2. Hotelbeoordelingen Sri Lanka

Beoordelingen over Emerald Mirror Guest Ella

Wamullahena Watta , 90090 Ella, Sri Lanka

#63 van de 350 B&B's en herbergen in Ella

• Beoordeeld op: 21 mei 2024

Fijne en mooie plek in Ella
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Bergen

Eigenlijk niks, maar om toch iets te noemen: de weg naar de guest house is erg stijl. Voor ons geen probleem, maar als je slecht ter been bent lijkt me dit niet fijn. Niet alle tuktuks komen dat stuk weg omhoog.

We zijn hier 4 nachten verbleven en hebben het heel erg naar ons zin gehad! De eigenaar is erg aardig, locatie dichtbij het centrum, bed lag lekker, schone kamer, balkon met mooi uitzicht. Ontbijt was heel goed en elke dag vers verzorgd. Eigenaar heeft onze was gedaan voor weinig geld. Er is geen airco, maar wij hebben hem niet gemist. Wel een ventilator die goed werkt.

• Beoordeeld op: 12 april 2024

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Bergen

Kamer zelf was wel klein en nogal basic, al hadden we wel een terras

Goede locatie, stevige klim maar centrum vlakbij. Zeer vriendelijke en behulpzame mensen. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 9 maart 2024

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Bergen

De klim naar boven was behoorlijk pittig, maar gelukkig zijn er tuktuks, maar halverwege moest er iemand omdat de tuktuk het niet meer trok, te steil.🤣

Alles,, zij sprak perfect Engels en was zeer belangstellend en zorg-en behulpzaam. Regelde een hele lieve tuktuk driver voor ons, die ons prachtige dingen liet zien en ook goed Engels sprak.

• Beoordeeld op: 5 februari 2024

• Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Bergen

Een echte aanrader, het echtpaar van Emerald Mirror Guest Ella is ontzettend behulpzaam en geïnteresseerd op een oprechte manier. Aardig is ongeveer iedereen in Sri Lanka maar zij spannen de kroon met tips en bereidheid om gelijk mee te zoeken naar een vergeten mobiel. Beide spreken bekwaam Engels😄

• Beoordeeld op: 19 oktober 2023

• Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Bergen

De eigenaren waren super gastvrij.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2023

Fantastisch verblijf bij super lieve zorgzame mensen
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Bergen

We hebben een ontzettend fijn verblijf gehad bij super lieve en zorgzame mensen! Bij aankomst werd onze bagage met een scootertje naar boven gebracht omdat het weggetje naar de accommodatie een stukje steil is. Zonder bagage is het prima te doen om te lopen en de accomodaties ligt vlakbij de main road. De eigenaresse heeft elke ochtend een heerlijk ontbijt voor ons gemaakt, en ze heeft onze kleding gewassen. Echt superlieve mensen die heel veel voor je willen doen. De kamer was mooi en schoon met een ruime badkamer en een mooi uitzicht vanaf het balkon.

• Beoordeeld op: 19 juli 2023

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Bergen

Mooie locatie net iets van het centrum af de berg op. Ruime kamer en badkamer en lekker balkon. Gastvrouw en gastheer zijn zeer behulpzaam. Ze willen alles voor je regelen en denken met je mee. Ontbijt is heerlijk, kan deze plek zeker aanbevelen.

• Beoordeeld op: 16 april 2023

• Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Bergen

Ruime en schone kamers. Hele vriendelijke mensen die echt alles voor je willen doen.

• Beoordeeld op: 26 januari 2023

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Bergen

De kamer is erg basic met een niet zo’n prettig matras. De weg er naar toe is enorm stijl en moeilijk begaanbaar. Tuktuk chauffeurs wilden onze daar niet brengen vanaf het station omdat de weg te stijl is.

De gastvrouw van deze plek is fantastisch. Ze probeert het je zo comfortabel mogelijk te maken door (tegen een kleine vergoeding) je was te doen, een goed ontbijt voor te schotelen en als we wilden mochten we zelfs haar auto lenen. Een kleine 10 minuten lopen vanaf het Ella treinstation.

• Beoordeeld op: 22 november 2022

Ultieme gastvrijheid op een locatie dichtbij alles maar toch in de rust
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Bergen

Douchewater was niet altijd even warm. Het schijnt dat de eigenaren dit voor je kunnen fixen maar het was niet helemaal duidelijk hoe.

Supervriendelijke en oprecht geintereseeerde hosts. Aan niets kwam het je tekort. Locatie was ook goed, ondanks de steile heuvel was je binnen 5-10 minuten aan de hoofdstraat. Ella is super gezellig en ingericht op backpackers.

• Beoordeeld op: 25 mei 2022

Heerlijk verblijf, schone kamers, voelde als thuiskomen
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Bergen

Het ontbijt was voortreffelijk. De eigenaar was supervriendelijk en het voelde als thuiskomen. De eigenaar had een goede beschrijving van de Nike naar Ella rock en had goede tips voor cooking class. Daarnaast konden we voor een kleine bijdrage in het zwembad (enige rooftop van Ella) van het hotel naast de accomodatie.

• Beoordeeld op: 13 mei 2022

• Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Bergen

Mooi uitzicht op de bergen, eigen balkon en fijne, ruime kamer en badkamer. De gastvrouw is ontzettend lief, maakt heerlijk ontbijt naar wens en ontvangt je hartelijk. Het was heel schoon, leuke stijl en fijne plek om te chillen tussen hikes door. Tip: pak een tuktuk vanaf het treinstation, het is heel dichtbij, dus kost niks en wel fijn met bagage steil omhoog.

• Beoordeeld op: 1 mei 2022

Fantastisch verblijf
    • Kamer met Kingsize Bed en Uitzicht op de Bergen

Het laatste stukje naar de homestay loopt behoorlijk stijl. Dit was voor ons geen probleem. En bij aankomst stond de gastheer beneden aan de weg al klaar met de scooter om onze backpacks naar boven mee te nemen.

Ruime kamer met grote douche. Vanaf het eerste moment voel je je hier welkom. De gastheer en -vrouw willen alles voor je doen en vertroetelen je bijna alsof je hun eigen kind bent.

• Beoordeeld op: 6 april 2022

perfect verblijf en prijs/kwaliteit uitmuntend

geen verbeterpunten

eigenlijk beviel alles. vriendelijkheid eigenaren in het bijzonder, mooie locatie net buiten dorp. ze laten op verzoek de generator draaien bij stroomonderbreking. je mag zelf kiezen wat je als ontbijt wil en dat wordt vers klaargemaakt.

• Beoordeeld op: 8 maart 2022

aanrader!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Bergen

de heuvel naar het hotel toe is erg stijl, maar ze helpen je graag met je vervoer en spullen! raam was niet echt een raam, meer een rooster waardoor je veel geluiden hoort van de stad.

liefste mensen die we hebben ontmoet in Sri Lanka! net een opa en oma die alles voor je doen en overal bij willen helpen. hebben ook de was voor ons gedaan. iedere ochtend mega uitgebreid ontbijt, ze maken alles met liefde en doen het met heel hun hart. zou zeker aanraden hier te verblijven!

Verbleven in maart 2022

• Beoordeeld op: 6 december 2021

Je kunt je er snel thuis voelen
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Bergen

het steile heuveltje omhoog is best lastig als je met de fiets en bagage omhoog moet😉

De gastvrije ontvangst door de ontzettend vriendelijke eigenaren. Het is ontzettend schoon, prima ontbijt, koffie&thee gratis beschikbaar. Was service en nog veel meer De lounge bank in de gemeenschappelijke kamer is heerlijk

Verbleven in december 2021