3. Hotelbeoordelingen: Toscane

#3 van de 20 hotels in Cerreto Guidi

• Beoordeeld op: 19 augustus 2023

Uitrusten
    • Junior Suite

Te weinig schaduw bij het zwembad, parasols klein. Verder niets.

Mooie kamer, goed bed, ontbijt, restaurant, het uitzicht, mega schoon, gastvrij.

• Beoordeeld op: 13 augustus 2023

Een complete toscaanse beleving.
    • Junior Suite

Geen snacks toegestaan bij het zwembad.

De sfeer was heel rustgevend.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2023

Prachtig hotel!
    • Junior Suite

Er waren op sommige dagen niet voldoende bedjes voor alle gasten bij het zwembad. Ook vonden wij het jammer dat de dagspecials er bij het restaurant de laatste week niet meer waren. Ze hebben geen super uitgebreid menu, dus als je er vaak eet, zijn de dagspecials een fijne aanvulling. Het nieuwe menu vonden wij ook minder dan het oude menu.

Het was de derde keer dat wij verbleven in Villa Petriolo. Zoals ieder jaar was het weer heerlijk. Het personeel is fantastisch, de kamers zijn mooi en schoon en het zwembad is prachtig. Het eten in het restaurant is goed, vooral de dag specials aan het begin van ons verblijf waren een leuke aanvulling op het menu. Je komt hier helemaal tot rust, er wordt door iedereen goed voor je gezorgd.

• Beoordeeld op: 4 juni 2023

Amazing!
    • Junior Suite

wat een geweldige plek! we hebben enorm genoten. goed eten, prachtig en leuke activiteiten. Laura gaf ons een hele leuke wijntour. Nico heeft ons heel vriendelijk geholpen en veel leuke tips gegeven voor onze volgende bestemming.

• Beoordeeld op: 14 november 2022

luxe op droomlocatie
    • Junior Suite

zwembad klein voor aantal gasten

alles

• Beoordeeld op: 16 september 2022

niets

Mooie plek, prima bedden , vriendelijke personeel Echt top

• Beoordeeld op: 5 september 2022

Heerlijk verblijf in het mooie Toscane
    • Junior Suite

Het was fijn als er een klein balkon was geweest.

Super restaurant, locatie is prachtig. Mooi uitzicht op de heuvels bij het zwembad

• Beoordeeld op: 19 augustus 2022

Superverblijf met gezin om lekker bij te komen

Geen opmerkingen

Alles

• Beoordeeld op: 14 augustus 2022

Fantastisch!
    • Junior Suite

Net als vorig jaar, waren er een hoop gasten die voor het ontbijt hun handdoekje gingen leggen. Op sommige dagen waren er 10 - 15 bedjes ‘gereserveerd’ in de ochtend. Op twee dagen waren er voor andere gasten geen plekken meer op bedjes. Vind dit niet passen bij zo een mooi hotel. Helaas doen ze hier niets aan.

Het zwembad, de kamer en het eten zijn top. Vooral het eten bij Golpaja is heerlijk, ook bij de bottega kun je lekker eten. Daarnaast is het overal schoon. Het allerbeste van Petriolo is het personeel. Iedereen is fantastisch en doet echt zijn/haar best voor je.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2022

we voelden ons thuis en welkom en de sfeer onder de gasten was ook erg aangenaam ook al kwamen we overal vandaan

niets, alles okay

prachtige lokatie, adembenemend, aardig personeel, sfeer gezellig, achtergrond muziek sfeervol, overal gezellige zitjes om t uitzicht te bewonderen, duurzaamheid van al wat gebruikt wordt, milieubewust, save the planet samenwerking.

• Beoordeeld op: 10 augustus 2022

Sluit volledig aan op ons idee bij een Toscaanse vakantie
    • Junior Suite

Restaurants die in het hotel gelegen zijn zorgen voor verwarring, zelfs bij het personeel. Geen afvalbakken bij het zwembad. Personeel sprak gebrekkig tot slecht Engels.

Locatie was perfect. Hadden enkel logies. Eten en drinken aan de dure kant. Wel vegan opties op verzoek, ontzettend fijn. Heel mooi zwembad en groot perceel om te wandelen.

• Beoordeeld op: 8 augustus 2022

Mooie Italiaanse locatie, de ideale plaats om je volledig te ontspannen!
    • Deluxe Tweepersoonskamer

Spijtig dat je geen zeepje, shampoo gratis ter beschikking had en daarvoor moest betalen.

Heel mooie kamers, heel luxueus, wel spijtig dat je voor zeep en shampoo moest betalen. Het ontbijt was heel goed, heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Heel mooi zwembad!

• Beoordeeld op: 21 juli 2022

Perfecte Toscaanse rust!
    • Junior Suite

Wij dachten dat het een adults only hotel was, maar dat was niet het geval. Hierdoor was er soms een verstoring aan de zalige rust die je hier krijgt. De prijzen aan het zwembad vonden wij aan de hoge kant.

Wij vonden het zwembad voortreffelijk en het algemene comfort. Het was heel hygiënisch en hebben hier verder niets op aan te merken. Het is een hotel dat we zeker aan veel vrienden/ familie zouden aanbevelen omdat we hier een geweldige tijd hebben gehad. De rust die je hier ontvangt met prachtige uitzichten maar toch ook de mogelijkheid om de grote steden te bezoeken die meestal ca 30-45minuten rijden waren maakten het voor ons een top vakantie bij Villa Petriolo! Ons zien ze misschien wel nog eens terug binnen enkele jaren moesten we Toscane opnieuw willen bezoeken!

• Beoordeeld op: 26 juni 2022

top
    • Junior Suite

alles was oké ik kan niets negatiefs zeggen over de Villa

de lokatie is echt geweldig

• Beoordeeld op: 4 juni 2022

• Junior Suite

Gebrekkige communicatie tussen medewerkers: receptie wist niet dat wij vroeger zouden aankomen, terwijl dit vooraf was doorgegeven; personeel verklapte verrassingsactiviteit voor mijn partner door er onderling over te praten in ons bijzijn; de verjaardagskaars voor mijn partner belandde op iemand anders zijn dessert. Maar heel eerlijk: eigenlijk was ons verblijf verder perfect. Een absolute aanrader!

Geweldig mooie locatie waar alles in het kader van duurzaamheid staat. Goede restaurants waar de prijs-kwaliteitverhouding heel goed zit. Vriendelijk personeel. Mooi, maar vooral ook heel proper zwembad en hottub. Goede locatie om Toscane te ontdekken.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2021

• Junior Suite

De ligging en de rust van deze mooie accommodatie

• Beoordeeld op: 23 september 2021

Geweldig!!!!

niks

alles! heerlijke omgeving, diner, ontbijt, vriendelijk personeel kortom Fantastisch!

• Beoordeeld op: 17 september 2021

• Junior Suite

Het was erg lastig om het restaurant te boeken. Ze geven aan twee restaurants te hebben, maar de ene is niet echt een restaurant. Je kan er een pizza (weinig keuze) krijgen en een hamplankje. Wel een fantastische zonsondergang en prima zitten. Dus bij aankomst gelijk vastleggen!

Wat een prachtige locatie, jammer dat we maar 2 nachten geboekt hadden. Een heerlijk zwembad met een poolbar, waar je je dus prima een dagje kan vermaken. De kamer was héérlijk, gigantische badkamer, niets op aan te merken.

• Beoordeeld op: 13 september 2021

Geweldig!
    • Junior Suite

Eten bij het zwembad was zeer karig en duur

Super mooie kamer met eigen terras aan het zwembad

• Beoordeeld op: 12 september 2021

• Suite met Queensize Bed en Uitzicht op het Zwembad

Personeel en de kamers

• Beoordeeld op: 2 september 2021

Schitterend uitzicht en mooi rustig gelegen
    • Junior Suite

De toegangsweg naar de accomodatie is erg matig. Personeel uiterst vriendelijk, maar duidelijk nog zoekende en onervaren.

Zwembad, mooi uitzicht, gezellige Bottega voor wijn en aperitief, ontbijt en avondeten goed. Schone en ruime kamer.

• Beoordeeld op: 29 augustus 2021

• Junior Suite

Check in/out was traag maar wel uitgebreid en persoonlijk

Luxe, goede service en alles is hygiënisch

• Beoordeeld op: 29 augustus 2021

Heerlijk verblijf
    • Junior Suite

-niet consistente / plaatselijk slechte wifi -niet alle kamers hebben buitenruimte -airco op hotelkamer maakt erg veel geluid -de weg naar de accomodatie zit vol gaten -er zijn te weinig ligbedjes bij het zwembad aanwezig -2 van de 3 restaurants die bij het hotel horen, bieden niet wat je verwacht qua kwaliteit. Het prijsniveau is te hoog voor wat je krijgt. Het duurste restaurant hebben we daarom niet meer uitgeprobeerd. Voor avondeten waren we daarom aangewezen op restaurants buiten het hotel en dat vergt vaak extra moeite waar je tijdens je vakantie eigenlijk geen zin in hebt.

-prachtige locatie -comfortabele kamer met prima bed -lekker zwembad -vriendelijk personeel -luxe gym aanwezig

• Beoordeeld op: 26 augustus 2021

Mooie plek om ultiem te genieten
    • Junior Suite

Er zijn drie restaurants aanwezig. Persoonlijk zou ik alleen aanraden om naar het PS restaurant te gaan (gastronomisch). Het is wat duurder, maar ontzettend lekker. De andere twee restaurants vonden wij qua prijs-kwaliteitverhouding echt niet voldoende. Dan lekker een plekje buiten het verblijf opzoeken!

De kamer, het zwembad en het uitzicht is erg mooi. De ligging is ook goed want je bent binnen een uurtje bij andere leuke stadjes die echt de moeite waard zijn. Personeel is vriendelijk en beantwoord snel je vragen. Sommige personeelsleden waren soms nog een beetje aan het zoeken naar de manier waarop ze het beste iets konden doen of zeggen, want volgens mij waren ze vrij nieuw! Erg fijne plek om te verblijven als je wil chillen maar ook als je wat sightseeing wil doen! We zouden zeker terug komen als we ooit weer naar Toscane op vakantie gaan. Tip: De sparkling wine (prosecco) is erg lekker! Bestel in plaats van een glas een fles, want de prijs t.o.v. hoe vol ze de glazen schenken is veel beter en eventueel kun je deze ook in de minibar koelen als je genoeg hebt gehad.