2. Hotelbeoordelingen Mexico
  3. Hotelbeoordelingen: Quintana Roo
  4. Hotelbeoordelingen Bacalar
  5. Beoordelingen van Blue Palm Bacalar

Beoordelingen over Blue Palm Bacalar 4 sterren

AVENIDA 5 ENTRE CALLES 28 Y 30 #960, COLONIA MARIO VILLANUEVA MADRID. BACALAR, QUINTANA ROO, MEXICO., 77930 Bacalar, Mexico

#1 van de 129 hotels in Bacalar

• Beoordeeld op: 4 juni 2024

Fantastisch!
    • Kamer met Kingsize Bed en Balkon

WiFi op de kamer werkte niet

Service en locatie was super! Eigenaar en dames aan de desk super behulpzaam! De accommodatie is perfect gelegen, veel op wandelafstand of gratis fietsen ter beschikking!

Verbleven in juni 2024

• Beoordeeld op: 14 april 2024

• Tweepersoonskamer met Terras

Goed verzorgde en gezellige bungalow appartementen. Door het bijzondere lange zwembad heeft iedereen voldoende privacy! Medewerkers zijn super behulpzaam en vriendelijk. Ik zou zo nog een keer boeken!

• Beoordeeld op: 25 maart 2024

Mooi verblijf en vriendelijk personeel!
    • Kamer met Kingsize Bed en Balkon

De wifi was slecht, eigenlijk onbruikbaar (en we zaten redelijk dichtbij het hoofdgebouw). Er is niet veel priveparkeergelegenheid (4 plaatsen), maar je kan in de straat parkeren: En verder zou het wel fijn zijn om ook een klein tafeltje buiten te hebben staan, voor een drankje weg te zetten of een spelletje buiten te doen.

Het is een mooie complex met een fijn zwembad. De kamer is lekker ruim en je hebt voldoende ruimte om je koffers neer te leggen. Ook de badkamer is lekker ruim. De schoonmaak gebeurde elke dag erg netjes. Het personeel is heel vriendelijk, ze bieden je verschillende opties en informatie aan over de buurt of bezienswaardigheden. Erg fijn!

• Beoordeeld op: 20 maart 2024

• Tweepersoonskamer met Terras

Persoonlijk het bed iets aan de te harde kant en dat er voor een cappuccino bij ontbijt 60 pesos werd gerekend. Toeslag oke maar vond dit wel aan de forse kant.

De hele sfeer van deze fijne plek, leuke tips gastvrij ontvangst, zeer schone kamer de rustige en toch hele centrale ligging.

• Beoordeeld op: 19 maart 2024

Aanrader!
    • Kamer met Kingsize Bed en Balkon

Enige minpunt: Snachts/in de ochtend wat geluid van buitenaf. Een haan maakt je iedere ochtend vroeg wakker dit vonden wij wat minder..

Mooi kleinschalig complex, rustig, zeer vriendelijk personeel en ruime kamer. 10 minuten lopen van het centrum maar ook rondom het hotel wel wat eet mogelijkheden!

• Beoordeeld op: 19 maart 2024

3 nachten verbleven in Blue Palm. Vanaf moment 1 was alles goed en fijn. De afstand tot het centrum lopen is zo’n 5 minu

Alles beviel!

De accommodatie is werkelijk prachtig. De eigenaren zijn ontzettend lief en betrokken. Het zwembad is heerlijk, de tuin is prachtig . Echt niets meer dan lof voor deze plek. Zonder twijfel , deze accomodatie moet je hebben als je naar Bacalar gaat.

• Beoordeeld op: 9 maart 2024

Fijne en comfortabel verblijf

Niets. Alles was prima!

Fijne en rustige plek met behulpzaam personeel en een goede keuken

• Beoordeeld op: 4 maart 2024

Aanrader!
    • Kamer met Kingsize Bed en Balkon

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel, fijn zwembad, gratis fietsen huren, goede locatie, schone en comfortabele kamers, ontbijt goed. Echte aanrader!

• Beoordeeld op: 22 februari 2024

Perfect
    • Kamer met Kingsize Bed en Balkon

De vriendelijkheid van het personeel, de locatie en de hele mooie appartementen.

• Beoordeeld op: 1 februari 2024

Heerlijk ontspannen verblijf op een toplocatie
    • Kamer met Kingsize Bed en Balkon

Super aardige eigenaar en personeel. Helpen je bij het organiseren van alle activiteiten en taxi’s zowel heen als terug. Top locatie omringt met allerlei lekkere eettentjes. Erg rustig verblijf om te ontspannen.

• Beoordeeld op: 5 januari 2024

Prachtig hotel met heerlijk ontbijt
    • Tweepersoonskamer met Terras

Prachtige kamer en mooi hotel. Heerlijk ontbijt en goed restaurant om te dineren. We hebben genoten!

• Beoordeeld op: 2 januari 2024

Geweldig!
    • Kamer met Kingsize Bed en Balkon

Bijna niks. Er kwam alleen af en toe een muffe geur uit de badkamer.

De locatie was super. Je krijgt er gratis fietsen bij en je bent binnen mum van tijd bij alle restaurantjes en het meer. Het ontbijt was uitgebreid en erg goed. Personeel was erg aardig en heeft ons met van alles geholpen. Ook de zeiltour via het hotel geboekt en dat was perfect! Ik raad iedereen de zeiltocht over het meer aan! Wij hadden helaas slecht weer, maar het personeel deed er alles aan om ons verblijf leuk te maken en kwamen met de beste tips. Tip: bezoek de maya ruines van Kohunlich.

• Beoordeeld op: 9 december 2023

Goede keus
    • Kamer met Kingsize Bed en Balkon

Persoonlijke benadering met vooral tips voor de omgeving

• Beoordeeld op: 27 november 2023

Een geweldig verblijf gehad bij Blue Palm Bacalar - een absolute aanrader!
    • Kamer met Kingsize Bed en Balkon

Een ontzettend heerlijk verblijf gehad bij Blue Palm Bacalar! Schitterende locatie en super vriendelijke eigenaar Juan, die er alles aan doet om het je naar de zin te maken en leuke tips heeft voor uitstapjes in de omgeving. Uiterst vriendelijk personeel, mooie en schone kamers en lekker kleinschalig - heerlijk rustig. Het restaurant is geweldig, ga daar zeker eens lunchen of dineren. Wij zijn langer gebleven omdat we het zo heerlijk vonden bij Blue Palm Bacalar!

• Beoordeeld op: 27 november 2023

Heerlijke plek om te vertoeven vlakbij centrum Bacalar.
    • Tweepersoonskamer met Terras

Wij vonden het bed aan de harde kant, maar de een zal dat fijn vinden, de ander niet.

De ontzettend vriendelijke ontvangst en uitleg /hulp met excursies, restaurants, beach clubs etc.! Heerlijk zwembad erbij en het restaurant is ook erg goed.

• Beoordeeld op: 14 november 2023

• Kamer met Kingsize Bed en Balkon

De WIFI is niet altijd even goed in de kamers.

Fantastisch. - Locatie midden in het centrum, op wandelafstand van restaurants, bars, de lagoon; - Vriendelijke ontvangst, met tal van tips inzake restaurants en activiteiten; - aangenaam zwembad, met voldoende ligstoelen en hangmatten; - propere en voldoende ruime kamers; - Zeer goed ontbijt: fruit met yoghurt en granola, toast met confituur en een gerecht naar keuze (menu)

• Beoordeeld op: 9 november 2023

Fijn hotel, leuke sfeer en vriendelijk personeel
    • Kamer met Kingsize Bed en Balkon

Het was wel wat lawaaiig. Eigenlijk hoorde je gedurende de hele nacht blaffende honden, of verkeer en in de vroege ochtend een kraai

De uitstraling van de accommodatie, comfortabele kamers en een leuke bar met heerlijk eten.

• Beoordeeld op: 18 september 2023

Fijne, mooie rustige plek midden in het centrum van Bacalar.
    • Kamer met Kingsize Bed en Balkon

Alles beviel ons aan deze accommodatie! Onze kamer was erg ruim en er was genoeg opbergruimte. De badkamer was ruim en alles was goed schoon. Een fijne hangmat voor je eigen deur. Blue Palm is echt een fijne plek om te verblijven in Bacalar. Vooral het personeel en de eigenaar zijn super vriendelijk, ze zijn erg oprecht. Het ontbijt was ook erg goed verzorgd. Kortom, top verblijf!

• Beoordeeld op: 10 september 2023

Bacalar top hotel
    • Kamer met Kingsize Bed en Balkon

Vriendelijke mensen, kregen veel tips wat je er kon gaan doen. Lopend naar centrum was goed te doen. Mooi zwembad met relaxte bedden en hele mooie kamer top hotel

• Beoordeeld op: 2 september 2023

Heerlijk!
    • Kamer met Kingsize Bed en Balkon

De waterdruk in de douche kan beter.

Een comfortabel en rustig complex wat goed schoongemaakt en onderhouden werd. Het hotel ligt niet direct aan het meer, maar met de gratis fietsen maar ook te voet ben je er zo.

• Beoordeeld op: 26 augustus 2023

Mooi, schoon en fijne locatie
    • Tweepersoonskamer met Terras

De straal van de douche was wat slapjes.

Het hotel lag op loopafstand van het centrum. Zwembad was ruim, mooi en erg schoon+ voldoende ligbedden met privacy en schaduw. Was adults only, heel fijn. Vriendelijk personeel, helpt met uitjes boeken. De kamer is ruim en heeft een fijn balkon. Er zijn gratis fietsen beschikbaar, een groot pluspunt!! Ontbijt was voldoende en prima in orde. Fijnste hotel van onze reis door Mexico, zeker een aanrader!!!

• Beoordeeld op: 18 augustus 2023

• Tweepersoonskamer met Terras

Mooi ruim appartement, erg schoon, heerlijk zwembad en vooral ook erg vriendelijk en behulpzaam personeel! In tegenstelling tot veel anderen hadden we lekker de tijd genomen voor Bacalar en verbleven we hier 5 nachten. Dit zou ik iedereen aanraden. (Minimaal 3, dan kan je naast de leuke activiteiten die er zijn in Bacalar ook nog even ontspannen).

• Beoordeeld op: 13 augustus 2023

Aanrader
    • Tweepersoonskamer met Terras

Prachtige, schone kamers. Lekker zwembad met fijne bedjes. Op loopafstand van het meer en een heerlijk ontbijt met fijne tips van de eigenaar. Je kan ook nog gratis fietsen lenen. We voelden ons echt verwend!

• Beoordeeld op: 12 augustus 2023

Geweldig!

Niks!

We hebben een geweldige tijd gehad bij Blue Palm Bacalar en hadden zelfs langer willen blijven. Ontzettend mooi en schoon verblijf met vriendelijk personeel. Het verblijf heeft gratis fietsen die je kan lenen. Aanrader voor in Bacalar!!!