2. Hotelbeoordelingen Sri Lanka

Station road Kithalella, 90090 Ella, Sri Lanka

#2 van de 350 B&B's en herbergen in Ella

Gebaseerd op 43 beoordelingen over deze B&B

• Beoordeeld op: 11 juni 2024

Super uitzicht bij een vriendelijke familie !!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

De douche van het onderste kamer, mag een keer aangepast worden maar daar zijn ze van op de hoogte

Iedere morgen een uitgebreid ontbijt . Mooi uitzicht. De vriendelijke Imantha deed er alles aan om het verblijf compleet te maken. Met overleg brengt hij je naar alle mooi plekken !

Verbleven in juni 2024

• Beoordeeld op: 16 mei 2024

• Villa

Het was in een woord fantastisch. Door ons verblijf hier was onze tijd is Ella nog leuker. De hosts hebben ons van alle gemakken voorzien. We waren met onze eigen tuktuk, maar doordat het savonds erg donker was om te rijden brachten en haalden ze ons naar Ella city. We hebben van alles over Sri Lanka geleerd. Als kers op de taart hadden ze onze tuktuk volledig schoongemaakt toen we weer weg moesten. We zouden hier zeker terugkomen!

• Beoordeeld op: 13 mei 2024

• Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

We zijn heel hartelijk en gastvrij ontvangen. Het ontbijt was ook echt heerlijk!

• Beoordeeld op: 20 april 2024

Absolute aanrader

Niks!

We hebben enorm genoten van ons verblijf. Het waren de meeste gastvrije mensen die we hebben ontmoet tijdens onze reis door Sri Lanka. De eigenaar bracht ons naar alle mooie plekken rondom Ella en voorzag ons van tips. Het huisje lag daarnaast prachtig in de bergen met een enorm mooi uitzicht. Een absolute aanrader!

• Beoordeeld op: 6 april 2024

• Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Prachtig zicht vanop je balkon in de ochtend. De kamer was prima en een muskietennet is aanwezig. Warm water, eigen badkamer. De familie doet een inspanning om het de gasten naar hun zin te maken. Het hoofdkussen is het beste wat ik ooit had op reis.

• Beoordeeld op: 20 maart 2024

Een must verblijf!
    • Villa

De host was de beste doorheen onze volledige reis door Sri Lanka. Niets was teveel gevraagd! Toen mijn partner een voedselvergiftiging op liep was de hele familie in de weer. Fantastisch vriendelijke mensen! De host, Imantha, doet ook zeer fijne tours met de tuktuk doorheen heel Ella. Wauw!

• Beoordeeld op: 6 maart 2024

Een aanrader voor als je in Ella bent en de omgeving wilt verkennen!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Imantha bracht me gedurende mijn verblijf overal naar toe! Het ligt wat verder van het centrum, maar dit is hierdoor enkel probleem. Niks is teveel gevraagd en hij helpt je bij het organiseren van activiteiten en denkt met je mee. Het is een ontzettend gastvrije familie waarbij je je op je gemak voelt. Het ontbijt was super lekker en uitgebreid!

• Beoordeeld op: 24 februari 2024

Meteen boeken! Je krijgt zeker geen spijt
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Na de boeking werd er meteen contact gezocht en waanzinnig met je meegedacht om je een zo prettig mogelijk verblijf te geven. Imantha is een held en was ons tweede brein. Hij helpt je met alle mogelijkheden in Ella, tot in details (treintijden etc.) Direct een prettig en vertrouwd gevoel. Na een lange dag rijden, bracht hij ons ‘s avonds met onze eigen tuktuk naar het centrum en haalde ons daar ook weer op, heel lief! Ook na ons verblijf hebben we nog contact gehouden voor tips. Zowel vanuit je bed als het terrasje was er een geweldig uitzicht. ‘S ochtends veel verschillend vers fruit, heerlijk!

• Beoordeeld op: 18 februari 2024

Een geweldige lokatie en de gastvrijheid van de familie.
    • Villa

De lokatie met het geweldige uitzicht. S morgens wordt een voortreffelijk ontbijt geserveerd op je eigen balkon. En als je wilt, kun je s avonds een diner laten bereiden tegen een geringe meerprijs. De familie is heel hartelijk en hebben zelf een tuk-tuk om je naar het centrum te brengen of een dagtrip te boeken (meerprijs) naar o.a. Adams piek en het 9-bogen trein viaduct. We konden gebruik maken van de net 2 weken voor ons verblijf geïnstalleerde doucheunit.

• Beoordeeld op: 23 januari 2024

Fantastisch uitzicht en geweldige gastvrijheid!
    • Villa

Imantha en zijn familie hebben ons heel warm ontvangen, een hele lieve gastvrije familie die tot het uiterste gaan om het je naar de zin te maken.

• Beoordeeld op: 23 januari 2024

Top accomodatie met geweldige service
    • Villa

De prachtige locatie, de mooie kamer met goed bed en bovenal de geweldige en vriendelijke service!

• Beoordeeld op: 20 januari 2024

Heerlijk verblijf in Ella
    • Villa

Imantha was de meest vriendelijke host die je kon wensen. Niets was teveel gevraagd en hij was steeds bereid om mee plannen te maken en je te brengen naar alle mooi plekjes in Ella. Het uitzicht van de kamers was ongelooflijk prachtig.

• Beoordeeld op: 5 januari 2024

Fantastisch!
    • Villa

De badkamer is wat oudbollig maar er is alles wat je nodig hebt.

Super aardige host, lekker ontbijt en mooi uitzicht. Imantha helpt je graag alle mooie dingen te zien van Ella, heeft een eigen Tuk Tuk waarmee hij je rond kan rijden. Super locatie voor een zorgeloze vakantie. Wij komen zeker terug!

• Beoordeeld op: 22 november 2023

• Villa

De ongelofelijke vriendelijkheid van Imantha en zijn ouders maakte ons verblijf tot een fantastische ervaring van onze reis door Sri Lanka. Het uitzicht vanuit je bed is adembenemend. Je kijkt uit over de bergen, het dal en Ella. De kamers zijn schoon en prettig. De badkamer is prima. De aandacht van de eigenaars is hartverwarmend en niets is teveel. Vader Sunil heeft ons een hele dag in de tuk tuk overal naar toe gereden. En was zo attent om een paraplu te brengen bij ons bezoek aan de 9 Arches bridge. Wij bevelen Avendra Guest Inn van harte aan en hopen in de toekomst nogmaals in Avendra te mogen verblijven. Imantha en familie hartelijk dank voor deze heerlijke ervaring.

• Beoordeeld op: 9 november 2023

Heerlijk
    • Villa

Ik kwam terecht bij een ongelooflijk warmen gastvrij gezin dat er alles aan deed om mijn verblijf zo goed mogelijk te laten verlopen (wat zeker gelukt is!). Het uitzicht van mijn cabin was fantastisch, en ik kijk met veel plezier terug op de gegidste tours. Zowel het avondmaal als het ontbijt waren zeer rijkelijk en uitstekend. Ik kan dit verblijf zeer warm aanbevelen!

• Beoordeeld op: 26 oktober 2023

We komen graag weer terug!
    • Villa

Niets :) We komen heel graag weer terug!

We hebben ontzettend genoten van ons verblijf! We werden super fijn ontvangen door Imantha en zijn familie. Heerlijk uitgebreid en wisselend ontbijt en diner. Imantha heeft ons met alles heel goed geholpen, overal naartoe gebracht en veel verteld over de omgeving. En niet te vergeten: het prachtige uitzicht!!

• Beoordeeld op: 25 oktober 2023

• Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

Heerlijke plek om te verblijven. Super behulpzame gastheer. Regelt een tour en neemt je mee je mee op pad. Voelde in een korte tijd als thuis. Zeer uitgebreid ontbijt, groot balkon waar je op kunt zitten.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2023

Fantastisch verblijf bij hele lieve familie!
    • Deluxe Tweepersoonskamer met Balkon

We hebben een heel erg fijn verblijf gehad, het was echt helemaal top! Ontbijt was heerlijk, en elke dag anders! Het diner was ook heerlijk, Rice en curry geserveerd op het eigen terras. Fijne kamer, goed bed en een heel mooi eigen terras met prachtig uitzicht. Maar wat het verblijf vooral zo fijn heeft gemaakt is de gastvrijheid van Imantha en zijn ouders. Imantha kan je Ella laten zien met zijn tuk tuk, kan goed Engels en veel vertellen. Ook konden wij hem altijd whatsappen als we opgehaald wilden worden. Echt top! Kortom, een hele fijne plek die ik iedereen aanraad :)

• Beoordeeld op: 19 september 2023

Perfecte locatie met de liefste familie in Ella
    • Villa

Een fantastische locatie in Ella. De warme en lieve familie zorgt ervoor dat je je direct thuisvoelt. Het eten is heerlijk en Imantha neemt je mee op allerlei activiteiten en staat altijd voor je klaar! Echt een aanrader. Wij komen zeker nog eens terug.

• Beoordeeld op: 18 september 2023

Onvergetelijk!
    • Villa

Normaliter geef ik graag feedback ter verbetering van bepaalde services, maar hier kan ik niets bedenken. Een dikke merci aan de hele familie voor een onvergetelijk verblijf.

Imantha en zijn familie hebben ons enorm verwend ;) Zeer gastvrije mensen. Je voelt je deel van de familie. Op en top luxe ontbijt met een prachtig uitzicht, een volledige tour door Ella met de "highlights", het continu voorzien van vervoer naar het centrum. Kortom: beter kon het niet zijn. Het ligt een beetje "uit" het centrum doordat het zo hooggelegen is, maar door het prachtig uitzicht en de betrokkenheid van de eigenaars maakt dat allemaal niet uit.

• Beoordeeld op: 24 augustus 2023

• Villa

Je kunt je geen betere gastheren en gastvrouw wensen dan ze hier bij de accomodatie hebben! Ontzettend vriendelijk en heel behulpzaam! De locatie is prachtig gelegen! De kamer heeft een fantastisch uitzicht en het ontbijt is heerlijk!

• Beoordeeld op: 11 augustus 2023

Een high light van onze vakantie!

Geen idee werkelijk!!

Imantha de zoon van & eigenaar heeft ons verblijf in Ella onvergetelijk gemaakt! Onze trein had ruim 2,5 uur vertraging, dus we kwamen laat aan. Maar als afgesproken stond hij te wachten op station. Vervolgens ging alles van een leien dakje. We werden ontvangen met heerlijk eten, hij vertelde 100 uit en wilde ons overal mee helpen! Fantastisch!! Kamertjes an sich waren basic, niet heel groot, maar voldoende ruimte. Fijne buitenplek. De weg ernaartoe is een hele beleving, maar we hebben ons laten rondleiden in Ella door Imantha dus dan is het geen probleem en weet hij precies hoe je moet rijden. We hebben echt enorm genoten! (Ms nog tip… hor voor de deur zodat je iets kan laten afkoelen, temperatuur is heerlijk s avonds!)

• Beoordeeld op: 7 augustus 2023

Best hosts ever
    • Villa

Lieve lmantha en familie, Wat een geweldig verblijf hebben we bij jullie gehad! Vanaf het moment van aankomst kwamen we in een warm bad en werd er alleen maar voor ons gezorgd. Niets is teveel gevraagd voor deze familie. Het gezin wil je graag alle highlights rondom Ella laten zien, samen met onze eigen ideeën, kwamen we tot een super leuke dag samen met Imantha in de tuktuk. Wat hebben wij hiervan genoten. We waren met onze eigen tuktuk en de weg naar de accommodatie is stijl, zowel Imantha als zijn vader heeft ons meermaals geholpen om onze tuk naar beneden of naar boven te rijden, even een appje en ze stonden direct voor je klaar. Onze tuk heeft zelfs nog een wasbeurt gekregen van Imantha zijn vader! Het eten bij de locatie kunnen we alleen maar aanraden, in één woord geweldig! Zowel het ontbijt als het diner, beide geserveerd op ons eigen terras, was geweldig en het beste ontbijt en de beste Rice and curry die wij hebben gehad in Sri Lanka! De twee dagen hier voelden echt als vakantie, wat werden we in de watten gelegd. Jullie zijn de beste hosts die we ooit hebben gehad! 😘

• Beoordeeld op: 5 augustus 2023

Top Homestay Gastvrije Familie

Helemaal niets.

Het uitzicht is prachtig. Hartelijke, vriendelijke, behulpzame en gastvrije familie. Ze brengen je overal naar toe en komen je weer op halen. Staan de hele dag voor je klaar. Het ontbijt is zeer divers en verrukkelijk. Wij hebben de laatste avond daar gegeten maar dat hadden we alle dagen moeten doen. Het was ontzettend goed en veel. Indien gewenst maken ze een plan om verschillende actieviteiten in de omgeving te doen.