2. Hotelbeoordelingen Jordanië

Tourism Street next to Sanabel Sweets and bakery, 71810 Wadi Musa, Jordanië

#16 van de 81 hotels in Wadi Musa

• Beoordeeld op: 5 april 2024

• Deluxe Driepersoonskamer

Bij het inchecken werden onmiddellijk een aantal zaken te koop aangeboden. restaurant, lunchpakket. Dit aan te hoge prijzen en overbodig om Petra te bezoeken.

De locatie

• Beoordeeld op: 24 maart 2024

• Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Ideale uitvalsbasis om Petra te bezoeken. Bij aankomst kregen we onmiddelijk een woordje uitleg over de mogelijkheden van een bezoek. Ze hebben ons doorgestuurd naar een goed restaurant en je kan er lunch bestellen om mee te nemen, heel gemakkelijk.

• Beoordeeld op: 29 november 2023

Fantastisch verblijf in Petra Heart Hotel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De menukaart voor diner heeft beperkte keuze. Veel restaurants in de buurt van het hotel. Geen minpunten!

Ruime schone kamer en sanitair met heerlijke douche; goede ventilatie. Uitgebreid ontbijt. Rustige ligging, op korte loopafstand van restaurants en bakker, atm. Onze huurauto heeft steeds op de gratis parkeergelegenheid gestaan. De loopafstand naar de ingang van Petra is 1,5 km. Wel werd door t zeer vriendelijke hotelpersoneel aangeraden om, na een hele dag lopen in Petra, op de terugweg een taxi te nemen, (staan volop bij de ingang van het visitor centre). Dat bleek een goed advies

• Beoordeeld op: 1 november 2023

• Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De gebruiken om de riolering te sparen, het gebruikt toiletpapier in een bak droppen. (moet ook in de openbare toiletten in het ganse land) Kan het hotel niet aan doen, maar wij zijn deze gebruiken niet gewoon. Verder niets op te merken

Ontbijt is volgens de gebruiken en eetgewoontes van het land lekker, keuze van lokale dingen en bestaat ook uit westerse keuze, je kan op ieder moment vragen naar een gebakken eitje. Is ook een kleinschaliger hotel, maar ze zijn zo gastvrij en begaan met hun klanten en ze staan open voor tips, want ze vragen er zelf naar. De vriendelijkheid en de locatie is top, eventjes wandelen en je bent aan de ingang van Petra Visitor Center.

• Beoordeeld op: 1 november 2023

Top!!

Niets!

De locatie is echt geweldig...je zit met de auto in 2 minuten bij Petra. We kregen ook gelijk een kaart van Petra en tips! Nette kamer met fijne bedden. Ik had mijn enkel verzwikt en toen ik aan kwam bij het hotel gingen ze gelijk een grote zak ijs voor me kopen om te koelen....super!

• Beoordeeld op: 4 oktober 2023

• Deluxe Driepersoonskamer

Attent personeel. Omdat er zieken waren kregen wij met korting een extra kamer. En brachten zij speciale thee voor de zieken.

• Beoordeeld op: 29 september 2023

• Deluxe Driepersoonskamer

Rustig maar zeer centraal gelegen hotel. Alles erg netjes maar bovenal ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel. Perfect voor bezoek aan centrum Wadi Musa en Petra

• Beoordeeld op: 2 augustus 2023

Mooi hotel met vriendelijk personeel
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Helaas waren ze bij ons het dakterras aan het renoveren. Logischerwijs doen ze dit in het laagseizoen.

Supervriendelijk en behulpzaam personeel. Ze nemen de tijd om je persoonlijk te helpen waar nodig. Ze zijn geïnteresseerd en proberen de ervaring zo goed mogelijk te maken.

• Beoordeeld op: 17 juli 2023

Preta heart heeft ons hart gestolen
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Petra heart hotel heeft ons hart gestolen. Zo super vriendelijk personeel! Abdullah bij de receptie heeft ons altijd heel goed geholpen en was zeer attent. Ook de zeer smaakvollle lunchboxen die ze aanbieden was heel handig om mee te nemen naar Petra. Dit hotel is een echte aanradar als je naar Petra gaat!

• Beoordeeld op: 9 juni 2023

Een rustig maar centraal geleden hotel waar hospitality op nummer 1 staat.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Aangezien wij een darmprobleem hadden opgelopen en veelvuldig naar de WC moesten, vonden wij het niet hygienisch dat het toiletpapier in een emmer moest ipv wegspoelen in de WC. Hopelijk kan dat verbeterd worden in de toekomst.

De gastvrijheid was fantastisch, m.n Abdullah was zeer klantvriendelijk. Er werd ons zelfs gevraagd wat voor een soort brood we wilden bij het ontbijt en de volgende ochtend lag er inderdaad bruin brood precies op de manier waarop we gezegd had het te serveren, namelijk in een servet. Ook kregen wij speciaal smoothies op onze kamer.

• Beoordeeld op: 18 mei 2023

goed hotel met zeer aardig personeel
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

jammer dat ze geen zwembad hebben

heel aardig personeel en nette kamer

• Beoordeeld op: 17 mei 2023

Excellent

Niets :-)

Zeer proper, comfortabele bedden en goede douche. Ondanks dat het er wat verouderd uitziet is het echt heel comfortabel. De locatie is perfect, 3 min rijden naar de ingang van Petra. Je zou het ook te voet kunnen doen maar is veel bergop en bergaf wandelen. Personeel is super vriendelijk en staat je bij met al hun tips. Ze doen ook hun best om je voornaam te leren. Ze zetten gratis ontbijtboxen klaar (als je inclusief ontbijt boekte) als je vroeg naar Petra wil, bvb al om 5u30 zodat je om 6u aan de ingang kan zijn. Foto's op booking zijn heel waarheidsgetrouw!

• Beoordeeld op: 10 april 2023

prima hotel met goede parkeermogelijkheid en zeer vriendelijk behulpzaam personeel
    • Deluxe Driepersoonskamer

stille ligging, twee minuten rijden vanaf Petra Ticketoffice. Ruime kamers met prima faciliteiten w.o. waterkoker voor thee en koffie. Prima ontbijt en lunchbox mogelijkheid voor een redelijke prijs Jod 10

• Beoordeeld op: 28 februari 2023

Ideale plek om het magische Petra te verkennen ✨🤩💫!!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel (Abdullah) 🤗! Centrale locatie 👍🏻!

• Beoordeeld op: 8 februari 2023

Fijn, luxe, Westerse uitstraling, vriendelijk personeel.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Heerlijk luxe in vergelijking met de andere hotels die we in Jordanië hadden, vooral nadat we daarvoor in een tent sliepen in Dana. Supervriendelijk personeel dat hard geoefend had op onze namen en die hij ook elke keer zei als we de lift uit kwamen, haha!

• Beoordeeld op: 18 november 2022

prijs/kwaliteit is prima, zeer vriendelijke uitbaters, supernette kamer. Wij komen terug.

NIets.

Recent hotel, supervriendelijk personeel, stonden met raad en daad bij en gaven goede toeristische tips over het bezoek aan Petra.

• Beoordeeld op: 4 november 2022

Zeer aan te bevelen
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De locatie in het centrum is zeer goed, ruime parkeergelegenheid, zeer prettige ontvangst bij de receptie en behulpzaam, ontbijt is goed, badkamer met fijne douche.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2022

Top locatie voor een super economische prijs
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een eerder sober hotel doch er is niets dat we niet leuk vonden aan ons verblijf hier. De kamer was erg groot en je krijgt alle basisbenodigdheden die je nodig hebt. Bedden erg comfortabel en super vriendelijk en gedienstig personeel. Ontbijt is sober al kom je zeker niets te kort. Ze kunnen ook een lunch box voorzien maar hier hebben wij geen gebruik van gemaakt. Niets is hen teveel gevraagd. Qua locatie zit je ook zeker top. Een echte aanrader!

• Beoordeeld op: 15 september 2022

• Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

zeer vriendelijk en gastvrij.

• Beoordeeld op: 18 juni 2022

Zeer goed!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Goede locatie vlakbij de entree van Petra. Daarnaast leuke en attente medewerkers, die alles voor je willen doen. Zelfs de koffie en thee werd voor ons ingeschonken. De kamer is schoon, comfortabel en het bed is fijn. Tip, vraag een dag voor je bezoek aan Petra een ontbijtbox, deze is zeer uitgebreid en staat voor je klaar om 5:30, zodat je om 6:00 direct aan de poort van Petra kan staan.

• Beoordeeld op: 22 mei 2022

• Deluxe Driepersoonskamer

Heel rustig vriendelijk personeel, heel behulpzaam, ook dicht bij restaurants

• Beoordeeld op: 14 mei 2022

• Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Fijne kamer, goeie locatie, goede ontvangst

• Beoordeeld op: 7 mei 2022

heel fijn hotel, aan te raden
    • Deluxe Driepersoonskamer

in dit hotel word je verwend, je voelt je gast, fantastisch ontbijt

• Beoordeeld op: 1 mei 2022

Ontbijt was keurig over meegedacht voor alle nationaliteiten

NVT

Locatie perfect