2. anmeldelser av hoteller i Italia

• Valuta for pengene

• WiFi (gratis)

8,3

100 % verifiserte omtaler

Ekte gjester. Ekte opphold. Ekte meninger.

Les mer- åpner en dialogboks
Skriv en omtale

Viser 1 – 4

• Vurdert: 13. oktober 2022

8,0
    «Koselig opphold. Kan gjerne bo på Spicey igjen»
    • Gruppe
    • Dobbeltrom/Tomannsrom med sjøutsikt
    • Bodde 7 netter

Eggerøren til frokost kunne smakt bedre, antar den var laget av pulver. Det er ikke langt å gå til Sorrento sentrum, men veien er smal og det er mye trafikk. Greit å gå ned på dagtid, men anbefales ikke å gå langs veien på kvelden når det er mørkt. Litt støy fra veien på morgenen (om du har balkongdøren åpen)

God frokost med mange ulike kaker, men også kokt egg, bacon, ost, brød, tomat, yoghurt, korn etc. Deilig kaffe. Ingen andre måltider enn frokost, men det var helt greit å ta med seg lunsj eller middag fra butikken og spise i matsalen. Hotellbetjeningen hjalp til med å dekke bord og komme med tallerkener og vinglass etc. Det vi likte aller best ved hotellet var betjeningen i resepsjonen, som var utrolig hjelpsomme. De fant frem til bussruter og kunne svare på alle våre spørsmål. Vi må fremheve Vanilo og Maria !!! Utsikten fra balkongen på rommet var også veldig bra. Shuttlebussen fra campingplassen nedenfor fungerte fint når vi skulle ned til sentrum på morgenen eller kvelden! Kort vei til den spektakulære grotten. Ingen støy fra andre rom.

Gjennomførte opphold i oktober 2022

• Vurdert: 19. september 2022

8,0
    «sjarmerende lite hotell i utkanten av sorrento»
    • Gruppe
    • Dobbeltrom/Tomannsrom Economy uten sjøutsikt
    • Bodde 1 natt
    • Innsendt fra mobil

litt lytt på rommene

super hyggelig personale! Maria var så hjelpsom og snill. vi fikk deilig frukost og beliggenheten er super. plassert litt utenfor sorrento med en liten spasertur til en fantastisk badeplass. glad vi bodde her og ikke midt i sorrento!

Gjennomførte opphold i september 2022

• Vurdert: 9. august 2022

Meget bra
    • Par
    • Dobbeltrom/Tomannsrom Economy uten sjøutsikt
    • Bodde 2 netter
    • Innsendt fra mobil

Beliggenheten. Vi var til fots, og det er farlig vei uten fortau. Vi måtte ta buss til Sorrento, et par kilometer unna.

God frokost med fersk frukt. God i formasjon fra personalet.

Gjennomførte opphold i juli 2022

Viser 1 – 4