2. Hotelbeoordelingen Sri Lanka

Beoordelingen over Three Gables Boutique Villa

Thalaramba, Kamburugamuwa, 81750 Mirissa, Sri Lanka

#1 van de 45 vakantiewoningen in Mirissa

• Beoordeeld op: 18 april 2024

Fantastisch, aanrader om hier te verblijven!

Eten prijzig zeker voor Sri Lankaanse begrippen

Fantastisch mooi hotel met super vriendelijke medewerkers en hele goede service. Heel goed eten, voor Sri Lankaanse begrippen duur maar zeker waard! Zo attent geweest om voor mijn vriend zijn verjaardag en verjaardagstaart te regelen. Echt luxe dit verblijf!

• Beoordeeld op: 4 september 2023

Top accommodatie met top personeel

Geen

- Prachtige architectuur, luxe uitstraling . - Zeer schoon, kamer wordt tussentijds schoongemaakt . - Heerlijk eten, zowel ontbijt als lunch en diner. Dinuka maakt van elk gerecht iets bijzonders. Vooral het diner op het strand ( incl. fakkels) is heel speciaal. - We kregen een gratis upgrade naar de mooiste kamer en konden op dag van vertrek later uitchecken. - Heel vriendelijk personeel, ze stralen gastvrijheid en werkplezier uit. Je wordt echt in de watten gelegd. Kortom: een heerlijke accommodatie om je Sri Lanka trip af te sluiten.

• Beoordeeld op: 29 april 2023

Adembenemende luxe en topbediening op een absolute droomlocatie!
    • Deluxe Twin Room in Beach view wing

Onze kamer lag achteraan het hotel en was nogal klein. Het comfort was bovendien minder, in vergelijking met het topniveau van de ruimte op het gelijkvloers (zithoek, zwembad en strand).

De ruimte op het gelijkvloers is een adembenemend sprookje: knappe architectuur met uitzicht op zwembad en één van de mooiste stranden van Sri Lanka. De ontvangst en bediening zijn op hetzelfde niveau: je wordt hier in de watten gelegd tot en met, geen enkele inspanning is te veel, alles is mogelijk. Dat kan ook, omdat het hotel kleinschalig is (slechts 4 kamers). Avondeten is naar lokale normen duur, maar zijn prijs meer dan waard: op het strand tussen de fakkels of aan het zwembad met uitzicht op zee: de kwaliteit van het eten is onwaarschijnlijk goed, net als de sfeer en het kader. Op onze rondreis door Sri Lanka boekten wij 9 luxehotels, dit was met voorsprong het allerbeste!