2. Hotelanmeldelser for Italien

• Anmeldt: 25. juli 2022

7,0
    Godt
    • 1 overnatning

Central beliggenhed for en overnatning tæt på lufthavnen. Venligt og hjælpsomt personale

Overnattede: maj 2022

• Anmeldt: 11. august 2023

1,0
    "Ubehøvlet og uciviliserede ejere og medarbejdere."
    • Solorejsende
    • Dobbeltværelse

At personalet (Mario) var grænseoverskridende og intimiderende overfor mig midt om natten. At han nægtede at hjælpe som vært og lagde røret på, da jeg ringede kl:00:15 fordi airconditionen ikke kunne slukkes og jeg ikke kunne sove fra kulden. Da jeg så efterfølgende skrev en besked herigennem ang problemet og at det er utilfredhedstillende, at der blev lagt rør på, mens han siger “Call tomorrow”. Han var han høflig i svaret igennem booking, men han dukkede op mit værelse og var mega ubehalig og nedladende. Verbalt og nonverbal optrådte han uprofessionelt. Han sagde, at jeg da hverken må ringe eller ikke engang skrive igennem booking.com efter kl:00. Allerede da jeg kommer hjem kl:21 og ringer på klokken for bede om deres visitkort, så er han irriteret på mig, fordi han åbenbart på det tidspunkt sover. Han skal forestille være på arbejd e. Mens han giver mig kortet, siger han, at receptionen er lukket efter kl:24. Så da jeg er tvunget til at ringe til hotellet kl:00:15, fordi jeg har brug for deres hjæp med at få styr på airconditionen lægger han røret på. Inden da må jeg forklare mange gange, at jeg ikke kan sove fra det, men han er ligeglad som hotelvært. Han vil ikke forstyrres og hans søvn er vigtigere end sine gæsters søvn. Jeg blev mægtet at have gæster medmindre, de betalte 20 euro pr gang plys leverede deres private dokumenter. Man fratog mig derigennem retten til at have gæster i det der var mit hjem, mens jeg opholdte mig på hotellet. Man larmede af helvede til om morgenen ved at råbe og tale højt, smække med døre, mens man sov som gæst i de tidlige morgentimer. Da jeg gjorde Mario opmærksom på hotellet, sagde han bare, at det er helt normalt. Da jeg spørger om at skifte værelse pga larmen, nægter han. Så jeg skulle finde mig i stress, mens jeg var på ferie og havde betalt for hotellet. Morgenmaden var ikke varieret og mega kedeligt og man tog hele 7 euro for croissanter og for gammelt juice.

Intet!

Overnattede: juli 2023

• Anmeldt: 27. september 2023

Meget godt
    • På rejse sammen med venner

Overnattede: september 2023

• Anmeldt: 20. juli 2022