2. Hotelbeoordelingen Marokko
  3. Hotelbeoordelingen: Marrakesh-Safi (ma)
  4. Hotelbeoordelingen Marrakesh
  5. Beoordelingen van Dar Daoud

Beoordelingen over Dar Daoud

derb El Hammam 52, El Mouassin, Medina, Medina, 40000 Marrakesh, Marokko

#32 van de 1.158 hotels in Marrakesh

• Beoordeeld op: 17 april 2024

Je voelt je hier thuis weg van huis!
    • Tweepersoonskamer Nr. 21 (met zithoek)

We waren met zijn zessen en hadden het gevoel thuis te zijn in Marrakech. Het personeel is zeer vriendelijk en communiceert correct. Ze regelen het vervoer en de bagage voor jou, vraag er zeker naar op voorhand. Het ontbijt is heerlijk en verzorgd. Je kan er ter plaatse eten of een kookcursus volgen maar dat vonden wij te duur. De kamers zijn mooi gedecoreerd en comfortabel, er zijn wel ook kleine kamers met smalle tweepersoonsbedden. Mooi rooftop terras. Je legt gemakkelijk contact met andere reizigers. Warm aanbevolen, als we kunnen komen we ooit terug.

• Beoordeeld op: 28 december 2023

Ik kom zeker terug
    • Standaard Eenpersoonskamer Nr. 11

Voor mezelf geen probleem, maar misschien wel belangrijk om te weten: - geen lift - geen badkamer aan de kamer, wel 1 verdieping lager - een taxi kan niet voor de deur stoppen - deze relaxte plek is verslavend, je wil zo terugkeren ;-)

De riad ligt in het hartje van de Medina. Als je het niet dadelijk kan vinden, neem contact op met Bader, hij komt je tegemoet !! Ondanks de centrale ligging is het er enorm stil (je hoort letterlijk de vogeltjes fluiten) en alle bezienswaardigheden liggen binnen wandelafstand. De kleinste kamer die ik boekte ligt op de 1e verdieping (geen lift) en is echt super cozy. Voldoende handdoeken en een lekker warm donsdeken zijn voorzien, wat nodig is in de winter. Het raampje kijkt uit over de binnenplaats waar ook het ontbijt wordt geserveerd (inclusief en superlekker). De badkamer ligt op het gelijkvloers en is gerieflijk. Er is een prachtig en zonnig dakterras, maar je moet er wel enkele trappen voor doen. Voor de zekerheid gebruikte ik steeds flessenwater (voor tandenpoetsen) maar er komt gefilterd (en dus drinkbaar) water uit de kraan. Volg ook zeker een kookworkshop en leer je eigen tajine maken !! Ik kom zeker terug !!

• Beoordeeld op: 25 april 2023

Hier moet je naar toe!
    • Tweepersoonskamer Nr. 21 (met zithoek)

Niets, noppes, nada

We hebben ons nergens zo thuis gevoeld als bij Bader en in de authentieke sfeer van Riad Dar Daoud. Je waant je in een oase van rust middenin de drukke Medina. De locatie is meer dan centraal en veilig. Dit samen met alle faciliteiten en het heerlijke eten maken Dar Daoud tot een waar paradijs. Niets geen massatoerisme, maar pure en authentieke gastvrijheid, we hebben er een vriend en vast verblijf bij in Marrakech.

• Beoordeeld op: 30 januari 2023

Fantastisch hotel met een perfecte host!
    • Standaard Tweepersoonskamer nr. 22

Wij hebben een super vakantie gehad in Dar Daoud, de locatie was perfect en de Dar is mooi en lokaal. De host Bader is een fantastische behulpzame host. Bedankt voor deze ervaring!

• Beoordeeld op: 21 januari 2023

• Standaard Tweepersoonskamer Nr. 12

Geen raam naar buiten, maar ventilatie is desondanks goed. Moeilijk te vinden. Maps geeft het niet goed aan, dus je moet de weg vragen.

Fijne, huiselijke sfeer met behulpzame beheerder (Bader) en vaste gasten.

• Beoordeeld op: 10 januari 2023

• Standaard Tweepersoonskamer Nr. 12