2. Hotellrecensioner Kambodja
  3. Hotellrecensioner Kampot Province
  4. Hotellrecensioner Kampot
Kambodja Kampot Verifierade hotellrecensioner från riktiga gäster

• SEA SAND RESORT Gästbetyg: 9

”Servicen var jättebra, finns ingenting att klaga på. Fint rum med AC och fräscht badrum. Mjuka och sköna sängar! Blev rekommenderade av personalen att köpa skaldjur på marknaden sedan ordnade hotellet grill och vi beställde tillbehör såsom dryck samt ris. Supermysigt att sitta vid poolen på kvällen, åt gott och drack gott. Toppen!”

• The J Break Boutique Gästbetyg: 7,8

”Det här hotellet är verkligen fantastiskt. Personalen är otroligt trevlig och hjälpsam, vilket verkligen bidrar till den härliga atmosfären. Huset i sig är vackert och inredningen är verkligen fin. Rummen är rymliga och luftiga med högt i tak, vilket ger en känsla av rymd och lyx. Det är verkligen en fröjd att få bo här och jag kan varmt rekommendera detta hotell till alla som letar efter en lyxig och bekväm vistelse.”

• Kampot Sunny Hotel Gästbetyg: 8,3

”Bra frukost Bra läge”

• Yellow Star Hostel Gästbetyg: 8,6

”Ett supertrevligt hostel med god mat. Vi hade den bästa upplevelsen och bokade flera nätter extra. Personalen är supertrevliga, och hundarna jättesöta!”

• Bamboo Bungalow Gästbetyg: 7,6

”Mysigt och avkopplande i bungaloow direkt vid floden.”

• Sky Boutique Kampot Gästbetyg: 7,1

”Bra pool”

• Pippali Boutique Hotel Gästbetyg: 8,5

”Allt stora fina rum härlig balkong trevlig liten men god svalkande pool. Personalen var guld särskilt Courtney och Mala läget Ka Allt toppen”