2. Hotelbeoordelingen Mexico

Beoordelingen over Amigos Hostel Cozumel

Calle 7 sur 571 por Ave 25 y 30 Colonia Centro, 77600 Cozumel, Mexico

Gebaseerd op 1 beoordelingen over dit hostel

• Beoordeeld op: 3 februari 2023

Meer weg van een schoolkamp
    • Stapelbed in Gemengde Slaapzaal met 8 Bedden

- Vrijwel alles in het hostel is enorm verouderd en toe aan vervanging. Zo staan de zwembad bedjes op instorten, alle deuren kraken waardoor je om de haverklap wakker wordt, de badkamer was aan alle kanten toe aan reparatie - Duur voor wat je krijgt, daar bovenop nog extra betalen voor warme douche na een hele dag duiken - In de badkamer hing een vreselijke geur, hier was ook geen ventilatie - Eigenaresse is duidelijk betrokken maar het had voor mij meer weg van een schoolkamp met een strenge juf vanwege alle regels en de manier van communicatie wat op mij vrij passief agressief overkwam - Daarnaast werden er onwaarheden verspreid over duikscholen waar gasten (zo ook ik) al geboekt hadden waar we erg van schrokken, uiteindelijk bleek hier niets van waar te zijn. Ook werden er naar mijn idee racistische uitingen gedaan over zowel Israëlische gasten en eigenaren van een duikschool waardoor we deze volgens de eigenaresse zouden moeten vermijden Al met al een dusdanig tegenvallend verblijf dat ik het niet zou aanraden, ook al is de eigenaresse erg betrokken.

- Zwembad - Uitgebreide check-in met tips - Comfortabele bedden - Veel zitplekken in gemeenschappelijke ruimten