2. Hotelbeoordelingen Sri Lanka

Gebaseerd op 8 beoordelingen over deze B&B

• Beoordeeld op: 11 mei 2024

Geweldige accommodatie
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Erg leuk huisje tussen de lokale mensen. Mooi ruim huisje en brandschoon. Uit de drukte van Ella. Het ontbijt was geweldig en aan te raden. Erg vriendelijke personeel en heel behulpzaam. Ze hebben enorm hun best gedaan zodat wij last minute konden aansluiten bij een lokale kookles (bij Lanka, echt top) en hebben een goede taxi voor ons geregeld de volgende dag. Echt leuk!

• Beoordeeld op: 17 april 2024

• Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Fijn verblijf, aardige eigenaren die hun best doen om te helpen. Erg goed ontbijt en koelkastje was ideaal.

• Beoordeeld op: 14 maart 2024

• Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Dit was waarschijnlijk ons fijnste verblijf in heel Sri Lanka. Dit kwam met name door de fantastische gastheer en gastvrouw, die ontzettend vriendelijk en behulpzaam waren. De accommodatie zelf was ook super, je hebt je eigen plek inclusief prive terras en doordat het net buiten het centrum zit was het een oase van rust. Uitgerust met uitgebreid Sri Lankaans ontbijt. Wij zouden het zeker nog eens boeken!

• Beoordeeld op: 30 maart 2023

perfect! goede ligging, zeer vriendelijk personeel, heerlijk ontbijt
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

echt alles was perfect. goede ruime kamer met alles aanwezig, zeer complete kamer. het is er heerlijk rustig maar je bent op loopafstand van Ella centrum. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, ze hebben ons echt goed geholpen. ontbijt was ook echt heerlijk. bedankt ook voor de reparatie van onze tuktuk! die was daarna weer zo goed als nieuw

• Beoordeeld op: 23 januari 2023

fantastisch
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Water werd niet echt warm, wel prima waterdruk

mooie grote en schone ruimte. vriendelijke en behulpzame gastheer, reageert snel op appjes. wifi werkt prima, ontbijt is mogelijk indien gewenst. zeker een aanrader (en zeker als je meerdere nachten achter elkaar wil). erg relaxed

• Beoordeeld op: 18 juli 2022

Geweldig!
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

De gastheer en vrouw zijn onwijs vriendelijk en behulpzaam. De locatie is top; een mooi rustig plekje op loopafstand van alle bezienswaardigheden van Ella. De kamer is super groot en schoon. De badkamer is mooi en de douche is top. Het ontbijt is mega uitgebreid en lekker. Na een hike kan je lekker in de hangmat. Pluspunt; een lieve witte hond die gezellig komt chillen op de veranda. Van de plekken waar wij hebben verbleven zeker de beste accommodatie in Sri Lanka!

• Beoordeeld op: 19 november 2021

Niets.

Alles was perfect. Hosts doen er alles om je goed te doen voelen en zijn zeer bereidwillig. Helpen je met elke vraag. Ontbijt was ook meer dan genoeg. Zeer ruime en propere kamer.

Verbleven in november 2021