2. Hotelbeoordelingen Sri Lanka

#16 van de 70 hotels in Arugam Bay

• Beoordeeld op: 21 maart 2024

Oase midden in Arugam Bay
    • Tuinsuite

Echt een fantastisch verblijf gehad. We vonden het zo leuk dat we nog een nacht extra hebben bijgeboekt. Zeker aanrader!

• Beoordeeld op: 20 maart 2024

Top verblijf in Arugam Bay!

NVT

Leuk hotel; in plaats van kamers heb je allemaal een soort “huisjes”. Deze zijn erg ruim! Mooie, moderne badkamer. Kamers zijn netjes, bedden prima. Vriendelijk personeel! Mooi zwembad erbij. Op loopafstand van restaurants en het strand.

• Beoordeeld op: 18 maart 2024

Mooie rustige locatie aan de hoofdstraat
    • Tuinsuite

Schitterende locatie aan de hoofdstraat van Arugam Bay, maar je merkt niets van de drukte.

• Beoordeeld op: 17 maart 2024

Leuke, ruime accommodatie met een mooi zwembad
    • Tuinsuite

Er waren veel insecten in de slaapkamer. De achterdeur naar de privétuin sloot niet goed af waardoor er allerlei insecten binnen konden komen. En er zaten gaten in de klamboe.

Het is een leuke, ruime accommodatie met eveneens ruime badkamer in een tuin met een mooi zwembad en het ligt aan de hoofdweg van Arugam Bay. Je hebt zelf aan de achterkant ook een eigen privétuin.

• Beoordeeld op: 2 maart 2024

The place to be

Geen opmerkingen

Zwembad, service, huisje, locatie alles was helemaal top

• Beoordeeld op: 17 februari 2024

• Tuinsuite

Heerlijk hotel! Perfect locatie (midden in het centrum) en toch een oase van rust als je bij het zwembad ligt. Grote en schone kamers. Eten (ontbijt en avondeten gehad) was ook erg lekker!

• Beoordeeld op: 3 februari 2024

Piece of paradise in een drukke straat
    • Tuinsuite

Dit heerlijke plekje met dito zwembad zit in het midden van de drukke straat. De kamers zijn ruim, netjes, van alle gemakken voorzien en vooral met een heerlijk bed! Het personeel en vooral de manager verzorgen je tot in de puntjes. Op het terrein zit een heerlijk restaurant en een topper van een koffiezaak, met heerlijke koffie en ontbijtjes. Wij waren hier eind januari, dan is het laagseizoen en is het plaatsje maar half open en de stranden vooral druk met vissersboten. Vanaf april is Arugam Bay wel de place to be!

• Beoordeeld op: 22 november 2023

Prima hotel
    • Tuinsuite

Het restaurant was beperkt. Voor koffie werd je naar de andere kant van de weg gestuurd en dat was ook het geval voor het diner.

De grote van de kamer en badkamer. Ook het zwembad was fijn en er werden direct bedjes en handdoeken voor ons neergelegd toen we wilde zwemmen.

• Beoordeeld op: 7 november 2023

Geweldig verblijf
    • Tuinsuite

Top verblijf. Grote kamer en badkamer. Heerlijk bed en nog een leuke tuin. Zwembad was ook heerlijk om een duik te nemen, maar je bent ook zo op het strand. Ontbijt was ook heerlijk!

• Beoordeeld op: 10 oktober 2023

Absolute aanrader!
    • Tuinsuite

Een absolute aanrader om te verblijven in Arugam Bay! Wanneer je de poort binnenloopt kom je in een oase van rust. De locatie heeft een gezellige loungebar met daarachter een heerlijk zwembad. Het zwembad wordt dagelijks schoongemaakt. De kamers zijn groot, mooi ingericht en super schoon! Elke cottage beschikt over een kleine patio waar je heerlijk buiten kan zitten. Het personeel is erg vriendelijk en zeer behulpzaam. We hebben een heerlijk verblijf gehad!

• Beoordeeld op: 19 september 2023

Fantastisch verblijf in Arugam Bay
    • Tuinsuite

Fantastisch personeel en locatie. De huisjes zijn van alle gemakken voorzien en erg ruim. Je hebt ook een eigen tuin en ingang. Het zwembad is prachtig en de service ontbreekt aan niets. Ook het ontbijt was erg lekker. Aanrader!

• Beoordeeld op: 1 september 2023

• Tuinsuite

Toen we wilden dineren duurde het 20 min. voordat we een menukaart kregen en de drankjes waren er na 30 min. nog niet. Om deze reden zijn we ergens anders gaan eten. Wellicht waren ze onderbezet. De vriendelijkheid van het personeel ten op zichtte van andere hotels in het land viel ons wat tegen.

Erg mooie en grote kamer, fijn zwembad, super centrale locatie

• Beoordeeld op: 9 augustus 2023

Een heerlijk verblijf in Arugambay.
    • Tuinsuite

Het serveren van het eten duurde aardig lang. Personeel was aardig maar zeer bescheiden.

Het heerlijke warme zwembad en de ruime kamer voorzien van alle gemakken. Ook fijn dat het iets rustiger lag. Alhoewel er ook vaak muziek was van de buren. Wat ik ook erg fijn vond was de duurzaamheid. Toilet en douchewand werd gefilterd en voor de planten gebruikt en water kon je tappen bij een kraan.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2023

Heerlijk verblijf
    • Tuinsuite

- Fijne locatie vlakbij het strand en leuke restaurants - Mooie kamers en goede (warme) douche - Airco op de kamer werkte goed

• Beoordeeld op: 26 februari 2023

• Tuinsuite

Wij waren hier in februari, dus buiten het surfseizoen waardoor er veel hotels, restaurantjes en winkeltjes dicht waren. Jammer, want Aragum Bay was ook nu een prima plek om te verblijven. Het hotel beschikt over mooie, zeer ruime tuinvilla's die ieder beschikken over een eigen kleine afgeschermde binnentuin. Het zwembad was heerlijk!

• Beoordeeld op: 31 maart 2024

1,0
    Erg slecht
    • Tuinsuite

We hebben hier echt een verschrikkelijke ervaring gehad, personeel was helemaaal niet vriendelijk alles leek te veel. We hadden onze was via het hotel weg gebracht. Deze kregen we terug onder de zwarte en bleek vlekken en ze gaven ons vervolgens de schuld. Namen geen verantwoordelijkheid. Dus wil je je mooie spullen verpesten laat ze dan vooral hier wassen.

• Beoordeeld op: 21 september 2023

Leuk verblijf met een goede ligging. Lekker ontbijt en aardig personeel. Wij vonden de prijs wel net iets te duur voor d
    • Tuinsuite

Jammer van de zandweg tot aan de kamers waardoor de hele vloer snel vol korrels lag. Wel goed opgelost door een kom met water aan de deur te plaatsen.

Enorm goede ligging. Lekker ontbijt en leuk groot zwembad.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2023

2,0
    Te duur, voor weinig.
    • Tuinsuite

Het zwembad was warm, de stoelen naast het zwembad waren heel vies en de handoeken die we kregen voor het zwembad waren nog viezer met bruine vlekken en stof er op. Tot diep in de nacht was er veel harde muziek, ze zeiden dat het een nacht zou zijn maar de volgende nacht was het precies het zelfde. Bediening was onpersoonlijk. En het gordijn was stuk en viel naar beneden als je hem wou uit rollen.

De douche

• Beoordeeld op: 2 augustus 2023

• Tuinsuite

Wij hebben op zich te veel betaald voor dit hotel! 160 per nacht was te veel vergeleken met andere accomodaties due we in Sri Lanka deden… Als we vergelijken met rest van Sri Lanka zou 100 per nacht max mogen zijn… Het was wel hoogseizoen en vermoedelijk is dit wel 1 vd beste hotels in Aragam…

Goede locatie centraal gelegen Laid back sfeertje Ruime kamers Vermoedelijk wel beste hotel in aragam (al was het bijna het minste van onze rondreis) Ga zeker eten in The Sketch… beste restaurant (al ziet het er van buiten niet uit)… met superverse vis gevangen door eigenaar zelf…

• Beoordeeld op: 22 maart 2023

blij dat we weg konden
    • Tuinsuite

restaurant was erg slecht! dumplings helemaal niet kunnen eten. friet doorweekt in vet. zeker t/m maart niet naar Arugam bay gaan! doordat er weinig toeristen komen, leek het alsof het restaurant nog dicht was en tafels waren nog op elkaar gestapeld. ik heb het idee dat door de mindere drukte ook het keukenpersoneel goedkoop werd ingehuurd en daardoor zeer matig. hadden we in heel Arugam bay last van. kregen totaal niet wat er op de foto’s van Google te zien was. personeel sprak en begreep geen engels. internet slecht

zwembad erg schoon, kamer groot en locatie perfect

• Beoordeeld op: 11 maart 2024

• Beoordeeld op: 14 februari 2024