2. Hotelbeoordelingen Marokko
  3. Beoordelingen vakantiewoningen: Marrakesh-Safi (ma)
  4. Beoordelingen vakantiewoningen Marrakesh

• Beoordeeld op: 7 mei 2023

perfect!
    • Huis met 5 Slaapkamers

niks

Ik ben onlangs in de prachtige villa Nelya in Marrakech verbleven en ik kan met volle overtuiging zeggen dat ik enorm tevreden was met mijn verblijf. Allereerst was de gastvrouw Fatiha ontzettend gastvrij en vriendelijk, en het was een waar genot om door haar te worden ontvangen. Bovendien was het eten dat zij voor ons kookte werkelijk heerlijk en van hoge kwaliteit. Het huis zelf was zeer ruim, goed onderhouden en hygiënisch, waardoor ik me meteen op mijn gemak voelde. Het zwembad was een absoluut hoogtepunt van mijn verblijf - het was groot, schoon en uitnodigend, en ik bracht dan ook vele uren door in het water tijdens mijn verblijf. Kortom, ik had een super ervaring in deze villa en ik zou het ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een ontspannen en luxueus verblijf in Marrakech. Ikzelf ben van plan om in de toekomst zeker terug te keren naar deze fantastische villa. Het is zonder twijfel de nummer 1 villa van Marrakech!

• Beoordeeld op: 23 oktober 2022

Top verblijf met goede service!
    • Huis met 5 Slaapkamers

Letterlijk niets op te merken!

Fatiha en Abdul zijn top hosts. Ze hebben ons elke ochtend verwend met een overheerlijke Marokkaans ontbijt. Eten was formidabel en heerlijk vertoeven in de verwarmde zwembad. Bedankt Team Villa Nelya voor jullie TOPSERVICE.