2. Hotellrecensioner ITA

• Recenserades: 5 november 2023

Bra!
    • Dubbelrum Standard
    • Vistelsen var 1 natt

Om din GPS skickar dig till höger när du kommer ut från hotellet, för att komma till flygplatsen. Gör INTE DET, JUST DON'T...

Var vårt sista uppehåll innan flyget. Personalen var väldig hjälpsamma och trevlig. Trevlig trägård som vi inte han utnyttja...

Bodde här november 2023

• Recenserades: 7 oktober 2023

Fantastiskt
    • Dubbelrum Basic
    • Vistelsen var 1 natt

Vi körde med egen bil, smal väg till boendet sista biten. Vi gick ned till centrala Neapel, mycket nedför hela tiden. När vi skulle hem åkte vi taxi (17 euro).

Mycket trevlig och hjälpsam hyresvärd. Bra och säker parkering. Fina rum, saknade dock kylskåp på rummet.

Bodde här september 2023

• Recenserades: 14 juli 2023

9,0
    Mysigt boende bort från Napolis kaos
    • Dubbelrum Basic

Det går många flygplan direkt över så öronproppar rekommenderas, vi vaknade många gånger första natten. Inget kylskåp på rummet men det verkade som vi hade tillgång till kylskåpet i matsalen, men det framgick inte riktigt av personalen. Enda fönstret i rummet var i taket tyvärr så hade ingen utsikt över den fina trädgården.

Personalen var mycket trevliga och tillmötesgående. De fanns alltid tillgängliga för frågor eller hjälp. Rummet var rymligt och det fanns vin- och champagneglas och flasköppnare på rummet. Stort rum för frukost och även uteplatser med ytterligare sittplatser i en trädgård med plommon- och citrusträd. Privat parkering intill huset innanför mur och automatisk port. När vi lämnade huset sista dagen fick vi en stor påse med plommon från trädgården av personalen.

Bodde här juli 2023