3. Hotelbeoordelingen: Toscane

#3 van de 8 hotels in Sant'Albino

• Beoordeeld op: 4 september 2023

Super!

Eigenlijk niets

Faciliteiten waren perfect. Ruim appartement voor een zeer scherpe prijs. Zeer dicht bij Montepulciano en met 2 restaurants op het terrein. Zeer schoon en goed bedden.

• Beoordeeld op: 2 september 2023

Paradijs bij Montepulciano.
    • Appartement met 2 Slaapkamers - Bijgebouw

Niks te verbetreren. Indien Adam geweten had van dit hotel, had hij zelf de appel geplukt.

Dit was voor ons het derde verblijf in Villa Ambra, gespreid over menige jaren. En we blijven terug keren. Familiaal gerund door Marzio, Andrea en andere familie, het gevoel van welkom te zijn kan niet hartelijker. We hadden deze keer het appartement 100m van het hoofdgebouw, en dat was pure luxe. Het avond menu half pension zoals altijd eerlijk Toscaans en lekker. De wijn op de kaart is productie van het eigen domein en heerlijk. Wij komen naar Multepulciano speciaal voor dit hotel.

• Beoordeeld op: 17 augustus 2023

Een TOP adresje in TOSCANE!!!!!
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We proberen steeds in juni te gaan voor de rust en ook omdat het op de baan nog minder druk is,maar deze keer waren er wel enkele luidruchtige gasten. De eerste 4x toen we er waren,was het er zalig.Toen zaten we haast alleen als Belgen,tussen allemaal Italianen. We hebben de indruk dat het hotelletje bekender wordt bij onze nabije buurlanden. Jammer dat er mensen zijn die vergeten rekening te houden met de overige gasten. Het eten is ZEER LEKKER,maar het ontbijt wordt ook al in een andere formule bediend en bij het avondeten waren er dagelijks aardappelen,wat vroeger niet het geval was.Er wordt waarschijnlijk al meer rekening gehouden met de wensen van de verschillende nationaliteiten en vroeger hadden we meer het gevoel in Toscane te zijn.En toch zijn we nog MEER dan TEVREDEN,alleen al om in de buurt van deze vriendelijke familie te zijn.

We kennen de Villa Ambra al sinds 2010 en het was weer zeer aangenaam er te vertoeven. Qua prijs kwaliteit steken ze er bovenuit.Deze zeer vriendelijke familie verwent je dagelijks met het lekkerste eten en hun gastvrijheid.Wij voelen er ons thuis.De Villa Ambra is zeer goed gelegen om uitstappen te doen naar de mooiste plekken van Toscane,maar ook Umbrie gluurt om de hoek.We kunnen ons niet inbeelden,dat we er niet meer zouden komen. Ontbijten in een gezellige tuin en een baantje trekken in een mooi zwembad hoort er ook bij.

• Beoordeeld op: 12 augustus 2023

Superplek om als "thuisbasis" te gebruiken voor een vakantie in Toscane.

Niks.

Het erg schone en ruime appartement en het prachtige uitzicht. Katoenen lakens op de bedden, heerlijk. Een fijn ontbijtbuffet waarbij de koffie en thee aan tafel werd geserveerd. En lekker eten in het restaurant met aandacht bereid en dat proef je.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2023

Top en wij komen zeker terug
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Eigenlijk niets. Badkamer mag wel opgefrist worden.

Service en eten was top

• Beoordeeld op: 26 juli 2023

De rustige ligging Het zwembad

• Beoordeeld op: 12 juli 2023

Heerlijk
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vriendelijke eigenaar Het eten was super!

• Beoordeeld op: 18 juni 2023

Mooie plek met fijne bediening. Al mag de eigenaar wel wat meer vertrouwen in zijn klanten!!
    • Driepersoonskamer

Wat losser en klant wat meer vrije hand geven, komt nu gedicteerd over. Eigenaar heeft hele week dezelfde ( herstelde ) broek aan!

Ontbijt goed, maar voelde dwangmatig omdat je niet zelf je bord vult.

• Beoordeeld op: 17 juni 2023

we hebben het super gehad!!!

Het ontbijt !

Alles was netjes verzorgd! het diner was geweldig soms gewoon teveel. De gastheer deed heel erg zijn best misschien teveel zijn best. hij hield alles in zijn hand bij het ontbijt. Je mocht niets zelf pakken dat was wel even wennen. Maar ze krijgen een dikke 10

• Beoordeeld op: 16 juni 2023

• Driepersoonskamer

Hoewel het ontbijt zeer lekker en compleet was, vonden wij het een minpunt dat we onszelf niet konden bedienen en alles moesten overlaten aan het personeel. Misschien nog een uitvloeisel van covid?

Lekker en uitgebreid ontbijt. Zeer goede lokale menus aan zeer democratische prijzen. Het zwembad was zeer goed ingericht. Wegens regelmatig onweer na onze dagtrips konden we er niet zoveel van genieten.

• Beoordeeld op: 7 mei 2023

• Appartement met 2 Slaapkamers - Bijgebouw

Zeer vriendelijk personeel en lekker eten

• Beoordeeld op: 23 oktober 2022

heerlijk verblijf om uitstapjes te maken naar Siena en Montepulciano
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

te weinig stopcontacten ontbijt was geen self service, voelde wat minder vrij

de locatie

• Beoordeeld op: 21 oktober 2022

Fijn hotel met uitermate goede keuken!

kamer was enigszins gedateerd

het eten was buitengewoon goed

• Beoordeeld op: 24 september 2022

Prettig!
    • Vierpersoonskamer met Uitzicht op de Tuin.

Iets groter dan we van tevoren hadden gedacht. Meer het gevoel van een hotel dan een Agriturismo.

Goed ontbijt en mogelijkheid tot een drankje bij de bar en diner ‘s avonds waar eigen wijn wordt geserveerd. Vriendelijk personeel, groot zwembad en prima locatie (10 minuten van Montepulciano).

• Beoordeeld op: 12 september 2022

• Driepersoonskamer

Aanbod ontbijt onduidelijk. Verouderde indruk (meubilair kamer, zonwering zwembad)

Vriendelijk personeel. Tuin en terras. Zwembad. Diner bij half pension.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2022

Verrassend en comfortabel verblijf met zeer goede service
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er was voldoende kennis van de Engelse taal, maar minder dan verwacht. Er was elke avond een 4-gangen diner, maar wel met een vast menu (geen buffet of a la carte). Er werd overigens overvloedig uitgedeeld, dus geen gebrek

Gezellig familie hotel met ruime kamer met balkon en een fijn zwembad. Zeer vriendelijk en behulpzame medewerkers. Wij hadden half pensioen en genoten elke avond van de verrassende locale en zelfgemaakte gerechten

• Beoordeeld op: 20 augustus 2022

• Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zalige vakantie gehad. Super lekker gegeten. Familiale sfeer,iedereen super vriendelijk. Mooi zwembad met voldoende ligstoelen. Een echte aanrader!!!

• Beoordeeld op: 16 augustus 2022

villa ambra is zeer aangenaam familiaal hotel, een aanrader!
    • Vierpersoonskamer met Uitzicht op de Tuin.

eten personeel locatie prijs/kwaliteit

Tweede keer dat we hier verbleven. villa ambra is zeer aangenaam familiaal hotel, lekker eten, aangename kamers en zwembad. Midden het mooie Toscane Hier kom je tot rust Een aanrader

• Beoordeeld op: 31 juli 2022

Fijne vakantie
    • Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Mooi en groot zwembad, maar te weinig stoelen voor alle gasten.

Leuk hotel in de buurt van Montepulciano. Goed gelegen voor verschillende uitstappen zoals sienna en pienza. Ontbijt was goed, geen buffet, maar je moest bestellen. Goed idee om verspilling tegen te gaan. Fijn zwembad voor afkoeling. Gezellig terras om 's avond te zitten met een drankje.

• Beoordeeld op: 31 juli 2022

Geweldig hotel gerund door Italiaanse familie.

Alles was perfect.

Wat een geweldig familie hotel is dit! De familie doet er echt alles aan om het naar je zin te maken. Wij hadden een kamer met balkon. Het ontbijt is echt geweldig, zoveel keus dat je iedere dag wat anders kan nemen. Wij hadden avondeten erbij geboekt en ook daar zeker geen spijt van gehad, wat een geweldige kokkin! Normaal gesproken eet je binnen in het restaurant ( wel met deuren open) maar wij hadden het geluk dat er 2 x in de tuin gegeten werd, erg leuk. Genoeg gratis parkeerplekken . Ligging op 10 minuten vanaf het gezellige Montepalciano.

• Beoordeeld op: 26 juli 2022

Een perfecte locatie om het mooie Toscane te ontdekken
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bedden waren doorgezakt en de kamers zijn wat gedateerd.

Het ontbijt was heerlijk, ze hadden genoeg keuze en heerlijke koffie. Verder was de locatie super, genoeg parkeerplekken en was het zwembad rustig en schoon.

• Beoordeeld op: 23 juli 2022

• Appartement met 2 Slaapkamers - Bijgebouw

niet te druk, vriendelijke ontvangst, lekker en gevarieerd ontbijt.

• Beoordeeld op: 7 juli 2022

• Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Airco. Schijnen 2 systemen te zijn dus als je met verkeerd systeem bent verbonden dan heb je pech en warme kamer. Wij bleven maar 1 nacht dus zijn daar ook niet achteraan gegaan.

Behulpzaam personeel. Heerlijk ontbijt en genomen dagmenu in avond smaakvol en aan te raden. Speelde ook ter plekke in op lactose dieet van mijn man. Lekker zwembad. Kamer prima.

• Beoordeeld op: 7 juli 2022

Wij hebben genoten!
    • Superior Driepersoonskamer

slaapkamer met hele kleine badkamer

het personeel is heel vriendelijk