2. Hotelbeoordelingen Luxemburg

Beoordelingen over Wollefstuerm

1, rue des Redoutes, 6476 Echternach, Luxemburg

#4 van de 12 hotels in Echternach

• Beoordeeld op: 12 juni 2024

Hartstikke fijne plek om van hier uit het Müllerthal te ontdekken.
    • Vakantiehuis

De verwarmingsketel deed het niet goed. Eerste avond iemand voor gebeld die het meteen kwam repareren. Tweede avond weer problemen en toen reageerde er niemand.

Het aparte gebouw, het mooie uitzicht en de fijne eigen kamer met badkamer

Verbleven in juni 2024

• Beoordeeld op: 27 april 2024

• Vakantiehuis

Op het gelijkvloers waar de keuken en eetkamer is, was het niet te verwarmen. Meer dan 17°C was niet mogelijk. De andere ruimtes waren wel prima te verwarmen waardoor we boven gegeten hebben (52 treden telkens)

• Beoordeeld op: 22 april 2024

Uniek Vakantiehuistoren
    • Vakantiehuis

De wenteltrap is stijl en hoog. De woonkeuken is beneden en de woonkamer is boven. Leuk voor een weekend anders word je de trap wel zat. Maar dat hoort natuurlijk ook bij een toren. Geen vaatwasser.

Prachtig gebouw. Elke verdieping een eigen slaapkamer met douche en toilet. De woonkamer op de bovenste verdieping met uitzicht over Echternach.

• Beoordeeld op: 25 maart 2024

• Vakantiehuis

Wat N mooie duurzame design! Gezellig en comfortabel. Mooie draai trap, we beschouwden het als Sportieve oefening.

• Beoordeeld op: 13 februari 2024

Heerlijk verblijf op een prachtige locatie
    • Vakantiehuis

Op de slaapkamer 1e verdieping was helemaal geen warm water in de douche. Gelukkig waren er meer badkamers. Helaas had de douche op de 2e verdieping na 3 douchebeurt ook geen warm water. Maar gelukkig was er nóg een badkamer ;-) Wij vonden het heerlijk om boven te zitten en daar dus ook te ontbijten. Er staat inmiddels wel een koelkastje (we lazen on eerdere review dat dit er niet was), maar boven is geen koffiezetapparaat en/of waterkoker. Steeds met hete koffie/thee 4 verdiepingen omhoog via de wenteltrap is niet handig. Wij hebben de waterkoker daarom tijdelijk boven neergezet en later weer netjes naar beneden gebracht. Tip voor degenen die in Huis zonder schoenen rondlopen: neem iets van slippers of sloffen met stevigere onderkant mee voor de (overigens prachtige) wenteltrap. Die doet, zeker na een flinke wandeling, een beetje pijn aan je voeten als je alleen sokken aan hebt. En een beetje fit zijn is wel handig, zeker als je de wenteltrap een paar keer 4 verdiepingen op en neer moet. Niet geschikt voor minder valide dus!

Slapen in één van de bezienswaardigheden van het plaatsje is, zeker met kinderen, natuurlijk al fantastisch! Daarnaast is in het huisje, of huis, alles wat je nodig hebt. 's Avonds chillen in de woonkamer op de bovenste verdieping was absoluut geen straf. Gelukkig stond daar ook een koelkastje, waardoor je niet telkens naar de keuken op de begane grond hoefde. Super handig! De 3 slaapkamers waren mooi ingericht en hadden allemaal een eigen badkamer. Hoe luxe! En de keuken was simpel, maar praktisch. We hebben er zelf niet gekookt, alleen de oven gebruikt om broodjes af te bakken. Maar als je wil koken, is er voldoende kookgerei. De locatie is ook super. Op loopafstand van het centrum en een gratis parkeerplek om de hoek (Parking Bénédictins). En ook enkele mooie wandelroutes starten vanaf t centrum, geen auto nodig. Aanrader: Route E1

• Beoordeeld op: 14 december 2023

Super mooi pand en plek, bezoeken zeker waard
    • Vakantiehuis

Warm water liep niet altijd goed door

Lokatie, super mooi pand, lekkere kamers

• Beoordeeld op: 3 december 2023

• Vakantiehuis

Douche was of heel heet of steenkoud afwisselend

Bank woonkamer

• Beoordeeld op: 8 november 2023

Heerlijk genoten in het prachtige Echternach
    • Vakantiehuis

Het water in de douche was soms koud.

Geweldige locatie

• Beoordeeld op: 1 oktober 2023

• Vakantiehuis

Geen Instructies betreffende regeling warm water ( timer, tijdslots ..?? )

Ruimte en elke slaapkamer eigen badkamer & wc.

• Beoordeeld op: 29 juli 2023

een aanrader
    • Vakantiehuis

-Regelmatig heel koud water in de douche, je moet eerst zeer veel water laten weglopen, erg verspillend -Wel slechte hoofdkussens, matras viel mee -Regelmatig vreemd volk in de hof

Mooie accommodatie en een zeer mooie streek om te wandelen, we moesten ons niet ver verplaatsen met de auto om een andere mooie wandeling te vinden. Tip: een gratis parking vermelden

• Beoordeeld op: 11 juli 2023

charmant verblijf op goede lokatie voor korte duur
    • Vakantiehuis

de bedden waren weliswaar goed en stabiel, maar te klein voor 2 personen, dit was een domper, zeker als je ziet dat de kamers groot genoeg waren om een normaal tweepersoonsbed te plaatsen het duurde ook even voor we het sanitair door hadden en warm water in de douches hadden

locatie was super en charmant, in een oude toren van de oude stadsmuur. drie saapkamers met allen hun eigen badkamer is ook een pluspunt, en de bovenste verdieping was fijn vertoeven

• Beoordeeld op: 29 juni 2023

unieke ervaring om in een toren te verblijven.

eigenlijk niets.

uniek gebouw, alles zag er netjes uit. Mooi uitzicht vanuit de bovenste etage, de woonkamer. Ligt in het mooie Echternach, van waaruit je ook weer mooie uitstapjes kunt maken. Goede wifi, tuintje erbij, van alle gemakken voorzien. Meer dan genoeg ruimte. 3 grote slaapkamers ieder met een badkamer.

• Beoordeeld op: 26 mei 2023

Prima locatie, gemis contact.
    • Vakantiehuis

Koffiezetapparaat werkte niet naar behoren. Geen eigenaar/beheerder gezien. Geen uitleg over verblijf en/of faciliteiten, gedrag (sleutel onder de mat). Ik heb booking de eerste dag geinformeerd via contactformulier over het gemis en gevraagd hoe dit op te lossen. Ook van booking geen reply of contact.

Mooie locatie, mooi uitzicht huiskamer. Goede bedden. Faciliteiten prima. Zitje en tuintje ook prima.

• Beoordeeld op: 2 mei 2023

Prachtige locatie en origineel verblijf
    • Vakantiehuis

Koffiezet loopt totaal niet door, alsook problemen met druk en temperatuur van water in douche.

Ligging is perfect! Leuk concept met 3 badkamers... Tip: ijskastje boven in de toren zodat je niet voor elk drankje 4 verdiepen lager moet

• Beoordeeld op: 4 april 2023

dit is een prima uitvalspunt om de omgeving te ontdekken

slechte warmwatervoorziening, doucheputje 1e etage verstopt

prachtige accomodatie, leuke indeling

• Beoordeeld op: 3 maart 2023

Prachtig pand
    • Vakantiehuis

Keuken was beetje onhandig en waterdruk liet wat te wensen over.

De locatie is heel bijzonder. Het uitzicht op de bovenste verdieping is uniek. De omgeving is prachtig!

• Beoordeeld op: 23 februari 2023

• Vakantiehuis

De druk op het water is soms zeer zwak bij het douchen en vaak koud water.

De lokatie is top. Overal dicht bij.

• Beoordeeld op: 22 november 2022

• Vakantiehuis

In de douche was de druk en de temperatuur van het water was niet altijd even stabiel.

Een prachtige locatie vlakbij het centrum. Voor herhaling vatbaar.👍😊

• Beoordeeld op: 14 november 2022

• Vakantiehuis

Geen gordijnen op de slaapkamers en badkamers.

Geweldige locatie, dicht bij centrum, gratis parkeren op loopafstand.

• Beoordeeld op: 7 november 2022

prachtige locatie en accommodatie voor een weekendje Echternach
    • Vakantiehuis

Prachtige en speciale accommodatie- centraal gelegen

• Beoordeeld op: 4 november 2022

bijzondere locatie in een heerlijk wandelgebied
    • Vakantiehuis

traplopen is vermoeiend na wandelen in de omgeving

unieke verblijfplaats, ruime slaapkamers met elk een eigen badkamer

• Beoordeeld op: 1 juli 2022

• Vakantiehuis

Jammer dat alle drie de douches wat kuren hadden. Afwisselend koud en warm en wisselende waterdruk. De WiFi deed het op de tweede verdieping niet altijd. Verder is er geen vaatwasser aanwezig.

Fijn dat we alle drie een eigen kamer met badkamer hadden. Ook de woonkamer was super. De gordijnen bleken nu wel in orde. Grappig dat je uit je bed zo de straat op kan kijken. Ook staan er stoeltjes en tafeltjes op/in het grasveldje/tuintje. Centrum en restaurants op (korte) loopafstand.

• Beoordeeld op: 3 juni 2022

Helemaal perfect.
    • Vakantiehuis

Een parkeerplaats bij de accommodatie.

Een prachtig huis op een toplocatie.

• Beoordeeld op: 1 mei 2022

Prima vakantie gehad in een originele oude toren!
    • Vakantiehuis

1) Warm water in de slaapkamer op de eerste etage is een rampenplan. Kleine straal, temperatuur is niet goed te regelen (afwisselend warm en koud). Bij de douche hangt weliswaar een instructie om de kraan eerst een tijdlang te laten lopen, maar dat is geen oplossing. Dit probleem is in eerdere recensies al aangegeven en moet echt opgelost! 2) De keukenuitrusting is wat aan de krappe kant, er is geen vaatwasser. En er zijn geen bierglazen, dat is toch wel een gemis! :-) 3) Volgens de info van Booking.com konden we de sleutels ophalen bij nummer 5, een paar huizen verderop. Daar wist men echter van niets, we kregen het adres van het gemeentehuis. Daar verwezen ze ons vriendelijk naar het nabijgelegen Tourist Office. Daar vertelden ze dat we bij Camping Officiel moesten zijn! Het was gelukkig droog en we waren in vakantie-stemming, maar dat is natuurlijk een beetje idioot. Eenmaal op de camping kregen we te horen dat we een mail gekregen zouden moeten hebben. Maar oeps, sorry, die was bij nader inzien niet naar ons verstuurd. Hierbij het verzoek aan Booking.com om de info hierover te verbeteren (en niet te verwijzen naar huisnummer 5), om onnodige frustratie aan het begin van het verblijf te voorkomen.

Originele plek, schone en ruime kamers met eigen wc/douche. Gezellige loungeruimte bovenin de toren met fraai uitzicht! Prima uitvalsbasis voor wandelingen in het Mullerthal (tip: het OV in Luxemburg is gratis, je kunt bijvoorbeeld de bus nemen naar Berdorf - halte hotel Perekop - en dan een prachtige wandeling van circa 7 km richting Echternach maken). Fijn dat er beneden nog een buitenterras is, waar je in zon en schaduw kunt zitten. Ondanks de paar minpunten (zie hieronder) hebben wij een uitstekend verblijf gehad. Veel traplopen, maar daar waren we op voorbereid (we hadden een extra koffiezet-apparaat meegenomen voor de loungeruimte bovenin).