2. anmeldelser av hoteller i Mexico
  3. anmeldelser av hotell i Quintana Roo
  4. anmeldelser av hotell i Playa del Carmen
  5. Anmeldelser av The Reef Coco Beach Resort & Spa- Optional All Inclusive

Anmeldelser av The Reef Coco Beach Resort & Spa- Optional All Inclusive 4 stjerner

Región 6, Calle Flamingo Lt 1 Mz 7, Luis Donaldo Colosio, 77710 Playa del Carmen, Mexico

Nr. 179 av 237 hoteller i Playa del Carmen

• Valuta for pengene

7,7

• WiFi (gratis)

100 % verifiserte omtaler

Ekte gjester. Ekte opphold. Ekte meninger.

Les mer- åpner en dialogboks
Skriv en omtale

Viser 1 – 8

• Vurdert: 4. januar 2024

8,0
    «Supert reisemål med veldig fin beliggenhet slik at det var noe for enhver smak. Mange tilbud i løpet av dagen. Besøkte c»
    • Rom Premium med delvis havutsikt
    • Bodde 9 netter
    • Innsendt fra mobil

Alt bra! Gøy med showet på japansk restaurant. Meget gode retter på mexicansk restaurant. Bra på buffeten også. Meget hyggelig personale overalt!

Utmerket lokasjon med stranda og byen tett på

Gjennomførte opphold i desember 2023

• Vurdert: 9. juli 2023

8,0
    «Bra Hotel med en super beliggenhet»
    • Småbarnsfamilie
    • Familierom Superior (2 voksne + 1 barn)
    • Bodde 2 netter
    • Innsendt fra mobil

Stranden var ikke særlig bra, mye sjøgress og bølger. Personalt i innsjekken bør gå på et smilekurs, ga et for dårlig første inntrykk som de ikke fortjener. Veldig fornøyd med at vi ikke valgte All Inklusive.

Hotellet ligger i nærheten av gate 5, hvor det er mye liv på kvelden. Vi hadde ikke All inklusive, fant en veldig bra pizza restaurant rett utenfor holet. Bassenget var veldig fint. De fleste av personalet var super hyggelige

Gjennomførte opphold i juli 2023

• Vurdert: 11. januar 2023

8,0
    «Det ble til slutt ett veldig bra opphold, men burde vært foruten noe av surskapen til personalet»
    • Tremannsrom Superior
    • Bodde 16 netter

Det sure personalet kunne vi klart oss uten - forventer en viss service når man legger igjen tusenvis av kroner. Vi ble plassert på bakkeplan når vi kom- spurte om vi kunne få rom høyere opp, men da fikk vi beskjed om at det var denne pakken vi hadde kjøpt! Det sto aldri noe om at det var det simpleste vi hadde bestilt noe sted. For å kome opp en etg, måtte vi betale 20.000 (N. kr) ekstra. Rommet over var helt likt det under - men pass på om dere ikke ønsker rom på bakkeplan. De sa først en annen pris også, men da vi skulle betale var det noe helt annet -

Maten på hotellet var helt utmerket, mye variert og god mat. Renhold var helt supert, de var veldig flinke - såg de aldri, så de var ikke pågående mens vi var på rommet. Nye håndkler hver dag, manglet aldri noe. Personalet i matsalen var veldig hyggelige- veldig serviceinnstilte, med unntak av de som tok i mot oss, og viste oss bordet. De var sure, og såg ikke ut til å syns jobben var noe kjekk. Det samme med de oppe i resepsjonen, ikke så servicinnstilte som vi kunne ønsket oss. Nærhet til stranden var supert.,eint og fint på stranden- det var folk som raket hver dag - ingen maneter i vannet. Vi var forberedt på småkryp, men såg ikke en eneste maur eller kakkerlakk!

Gjennomførte opphold i januar 2023

• Vurdert: 6. januar 2023

7,0
    «Helt greit hotell men ikke verdt den prisen. selv om det var høysesong så er prisnivået preget av at de satser på amerik»
    • Bodde 7 netter
    • Innsendt fra mobil

Hotellrommet var nedslitt. all inclusive maten var middels

beliggenheten

Gjennomførte opphold i desember 2022

• Vurdert: 15. desember 2021

Bra
    • Bodde 1 natt
    • Innsendt fra mobil

Generelt dårlig service pga. for få folk på jobb. Innsjekk tok lang tid, det tok lang tid å få bestilt drikke ved poolbaren og å få drikke til maten på buffeten. Alle aktiviteter måtte bookes på servicesenteret, men senteret åpnet seint og stengte tidlig. Maten på buffeten var heller ikke særlig god.

Kjempefint rom, stort og rolig bassengområde, fin strand og stor matsal.

Gjennomførte opphold i desember 2021

• Vurdert: 17. januar 2023

Meget bra
    • Bodde 16 netter

Denne anmeldelsen inneholder ingen kommentarer.

Gjennomførte opphold i januar 2023

• Vurdert: 8. september 2022

Bra
    • Bodde 10 netter
    • Innsendt fra mobil

Denne anmeldelsen inneholder ingen kommentarer.

Gjennomførte opphold i september 2022

Viser 1 – 8

Disse overnattingsstedene har også fått gjesteomtaler: