3. Hotelbeoordelingen: Toscane

Via Filippo Mazzei 2 - Angolo S.Biagio, 56124 Pisa, Italië

#8 van de 50 hotels in Pisa

• Beoordeeld op: 19 september 2023

• Classic Tweepersoonskamer

Personeel verstrekt erg weinig praktische info. Het restaurant is uitstekend maar de kaart voorziet enkel uitgebreide maaltijden.

Modern hotel met ruime en comfortabele kamers. Beveiligde ondergrondse privé parking voor 15 €/d. Gelegen vlakbij bushalte die toelaat om in 10 min. naar centrum Pisa te rijden.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2023

Prima verblijf met heel een heel goed restaurant en ontbijt.
    • Classic Tweepersoonskamer

Het inchecken kon wat beter. De vrouw die ons incheckte leek wel op de automatische piloot te functioneren. Maar alles was zonder problemen.

Het restaurant en ontbijt was heel goed. Met name het restaurant voor het diner was opmerkelijk goed. Het personeel van het restaurant was buitengewoon vriendelijk en behulpzaam. Zij werken met passie.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2023

Het ontbijt was super!

• Beoordeeld op: 13 augustus 2023

Was een erg leuk verblijf met live muziek bij het diner.
    • Classic Tweepersoonskamer

Erg moderne kamer die er mooi uitzag maar in de hoeken een paar spinnenwebben, maar vooral de badkamer was een beetje behelpen. De douchecabine deuren sloten niet meer en de douchekop oud en aan vervanging toe. De kitranden vies en gescheurd. De spiegel veel te laag voor een wat langere man. Ook het licht ging automatisch uit na een bepaalde tijd. Kortom perfect verblijf behalve de badkamer een beetje shabby maar te doen.

Het is een fantastisch hotel met fantastisch personeel. Heel uitgebreid ontbijt met erg goed diner te verkrijgen. Zeer zeker een aanrader! Wij hadden het geluk ook live muziek te hebben bij het romantische diner in de tuin die tevens erg mooi ingericht was met een coctail bar.

• Beoordeeld op: 5 augustus 2023

Rustig gelegen buiten het centrum, en een gemakkelijke verbinding met het toeristische hart van Pisa
    • Onderling verbonden kamer

Prima hotel en lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 31 mei 2023

Redelijk
    • Classic Tweepersoonskamer

De douche, het bed , de matrassen heb ik moeten omdraaien voelde de veren

Het ontbijt was goed, de vriendelijkheid was goed

• Beoordeeld op: 18 september 2022

perfect voor kortverblijf.
    • Junior Suite

Eigenlijk was er niets waar we een probleem mee hadden.

De kamer was heel net en proper. de inrichting van de kamer was aangenaam en gaf ons de mogelijkheid te relaxen. het ontbijt was eveneens uitgebreid. Het eten was lekker en er was heel wat keuze, de bediening was eveneens voortreffelijk.

• Beoordeeld op: 11 september 2022

Goed hotel. Met zeer vriendelijk.personeel.
    • Classic Tweepersoonskamer

De kamer en de sfeer. Heel.modern hotel. We hadden de superieur kamer. Deze was best klein.

Het ontbijtbuffet was echt grandioos

• Beoordeeld op: 27 augustus 2022

Goede prijs kwaliteit verhouding.

Overall.

• Beoordeeld op: 26 augustus 2022

• Classic Driepersoonskamer

Stijl en inrichting van het hotel, de kamers, het restaurant. De kwaliteit van het diner.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2022

Uitstekend voor bezoek Pisa of doorreis.
    • Superior Tweepersoonskamer

Hotel is nabij het ziekenhuis. De ziekenwagens komen geregeld met loeiende sirenes langs. Pas van een ober hoorde ik dat je onder het hotel kon parkeren. Bij navraag aan de receptie bleek dat tegen betaling inderdaad te kunnen.

Ruimte restaurant binnen en buiten, faciliteiten, bewaakt parkeren onder hotel.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2022

Modern hotel met fantastisch ontbijt.
    • Superior Driepersoonskamer

Airco kon niet geregeld worden.

Onbijt was ronduit schitterend. Voldoende keuze en allemaal vers klaargemaakt. Koffie werd persoonlijk aan tafel gebracht.

• Beoordeeld op: 30 juli 2022

Aanrader voor een bezoek aan Pisa.
    • Superior Tweepersoonskamer

Dit piekfijn hotel heeft zeer vriendelijk personeel, een zeer lekker ontbijt en een heerlijk restaurant. Op 500m is een bushalte die je meteen naar het centrum van Pisa brengt. Top. Niet echt goedkoop maar wel zijn geld waard!

• Beoordeeld op: 4 juni 2022

• Classic Tweepersoonskamer

Koffie bijgevraagd en nooit gekregen.

Ontbijt en diner.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2021

Goed hotel voor kort bezoek aan Pisa
    • Junior Suite

Er was zeer slecht licht in de kamer , zeker in de badkamer. Er was overal achter spiegels neon verlichting , dit is misschien modern maar niet gezellig. Men kon ook niet gezellig buiten iets drinken.

Het ontbijt was zeer goed georganiseerd ondanks de Corona regeling Het diner s avonds was uitstekend

• Beoordeeld op: 27 september 2021

• Classic Tweepersoonskamer

Gehorig met deuren op de gang.

Goed ontbijt

• Beoordeeld op: 14 augustus 2021

• Onderling verbonden kamer

Personeel was niet echt klantvriendelijk, dat kan beter

Alles schoon en netjes

• Beoordeeld op: 24 augustus 2023

Stinkende (bad)kamers.
    • Onderling verbonden kamer

De stank. De kamer stonk naar rook en riool. Het was de we om 3 uur ‘s nachts aankwamen en heel graag wilden slapen, anders waren we direct vertrokken.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2023

• Classic Tweepersoonskamer

Mooi hotel, iedereen super vriendelijk, komen hier telkens terug wanneer we op doorreis zijn.

• Beoordeeld op: 3 augustus 2023

Zeer goed hotel
    • Onderling verbonden kamer

Er is niets wat ons is tegengevallen. Dit hotel zou ik weer boeken als ik nog eens op doorreis ga door Italië.

Dit was ons tweede hotel in de doorreis naar Kroatië, een bezoek aan Pisa kom dit jaar niet ontbreken. We wilden graag die toren eens van dichtbij zien. Direct bij aankomst zeer hartelijk ontvangen door het uiterst vriendelijke personeel. De ingang en receptie gaven al duidelijk weer dat we hier in een luxer hotel aankwamen dan ons eerste. Zowel de bereikbaarheid, het personeel, de kamers en de faciliteiten zijn hier ontzettend goed. Ook de mogelijkheid om te kunnen parkeren onder het hotel is een hele goede bijkomstigheid. De kamers zijn zeer ruim opgezet met twee éénpersoons bedden, een kast met een kluis, een tv, een koelkast gevuld met eten en drinken en nog meer opbergruimtes. De douche is zeer ruim en doucht heerlijk. Het hotel zelf bied diverse dakterrassen voor ontspanning en een restaurant met een tuin waar je buiten heerlijk kunt genieten van al het eten en drinken wat er te bieden is Het ontbijt is ook zeer goed met een ruime keuze aan eten en drinken. Het betreft hier een buffet waar je zo vaak kunt aanschuiven als je zou willen. Het personeel komt vriendelijk vragen of er koffie, thee of chocolademelk geserveerd kan worden en maken dat voor je klaar. De prijs - kwaliteit verhouding is dan ook zeer goed.

• Beoordeeld op: 14 september 2022

super mooi verblijf

niets

super ontbijt met heel veel lokale producten, zeer vriendelijk personeel en heel behulpzaam, mooie kamer en badkamer na een flinke wandeling kwamen we aan in het centrum

• Beoordeeld op: 18 augustus 2022

Super heerlijk onvergetelijk verblijf met echt leuk vriendelijk personeel en heerlijke home made limoncello, herhaling w
    • Superior Driepersoonskamer

geen commentaar

Fantastisch vriendelijk personeel! Heerlijk diner en uitgebreid ontbijt gehad Kamer fantastisch, heerlijke bedden, mooie badkamer alles netjes schoon en hygiënisch Parkeren onder hotel heel fijn Ligging dichtbij centrum en toch rustig Mochten een fles home made Limoncello kopen Dat is een aanrader! Het hotel krijgt van ons 5 sterren ipv 4 ! Gr Fam. Piels Fantastic friendly staff! Delicious dinner and extensive breakfast Fantastic room, great beds, very nice bathroom everything neat clean and hygienic Parking under the hotel very nice Location close to the center and yet quiet We asked if we could buy a bottle of home made Limoncello , we could 😊 That is highly recommended! The hotel gets 5 stars from us instead of 4! Gr Family. piels

• Beoordeeld op: 2 juli 2022

• Classic Driepersoonskamer

Dat je met de glazen trap vanuit de receptie slechts tot de eerste verdieping kan gaan.

Vriendelijk personeel en zeer lekker ontbijt en diner.

• Beoordeeld op: 31 juli 2021

Slecht hotel, hooguit goed voor 1 nacht
    • Superior Tweepersoonskamer

Locatie was redelijk. Ontvangst ging niet van harte; men had er weinig zin in. Kamer was donker en onpraktisch. Veel geluidsoverlast van de gang. Schimmel in de badkamer. Niet bepaald schoon; veel stof op hogere delen. Ontbijt waardeloos; kunstmatige en niet verse producten. Parkeren in de garage kon enkel als je je autosleutels achterliet.

Bed was heerlijk.