2. Hotellrecensioner Malta

7,7

8,3

• Recenserades: 20 november 2021

8,0
    Härlig vistelse, hotellet har ett jättebra läge och vårt rum hade en makalös utsikt över hamnen.
    • Par
    • Dubbelrum med havsutsikt

Hotellet är obemannat, när vi ringde numret vi blev anvisad svarade personen inte. Fick hjälp så småningom men sånt måste funka.

Frukosten var jättegod men serverades inte på hotellet utan på restaurang en bit bort. Serveringstider för frukosten var 8,30-11.00 vardag och från 9.00 på helger. Svårt att göra tidiga starter på morgonen tex och vi fick inte frukost sista dagen när vi skulle resa hem fastän vårt plan inte gick förrän vid 11.00-tiden.

Bodde här november 2021

• Recenserades: 4 augusti 2021

8,0
    Mycket bra
    • Par
    • Dubbelrum med utsikt mot gatan

Inte något negativt i sig men några kommentarer. Bilden på boendet är lite missvisande då ingen frukost kunde serveras med den utsikten men det var inget problem. Personalen finns inte i boendet så det går inte att fråga någon, men vi fick ett telefonnummer. Därför är det också svårt att säga något om personalen.

Läget och byggnaden/huset var fantastiskt! Vi stormtrivdes verkligen. Inte minst då under hotellfönstret fanns en s.k. Bridge bar med jazzkonserter varje fredag! Miljön är charmig och det är nära till allt. Färjan till Gozo är också bara några trappor ner. Det var också rent och frukosten var god (engelsk eller kontinental). Frukosten serverades i ett närliggande café men det var verkligen inga problem. Alfredo och de övriga servitörerna/servitriserna såg till att vi alltid blev nöjda. Vi var väldigt glada över att ha valt detta boende.

Bodde här augusti 2021

Gäster har även recenserat dessa boenden: