2. Hotelbeoordelingen Sri Lanka

Beoordelingen over Ruwan Jungle Homestay

Maduruduwa Road Bandaramulla, 81740 Mirissa, Sri Lanka

#6 van de 42 vakantiewoningen in Mirissa

• Beoordeeld op: 16 mei 2024

Geweldig verblijf in de jungle bij een fantastische gastheer!
    • Vakantiehuis

Wat een geweldig verblijf in de jungle. Ruwan is een geweldige gastheer, hij deed er alles aan om ons thuis te laten voelen. We voelde ons onderdeel van zijn familie. De accomodatie is perfect. Alles is aanwezig wat je nodig had. In de koelkast lag genoeg water en er was een keuken. Het ontbijt was heerlijk, als we iets extra's wilde dan was dit geen probleem en werd het direct gebracht. We hadden het gevoel dat we midden in de jungle zaten! Ruwan heeft ons meeenomen met zijn tuktuk naar het strand om te snorkelen met de schildpadden! Dit was onze mooiste ervaring van onze reis. Ruwan nam onze zoon mee en zorgde voor hem. Ook heeft hij ons het koraal en de vissen laten zien. Ook heeft hij de boot geregeld om de walvissen/dolfijnen te spotten. Ruwan heeft ons met zij tuktuk naar de haven gebracht. Ruwan heeft voor ons de dag verplaatst, omdat hij wist dat we dan meer kans hadden om walvissen te zien. Hier had hij gelijk in, we hebben van heel dichtbij een walvis gezien en een groep dolfijnen! Hij heeft er alles aan gedaan om overal een goedkopere prijs te regelen voor ons! Omdat hij wist dat we interesse hebben in de wildlife van Sri Lanka, heeft hij voorgesteld om ons mee te nemen op een boottocht over het meer naar verschillende eilanden. Onze kinderen mochten aapjes voeren en we hebben een tempel bezocht op 1 van de eilanden. Ruwan heeft ons verblijf onvergetelijk gemaakt! Bedankt, je bent geweldig. We komen zeker terug!

• Beoordeeld op: 20 maart 2024

Perfect!
    • Vakantiehuis

Ruwan is onwijs vriendelijk! Hij wil je overal mee helpen en denkt met je mee. Een heel veilig gevoel! Hij vertelt wat er te doen is in de omgeving en heeft hier connecties zodat je niet de hoofdprijs hoeft te betalen. De accommodatie was mooi, schoon en op een rustige plek. De kamer was ruim en er was een koelkast die elke dag gevuld was met water. Het ontbijt was goed en als je iets miste kon je het Ruwan vragen en hij regelde het voor je. Dichtbij zijn Homestay is het strand waar je heerlijk kunt zonnen en ‘s avonds fantastisch verse vis kan eten.

• Beoordeeld op: 16 januari 2024

• Vakantiehuis

We verbleven 3 nachten bij Ruwan en het was heerlijk aangenaam vertoeven. De plek ligt rustig en je hebt geen last van de drukke straat. Alles is op loopafstand bereikbaar. De kamer is ruim en ook nog eens voorzien van een keuken en een koelkast. De bedden hebben een goed matras. Wat ook fijn is dat je een overdekt zitje buiten hebt. Ruwan is erg aardig en helpt bij alles. We konden een scooter lenen en hij heeft ons keurig weggebracht naar het treinstation met zijn tuktuk.

• Beoordeeld op: 30 november 2023

Fantastische host met schoon, ruim en comfortabel verblijf
    • Vakantiehuis

Het is een echte aanrader om te verblijven bij ruwan jungle stay. Het is heel schoon en heeft een fijne douche. Je zit op een rustige plek omringt door natuur. In de ochtend kan het zelfs zijn dat er tijdens het lekkere ontbijt wat aapjes om je heen lopen. ruwan is de meest gastvrije host die we ooit hebben gehad. We werden ontvangen met een kokosnoot. Hij heeft ons zonder er iets voor te vragen rondgereden in de omgeving. Hij kan en wil een betere prijs voor je regelen als het gaat om verschillende activiteiten. Ook weet hij waar je mooi kan snorkelen. Hij heeft zonder dat we er om vroegen heerlijk eten voor ons gehaald. Ruwan heeft bijna alles voor je over! De locatie ligt dichtbij coconut hill en op loopafstand van mirissa beach.

• Beoordeeld op: 8 februari 2024

vriendelijke gastheer, goede prijs/kwaliteit en lekker bed. Prima voor op doorreis
    • Huis met 1 Slaapkamer

De 'keuken' die was niet geschikt om in te koken, te warm en ook eigenlijk geen kookspullen beschikbaar. Verder was de slaapkamer vrij donker er was geen daglicht aanwezig. Daarnaast is Mirissa eigenlijk geen dorpje waar iets te doen valt. Wij zijn na 1 nacht vertrokken.

Enorm vriendelijke gastheer (Ruwan), en inderdaad een soort jungletuin voor de deur. Ook heel fijn was dat er gewoon 6 flessen water voor ons gebruik gratis klaar lagen in de koelkast. Topservice.