2. Hotelbeoordelingen Montenegro

Mecerov brijeg Bb, 85330 Kotor, Montenegro

#25 van de 813 vakantiewoningen in Kotor

Gebaseerd op 9 beoordelingen over dit appartement

• Beoordeeld op: 7 mei 2024

Mis dit niet, de liefste mensen en de mooiste plek!
    • Appartement met Uitzicht op Zee

Als Nederlandse gezelligerd beviel de ijskoude ledverlichting in de donkere woonkamer me niet echt. Maar waarom zou je daar gaan zitten met zo een uitzicht vanuit de slaapkamer / balkon? De weg beneden is inderdaad wat gehorig maar dit zijn allemaal onbetekenende details in het geheel. Een betere plek in Kotor ga je níét vinden.

Ik was bevoorrecht om hier een volle week te mogen verblijven. En nóg had ik moeite met afscheid nemen. Het buitenaardse uitzicht, het mooie en schone appartement met goede douche en wifi, veel opbergruimte. Met de afstandsbediening open je in de ochtend vanuit je bed de luiken en eigenlijk is je dag dan al goed met zo een niet te bevatten view. Rustige en ruime eigen parkeerplaatsen, en die zijn een must in Kotor, want parkeren en daar rijden is verder een drama. Heerlijk rustig te voet naar het centrum in 10 minuutjes. Veel is al gezegd in andere reviews en de tekstruimte is beperkt. Maar ik wil vooral benoemen hoe zeer deze plek gerund wordt door lieve schatten van mensen waar je je veilig kunt voelen en die niet weten hoe ze je goed kunnen doen. Ze wonen daar ook, dus altijd bereikbaar. Ik voelde mij eerder een lid van de familie dan een anonieme huurder en ik ga ze oprecht missen. Jammer dat ik niet hoger dan een 10 kan geven! Heel erg bedankt lieve Becir en familie voor deze prachtige ervaring!

• Beoordeeld op: 30 september 2023

Super schoon en van alles voorzien!
    • Appartement met Uitzicht op Zee

Modern en ruim appartement, echt van alles voorzien. De gastheer is zeer vriendelijk en geeft veel goede tips. Alles is brandschoon. Op loopafstand van het centrum en dicht bij de boulevard. Het ligt aan de doorgaande weg, die hoor je een beetje. Wij hebben vanuit het appartement alles lopend gedaan. Qua afstanden heel goed te doen, maar na aan aantal keren de lange trap en de helling naar beneden en boven, heb je een flinke training gehad😉🤪

• Beoordeeld op: 12 september 2023

Schoon en modern appartement met een geweldig uitzicht!
    • Appartement met Uitzicht op Zee

Kleine tip: we hadden het adres van de accommodatie ingevoerd in google maps maar deze klopte niet. Google maps stuurde ons met de huur auto bergop tussen allemaal smalle krappe straatjes om vervolgens weer terug te moeten). Even kort gebeld met eigenaar en deze stuurde me een live locatie waarna we er zo waren.

Kleinschalige appartementen gerund door een familie. Ontzettende aardig personeel, schoon en modern appartement met een geweldige view!

• Beoordeeld op: 9 augustus 2023

Geweldig appartement

We hadden maar 1 nacht geboekt 😪

Alles was goed, van de ontvangst tot het moment dat we weggingen. Loopafstand naar de oude stad en waanzinnig uitzicht over de baai. We mochten zelfs al voor incheck tijd onze auto daar parkeren. Zeker voor herhaling vatbaar.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2022

top!
    • Appartement met Uitzicht op Zee

- Perfecte ligging, 10 minuutjes lopen naar de oude stad van Kotor. - Gastvrije en vriendelijke host, hij geeft goede tips voor Kotor. - Het appartement is groot en heel netjes. + prachtig uitzicht!

• Beoordeeld op: 26 juli 2022

• Appartement met Uitzicht op Zee

Het water in de badkamer rook vreemd. Maar wij denken dat het kwam door de hitte. Het appartement was wel brandschoon. Het is absoluut geen afknapper

De eigenaar was fantastisch. Ze hebben zelfs onze was gewassen. We kregen koude biertjes en allerlei tips over Kotor bij aankomst

• Beoordeeld op: 30 april 2022

• Appartement met Uitzicht op Zee

Ik heb eigelijk niets te klagen, maar als ik dan toch wat moet zeggen is dat het langs een drukke weg zit en dat hoor je een beetje

Erg vriendelijke mensen met goede tips. Kamer was mooi, ruim en compleet. Schoon en met alles voorzien. Berg af en rustig naar het oude centrum of strand lopen. Parkerwn op terrein

• Beoordeeld op: 30 mei 2023