5. Beoordelingen van Venezia Boat & Breakfast Caicco Freedom

Beoordelingen over Venezia Boat & Breakfast Caicco Freedom

Giudecca, 212, Giudecca, 30132 Venetië, Italië

7,3

• Beoordeeld op: 25 augustus 2022

Een aanrader als je eens een originele ervaring wil beleven in het prachtige Venetië
    • Cabine voor 3 Personen

niets, wij hebben een fantastisch, ontspannen vakantie gehad.

Fantastische en originele locatie. Vriendelijk personeel dat je verblijf zo aangenaam mogelijk maakt. Beperkt maar erg lekker ontbijt met oa verse croissants, vers fruitsap, charcuterie en kaas, yoghurt en vers fruit. Wanneer je wakker wordt vult de geur van vers gebakken brood je kajuit al. Onze zoon van 10 had de tijd van zijn leven op de boot, en ook wij hebben genoten van ons verblijf. Op het dek ontbijten of 's avonds op het dek bij zonsondergang genieten van een heerlijk Aperol of Gingerino. Van de 7x in Venetië was dit toch een van de beste ervaringen die we al hadden, we komen zeker terug

• Beoordeeld op: 15 augustus 2022

Leuk overnachten op de boot op Giudecca
    • Driepersoonshut met Eenpersoonsbedden

Die hele papierwinkel. Door de boeking heeft men al veel persoonlijke gegevens, vervolgens maakt men kopieën van de paspoorten (ook goed) maar vraagt men vervolgens de gast om alles op een formulier weer over te pennen. Wij hebben dit met tegenzin gedaan (viel de man niet op) en zouden dit de volgende keer weigeren, wij werken hier niet.

Prima locatie op het eiland Giudecca, leuke sfeer van het slapen op een boot (voor sommigen zullen dat nadelen zijn).

• Beoordeeld op: 25 juli 2022

All aboard!
    • Cabine voor 3 Personen

De temperatuur. Te heet in de cabine om te slapen. Maar daar kunnen ze niks aan doen, want het was het weer. Boten kunnen wel wat onderhoud gebruiken.

Lokatie was super. Uitzicht op zee.

• Beoordeeld op: 1 mei 2022

Duik in het water vanaf je ontbijt tafel!
    • Hut op Boot met 2 Aparte Bedden

De matrassen zijn wat dun en we zijn van kamer gewisseld vanwege de geur van de oude motor. We hadden de kleinste kamer. Het is er een beetje gehorig.

Matar, de gastheer, maakte ons verblijf de moeite waard. Ontbijten in de zon op het water was ook fijn, als er niet teveel lawaai in de haven was. Giudecca is een rustige plek vlak tegenover de stad, waar de cafés en restaurants goed te betalen zijn.

• Beoordeeld op: 22 augustus 2021

• Huisje, 2 slaapkamers

Er was geen extra deken beschikbaar en het ontbijt was een beetje matig, maar voor die prijs wel te begrijpen

De locatie en accomodatie waren echt fantastisch !

• Beoordeeld op: 12 augustus 2021

Twee nachtjes in Venetië met gezin
    • Hut op Boot met 2 Aparte Bedden

Om naar Venetië te gaan moet je de boot pakken. Dit is €7,50 per persoon, per keer! Dit hadden wij onszelf niet goed gerealiseerd en dat maakt het wel een prijzig geheel. Wij hadden de kleinste kamers met stapelbed. Ze zitten naast elkaar wat fijn is als gezin maar het was erg warm op de kamers. Er hing een ventilator maar dat is niet genoeg met 30graden. Verder is het erg basic qua kamer wat prima is, alleen met 30+ graden in de stad is lekker douchen wel zo fijn. Dat ging niet want je moest de uitschuifbare kraan pakken vd wasbak en je boven de wc-pot douchen. De poort richting de haven zit in de ochtend en avond vaak op slot. Op de bel wordt maar heel sporadisch gereageerd. Een andere gast heeft over het hoge hek moeten klimmen om iemand te halen die de deur openmaakt. Zelfs toen we uitcheckte dacht niemand van het personeel hieraan en moesten we zelf over het hek heen, geen pretje

De boot ligt in de haven van Guidecca. Heerlijke plek om aan de drukte van de stad te ontkomen. Op het eilandje zelf zitten ook restaurantjes, kleine supermarkt en ijswinkeltjes dus je hoeft niet elke keer de boot te pakken. Ontbijten op het dek is echt heerlijk! Kids vonden verblijven op een boot erg leuk, keer wat anders.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2022

• Driepersoonshut met Eenpersoonsbedden