2. Hotelbeoordelingen Mexico

Beoordelingen over Bluebayou Bacalar

Avenida 1 Avenida 1 costera de Bacalar #517, 77930 Bacalar, Mexico

#15 van de 129 hotels in Bacalar

• Beoordeeld op: 8 juni 2024

Fantastische locatie op beste plek aan het meer.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

De kamers zijn prima, maar niet uitzonderlijk goed. Je betaald behoorlijk veel, maar daar krijg je met name de luxe van de mooie locatie aan het meer voor. Niet de accomodatie zelf, want de constructie van de kamers ( op palen gebouwd) is niet erg constructief goed. Want als de buren gingen lopen, lagen wij te schudden in ons bed, omdat het huisje heen en weer bewoog. ( constructie fout) Ook is het bij veel reviews terug te lezen: het ontbijt is zeer summier. Wij wisten dit gelukkig vantevoren en hadden daarom ook niet geregeld op iets. Maar als je zoveel geld betaald, en inclusief een ontbijt je kamers verhuurd, dan moet je eigenlijk wel iets meer bieden.

Fantastische locatie aan het mooiste stukje van het meer. Je kunt zo vanaf de stijger heerlijk zwemmen en ook chillen in stoelen, sunbeds of hangmat. Het mini resort is prachtig ontworpen met mooie planten en erg verzorgd allemaal. Vriendelijk personeel.

Verbleven in juni 2024

• Beoordeeld op: 23 mei 2024

• Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden en Uitzicht op de Tuin

Storing electriciteit, geen airco in de nacht. Pas volgende dag opgelost

Geweldige ligging aan het meer

• Beoordeeld op: 19 mei 2024

Mooi verblijf direct aan de lagune
    • Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden en Uitzicht op de Tuin

Het ontbijt was voor deze prijs wel ondermaats. Het was een selfservice van een bak zoete broodjes die allemaal aan elkaar geplakt zaten en een minuscule appel. Je kan beter ergens buiten de deur ontbijten!

Prachtig gelegen aan een smaller stuk van de lagoon, met een privésteiger waar je lekker kan liggen en zwemmen. Kamer was ruim, met goede bedden. Fietsen, sups en kajaks inbegrepen, dat was heel leuk!

• Beoordeeld op: 16 mei 2024

• Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Weinig ontbijt opties, alleen koffie een appel en een koek. Hier is ruimte voor verbetering.

Prachtige plek, mooi groen en natuurlijk aan het water. Bedden lagen prettig en lakens waren heerlijk zacht. Gebruik van kajak en fietsen was bij de prijs inbegrepen.

• Beoordeeld op: 15 mei 2024

Amazing location
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

De kamer en badkamer was te basic voor de prijs die we betaalden. Badkamer was niet helemaal in orde. Ontbijt was zogenaamd ook inbegrepen in de prijs maar het ontbijt was enkel een appel, koffie en wat deegwaren (in een plastieken doos in de zon). Presentatie en aanbod van het ontbijt kon beter en hier is wel nog wat werk aan.

Prachtige ligging aan het meer. Het hotel ligt iets verder van het centrum maar in de buurt van het hotel heb je wel een aantal leuke restaurants. Locatie is top en de omgeving is geweldig. Wij hebben er enorm van genoten. Als je opzoek bent naar een rustige plaats om van de natuur te genieten aan het meer, dan is dit een ideaal hotel!

• Beoordeeld op: 3 mei 2024

Geweldige locatie aan het mooie meer!
    • Tweepersoonskamer met 2 aparte bedden en Uitzicht op de Tuin

Badkamer had iets schoner gekund

Prachtige locatie Aan de mooie lagune Mooie huisjes Super vriendelijke eigenaar Mooi onderhouden tuin Aanrader!!!

• Beoordeeld op: 4 maart 2024

Fantastisch!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Het centrum van Bacalar is wel eventjes lopen, denk zo’n 30min (kan ook fiets huren).

Er is een eigen privé pier waar je heel makkelijk het water in kunt gaan, er zijn fijne zitzakken & bedjes waar je lekker op kunt chillen

• Beoordeeld op: 5 februari 2024

Heerlijk rustig verblijf met top locatie!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Wat de locatie nog beter kan maken is een restaurant en/of bar. Er is nu alleen een ‘ontbijt’ met koffie en koeken/fruit. Mag wat uitgebreider wat ons betreft. Het bed was iets te klein voor ons (zowel lengte als breedte). Wellicht is een watertank nog een idee zodat mensen zelf water kunnen tappen.

De locatie was echt geweldig! Dit stukje van de lagune is zo mooi blauw! Met eigen pier voor de deur: hier kan je heerlijk relaxen op een ligbed, zitzak of hangmat. Er zijn de hele dag door gratis kayakken beschikbaar om het water op te gaan. Mooie houten hutten en tuin, je hebt echt het gevoel dat je in de jungle zit en dat is heel rustgevend. Wij hebben de service ook als erg prettig ervaren. Guillermo is oprecht geïnteresseerd in mensen en heel prettig in de omgang. Als je iets nodig hebt kun je gelijk bij hem terecht.

• Beoordeeld op: 31 januari 2024