2. Hotelanmeldelser for Malta

8,6

8,1

8,6

• Anmeldt: 24. juli 2023

"Rummeligt hus beliggende i stille omgivelser med kort afstand til gode snorkel og dykkersteder"
    • Gruppe
    • Villa med 4 soveværelser og egen pool

Husene ligger tæt og vores nabo(er) var glade for musik. Da der i øvrigt er en formidabel ro og stilhed i området, var det i nogen grad forstyrrende for os. Naboerne kom dog sent på ugen, så vi havde kun et par dages "fornøjelse" af musikken.

Huset er godt beliggende med fin udsigt i rolige omgivelser som et hus i en række af feriehuse. Der er særdeles stille i Gharb, hvilket var fint og kort afstand til fremragende dykker og snorkelfaciliteter og kultur i det hele taget. Huset er udført på en indbydende måde i fine materialer med tilhørende privat mindre pool. I gåafstand - cirka 700 meter - findes mindre supermarked, som imidlertid har et meget stort udvalg af dagligvarer.

Overnattede: juli 2023

• Anmeldt: 22. oktober 2021

7,0
    Godt
    • Villa med privat swimmingpool

Indretningen var ikke så hyggelig og mange af møblerne ret smadrede. Alle liggestolene var fx gået i stykker.

Fin pris for et helt hus. Dejligt der var 3 badeværelser og et ekstra toilet.

Overnattede: oktober 2021