2. Hotelanmeldelser for Italien

• Anmeldt: 18. juli 2021

5,0
    Rimeligt
    • Superior Room with One Double and Twin Beds

Der var flere events som larmede meget og os gæster var ikke informeret. Personalet kunne ikke engelsk og man skulle betale for at ligge ved poolen.

Beliggenheden, indretningen og udsigten

Hotellet var ringe vedligeholdt. 4 stjerner fortjener det ikke

Overnattede: juli 2021

• Anmeldt: 24. august 2021

3,0
    "Ikke hvad vi forventede"
    • Standard-dobbeltværelse

“Parken” var ikke en park, men blot indkørslen til hotellet, som var knastør og ikke vedligeholdt. Når man tjekker ind, er der ingen information og vi må selv opsøge dette hos hotelpersonalet senere hen. Man skal betale for poolen, hvilket vi ikke havde set i beskrivelsen på booking.com. Fair nok. Men man skal betale 15 euro om dagen! Det er godt nok dyrt for et 4-stjernet hotel. Desuden skulle man have badehætter på i poolen, som ikke er skiltet nogen steder og som man ikke får at vide hvor man kan købe. Vi retter henvendelse til hotelpersonalet om, at vores safety boks ikke virker, men dette bliver aldrig fikset og vi hører heller ikke mere fra det. Morgenmaden var dybt kritisabel. Man kunne få en hvid toast med ost og skinke, en halvvarm yoghurt med müsli, vandede røræg eller lidt morgenkage (croissanter osv). Personalet talte meget lidt eller slet ikke engelsk, så det var rigtig svært at kommunikere om tingene. Brusedøren var i stykker og kunne ikke lukkes ordentligt. Det samme gjaldt for dørene i kommoden. Der var en kæmpe revne i vasken. Skabene lugtede indelukket og vi havde ikke lyst til at lægge vores tøj på plads.

Balkonen og udsigten var rigtig god. Parkering var super nemt. Receptionen har åbent 24/7. Bussen, der kører ind til byen, stoppede lige foran hotellet.

Overnattede: august 2021

Disse overnatningssteder har også fået gæsteanmeldelser: