2. Hotelanmeldelser for Italien

9,2

• Anmeldt: 20. oktober 2022

Meget godt
    • Suite (3 voksne)

Super beliggenhed og stor lejlighed. Vær dog opmærksom på at morgenmad er en kasse med brød, syltetøj, kiks samt yoghurt og appelsiner og mælk der står i køleskabet til Lav selv.

Overnattede: oktober 2022

• Anmeldt: 26. oktober 2022

5,0
    "Fin beliggenhed, 2 store gode rum, men en del, der ikke var ok. Se beskrivelsen."
    • Suite med 2 soveværelser

At jeg blev bedt om at betale i DKK i stedet for i Euro. Det blev derved over 300 DKK dyrere. Det til trods for at prisen fra Booking.com var opgivet i Euro. Hotellet BØR spørge, hvilken valuta man ønsker at betale i. Opholdet skulle betales straks ved ankomst og ikke ved afrejse, som det ellers var anført i papirerne. Usle stole ved spisebord. Ingen sofa, trods det at det var en lejlighed. Kaffemaskinen fungerede ikke. Jeg fik ekstra instruks, men der kom aldrig mere ud af den end et 3/4 fyldt æggebæger - skønt tryk på “stor kop”. Opgav den og købte Nescafé. Stegepanden passede ikke, vippede på kogepladen.Brugte jeg panden, kunne kasserolle ikke være på kogeplade 2 ved siden af. Trist morgenmad. Der var det mest nødvendige, men trist papbrød i vacuumposer. Vi købte brød mm selv Ingen køkkenbordsplads til at lave lidt mad, al plads gik til mikroovn, opvaskestativ og kaffemaskine. Ingen børste til opvask. Vaskede vi ikke selv op, kostede det ekstra (Ifølge skilt)

Beliggenhed fin. Elevator. Venligt personale - ved rengøringen ! Lyse, store rum. Rene håndklæder Friske appelsiner

Overnattede: oktober 2022

• Anmeldt: 20. oktober 2023

Enestående
    • Familiesuite
    • 1 overnatning

Overnattede: oktober 2023

• Anmeldt: 1. juni 2023

Fabelagtigt
    • På rejse sammen med venner
    • Suite med 2 soveværelser

Overnattede: maj 2023