appartement met 1 Slaapkamer (2 Volwassenen)

De huisjes zijn donker en gedateerd en hebben verouderd meubilair. Ze zijn niet sleets, maar hun kwaliteit staan in geen verhouding tot hun prijs. Ook het ontbijt is wel behoorlijk, maar niet van vier sterren niveau.

Het complex heeft een prachtig zwembad en voldoende ligbedden. Een van ons met rugklachten had moeite met de nogal zachte matras. Nadat we dat gemeld hadden werd er meteen een hardere matras aangevoerd.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2023

Geen wifi op de kamer, verder niks

Het zwembad is werkelijk fantastisch, goede bedden, parasols en een poolbar. Bij de poolbar kan je van alles kopen, hebben ze wifi en lekkere zitbanken met voldoende schaduw. Je kan er ook voor een klein bedrag kiezen uit verschillende homemade lunchgerechten, wel bestellen voor 11 uur. Zo kan je als je geen zin hebt om weg te gaan bij het hotel blijven. En het smaakte heerlijk, net als het ontbijt. Zoveel keus in taarten heb ik nog nooit gehad en allemaal even vers! Het is echt een familiebedrijf, ze zijn heel behulpzaam en oprecht aardig. De kamer is schoon, bed is goed en voldoende kastruimte. Wel enigszins gedateerd qua meubels maar je kan wel zien dat het destijds dure meubels zijn geweest want er zit geen beschadiging op. Airco werkte goed alleen geen wifi op de kamer (wel bij de bar, receptie en ontbijtruimte). De auto parkeer je binnen de hekken, er is voldoende parkeergelegenheid en het hek kan je zelf openen en sluiten. De ingang van het hotel zit niet aan de doorgaande weg maar een straatje daarachter. De service en de betrokkenheid van het personeel was fantastisch, echt een aanrader.

• Beoordeeld op: 17 september 2023

FANTASTISCH