2. Hotelbeoordelingen Mexico

7,3

7,6

7,1

• Beoordeeld op: 4 juli 2022

de zee maakt veel goed maar voor t hotel zou ik niet terug gaan
    • Standaardkamer met 1 Kingsize Bed

Het eten in de restaurants was erg matig. Onze kamer had airco maar in de rest van het hotel is t heeel warm. het ontbijt start om 7 uur en dat is heel krap als je een tour geboekt hebt.

de bedden zijn goed. de locatie aan t strand is prachtig

• Beoordeeld op: 21 februari 2023

drama
    • Deluxe met 2 Tweepersoonsbedden - aan de Oceaan

ik betaalde 300 euro voor n kamer , maar mocht niet in het zwembad , geen bedje op t strand , vroeg me af wat ik wel mocht ! verbleef 1 nacht , wellicht vonden ze dat raar ??

uitzicht

• Beoordeeld op: 23 februari 2022

Niet erg gastvrij
    • Standard Room 2 Double Beds

De staat van onderhoud is niet wat ik had verwacht. Het is niet te doen met een kinderwagen met al die trappen en de lift duurt vaak heel lang. Er loopt veel personeel rond in de lobby vooral te checken of je het bandje van het hotel wel om hebt voor alle services moet je bij betalen. zelf iemand uitnodigen (dagpas) kost 80 usd. Dan mag die persoon door het hotel heen naar het strand lopen en de ligbedjes gebruiken maar niet naar de kamers. Belachelijk want die bedjes zijn toch altijd bezet en stranden zijn in Mexico publiek goed. Adverteren met private beach is dus onzin.

We kregen zonder verdere vragen een andere kamer aangeboden na melding te hebben gemaakt van een ventilatieschacht waa r continue een hard schrapend geluid uit kwam.

Verbleven in februari 2022

• Beoordeeld op: 14 september 2021

Hotel is oké
    • Standard Room 1 King Bed with Partial Ocean View

douche koppen waren smerig dat ik eigenlijk niet wilde douchen. ik moest wel douchen omdat we erg laat aan kwamen en het een lange reis was. daarnaast is de föhn ook super smerig dat ik die niet wilde gebruiken. daarnaast had het personeel duidelijker kunnen zijn van het begin welke zwembaden we kunnen gebruiken en waar je handdoeken kunnen halen voor het zwembad. we moesten alles maar zelf uitzoeken en het personeel dat buiten aan het werk was zat alleen maar op hun telefoon.

personeel is heel erg vriendelijk. mooie locatie en op loop afstand van de Ferry naar isla mujeres

• Beoordeeld op: 31 juli 2021

Kamer is prima, sfeer is matig
    • Deluxe met 2 Tweepersoonsbedden - aan de Oceaan

Lang in de rij staan voor het onbijt, hoge boete (100 dollar!) als je je bandje kwijt bent, sommige zwembaden alleen voor ‘premium’ gasten, PCR faciliteiten niet zoals geadverteerd (alleen voor US citizens en lang van tevoren reserveren)

De kamer is prima

• Beoordeeld op: 22 juni 2021

Vreselijk
    • Deluxe met 2 Tweepersoonsbedden - aan de Oceaan

- Personeel: totaal onvriendelijk en chagrijnig. - Kamers: als je een kamer in het reguliere gebouw boekt (dus bij de restaurants, receptie, etc) dan zijn de kamers vreselijk. Slecht onderhouden gebouw, water ruikt naar riolering, onhygiënische kamer, smalle douche, schoonmaaksters maken slecht schoon, etc. Als je de altitude tower boekt, dan krijg je betere kamers. Daar betaal je natuurlijk extra voor. Voor het zelfde geld kan je net zo goed naar een ander resort gaan, waar je wel waarde van je geld krijgt. - Manager: onredelijk! Ik was na het zwemmen netjes gaan douchen en omkleden. Ik droeg een mouwloze spijkerhemd, dus geen tanktop. Vervolgens ga ik naar het restaurant en wordt gevraagd iets anders aan de doen. Terwijl 10 minuten eerder vrouwen in hun bikini en mannen in zwembroeken (direct na het bezoek aan het strand/zwembad) werden toegelaten in het restaurant. - resort: ik noem dit geen resort. Activiteiten vallen zwaar tegen. Het is erg klein en armzalig. Dit was mijn 3e resort deze vakantie (verschillende steden bezocht) en dit was het slechtste! De andere 2 waren top. - roomservice: slecht! Beperkte keuze! Vegetariërs kunnen nauwelijks wat bestellen. Conclusie: ik zou hier nooit voor de tweede keer boeken. Je hebt veel betere resorts in dezelfde buurt! De foto’s op de website zijn niet zoals in het echt.

Locatie was top! Alles was dichtbij.

Verbleven in mei 2021

• Beoordeeld op: 14 augustus 2021