2. Hotelanmeldelser for Cambodja
  3. Hotelanmeldelser for Siem Reap-provinsen
  4. Hotelanmeldelser for Siem Reap
  5. Anmeldelser af Boutique Indochine d'Angkor

Anmeldelser af Boutique Indochine d'Angkor 5 stjerner

BBU Road, Vihear Chen Village, Sangkat Svay Dangkum 3 floor, Siem Reap, Cambodja

#118 af 363 hoteller i Siem Reap

8,5

9,5

• Anmeldt: 6. april 2024

6,0
    Nogenlunde
    • Deluxe Double With Terrace City View - Free Pick Up

Vi bestilte et værelse der blev kaldt deluxe. Det var slet ikke deluxe. Den AC der var i soveværelset fungerede slet ikke optimalt. Vi satte den på max køl på 16 gr, men der var stadig meget varmt derinde. Vi spurgte personalet om de kunne gøre noget og de tilbød os et andet værelse for ekstra betaling. Vi takkede nej til det, da vi havde bestilt et værelse med en fungerende AC og ikke ville betale ekstra for det. Receptionisten sagde at hun ville tale med manageren og finde en løsning, men vendte aldrig tilbage med nogen løsning. Vi var her kun i 2 nætter, så vi gad ikke forsøge at gøre mere ved det, når de ikke var behjælpelige. Placeringen her på booking.com på kortet er desuden også forkert. Det ligger ca. 2km væk fra centrum og der er ingen fortov i starten, ved hotellet, så det gør det lidt besværligt at gå. Vi lejede en scooter fra hotellet, som desuden også var meget slidt. (Den første vi fik havde ikke noget baglys, så vi bad om en anden)

Poolen var meget fin. Maden i restauranten smagte godt. Personalet var smilende og venlige, specielt i restauranten.

Overnattede: april 2024

• Anmeldt: 2. april 2024

7,0
    Godt
    • Cabana Double With Balcony - Free Pick Up

Poolvand ikke særlig rent. For få (6) liggestole v pool og tilladt at reservere dem -> kunne ikke få plads 2 ud af 3 dage. Balkon viste sig at være en 2kvm terrasse direkte ind i en væg.

Beliggenhed fin, 1$ i tuktuk m Grab til byen. Meget rent (bortset fra pool). Pæne og store værelser. Ok senge. Ok morgenmad ift prisen.

Overnattede: april 2024

• Anmeldt: 30. januar 2024

4,0
    "Venligt personale men alt for mange skuffende detaljer"
    • King Suite With Private Balcony - Free Pick Up

Værelset: Aircon larmede i intervaller og forstyrrede om natten. De kunne ikke lave den. Sengen var stenhård og meget svær at sove i. Værelset havde en balkon, men den var 2 meter foran en høj mur, så den var ikke værd at sidde på. Der var lys på balkonen hele natten og det kunne ikke slukkes. TV-signal virkede ikke. Der var ingen plads til at lægge vores tøj. Der var et vindue uden gardin og solen stod lige ind i hovedet på den ene person i sengen om morgenen. Bruser trængte til en massiv rengøring, så der kom vand ud af den igen. I restauranten kunne man ikke få et glas hvidvin under hele vores ophold, og æg og omeletter var kolde til morgenmaden.

Personalet var meget venlige. Poolen var rigtig hyggelig.

Overnattede: januar 2024

• Anmeldt: 24. september 2023