2. Hotelanmeldelser for Sri Lanka

8,3

• Anmeldt: 28. februar 2024

Meget godt
    • Heritage Sea View

Belægning rundt om poolen var meget dårlig. Udendørs belægning nedslidt. Jacuzzi i junior suite fungerer kun som badekar. Uopmærksomt personale i poolbar/cafe

Fantastisk beliggenhed og dejlig mad. Sjovt med en historisk bygning. Venligt personale specielt i Mambo

• Anmeldt: 25. februar 2024

"Første klasses hotel"
    • Regency Junior Suite Sea View

Fremragende service, fremragende mad, flot og stilfuldt hotel. Udsigten er enestående

• Anmeldt: 1. februar 2024

"Det bedste hotel!"
    • Regency-værelse

Maden er for lækker, så jeg skal altid på en lille slankekur, efter et ophold her

Fantastisk at træde 100 år tilbage i tiden til fantastisk høj service, øens bedste restauranter og et ophold hvor du og dine ønsker er det vigtigste. Måske det hotel i hele verden, hvor du føler dig bedst hjemme og hvor de bedst formår at yde top service i øjenhøjde.

Overnattede: januar 2024

• Anmeldt: 4. januar 2023

6,0
    Nogenlunde
    • Premier-værelse med kingsize-seng og balkon nær havet

Kommunikation er ikke god, Pool område skal man passe på, at man ikke skær sig på dækket, da det er ret medtaget. Vi havde betalt for at lounge, det fik vi ikke svar på, da vi gerne vil vide, hvad det indeholdte. De endte med at give os frugt kurve+ vin, som vi rykket for flere gange inden vi fik det. Chokoladen kom aldrig. Vi blev opgraderet til et suite, den var rigtig fed. Dog var der en hel dag, hvor der var håndværker, som de ikke vidste hvor var, og derfor tog de det ikke så seriøs og faktisk blev de irriteret på os, over at vi ringede og klaget over deres hammeren og savene osv. De sagde at det var løs tagplade som gav de lyde pga vinden, det synes vi var lidt sjovt. Personale i restauranten var meget venlig. Vi boede der i 6 dage, så lærte dem lidt at kende også. Jeg vil nok vælge et andet sted næste gang, da byen har en del 5 stjernet hoteller og nogle endnu tættere på byen og langt billigere.

Suite vi blev opgraderet til. Hotel manageren, som tog sig af opgradering. Udsigten

Overnattede: december 2022

• Anmeldt: 28. februar 2024

Enestående
    • Regency Junior Suite Sea View
    • 1 overnatning

• Anmeldt: 18. januar 2022

Enestående
    • Regency-værelse

Overnattede: januar 2022

Disse overnatningssteder har også fået gæsteanmeldelser: