3. Beoordelingen vakantiewoningen: Veneto

#396 van de 1.045 vakantiewoningen in Verona

Gebaseerd op 5 beoordelingen over dit appartement

• Beoordeeld op: 18 juli 2023

• Deluxe Appartement

Nogal wat details die op 18 juli 2023 aandacht behoefden. Zodra daarop actie is ondernomen zou onze score hoger kunnen zijn. Voorbeelden, Halve rol wc papier voor 4 personen, 2 dagen, Geen theedoek om afwas af te drogen, Plastic wijnglazen ipv glas, Waterkoker stuk, Pluggen (stekkers) bedlampjes stuk, Te weinig bestek, Her en der stoffig (ihb de grotere slaapkamer), Stoelbekleding eetkamerstoelen dient schoongemaakt.

Prima locatie in centrum Verona. AC in slaapkamers. Goede douches (2! Badkamers). Ruim appartement. Sfeervol.en leuk aangekleed. Privé parkeerplaats.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2022

Top

x

alles perfect

• Beoordeeld op: 6 augustus 2021

• Deluxe Appartement

Airco in alle kamers maar zonder batterijen in de bediening in 2 op 3. De mooie vloer kon een betere poetsbeurt verdragen.

Goede locatie,dicht bij het centrum. Zeer mool appartement en vriendelijk ontvangt.

• Beoordeeld op: 28 juli 2021

2,0
    Wallace Luxury home
    • Deluxe Appartement

We hadden deze locatie uitgekozen omdat we er konden parkeren (staat aangegeven bij Booking.com ), helaas kon dat niet. Ook een alternatief werd niet gegeven. In de wijde omtrek kun je alleen parkeren voor 2 uur. Dat kostte veel stress en een parkeerboete van 42 euro omdat we 2 seconden te laat waren om weer opnieuw te timen voor 2 uur.. We moesten de volgende dag tot 11.45 wachten totdat we een parkeerkaart kregen., waardoor we Verona niet in konden in de ochtend. Verder gaf de eigenaar aan dat zowel mijn creditcard als die van mijn partner niet werd geaccepteerd, zeer merkwaardig om dat we beide kredietwaardig zijn en dit nooit eerder hebben meegemaakt. Ik stelde voor het rechtstreeks op zijn rekening over te maken, maar dat wilde Eduardo niet. We moesten mee naar een bank en daar 480 euro pinnen en op straat betalen, terwijl we hadden aangegeven dit liever in het appartement te doen omdat dat veiliger voor ons voelde. We hebben hier ook geen betalingsbewijs van gekregen. We waren ondertussen erg gestresst. Tenslotte heeft de voordeur een gebruiksaanwijzing: “you have to play with it, because the door is old” gaf Eduardo aan. We deden er elke keer ongeveer een half uur over om binnen te komen. Dit lag niet aan de deur, maar aan het slot.

Het appartement was heel mooi en comfortab