2. Hotelbeoordelingen Mexico

#5 van de 537 hotels in Mexico-Stad

• Beoordeeld op: 18 februari 2024

Mooi hotel in Roma Norte
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed

Het hotel ligt boven een bar waar redelijk luid muziek wordt gespeeld, doordeweeks tot 00:00 en in het weekend tot 02:00. Onze kamer (#2) bevond zich op de 1e verdieping, precies boven de bar. Gelukkig verbleven wij er doordeweeks, maar dit betekende wel dat slapen tot 00:00 niet mogelijk was vanwege de harde beat (ondanks oordoppen). We hebben gevraagd of er een andere kamer beschikbaar was, maar het hotel was volgeboekt. Het personeel heeft toen wel bij de bar gevraagd of de muziek wat zachter kon, dat was erg aardig. Het hotel kan hier natuurlijk niets aan doen, maar wij vonden dit als vroege slapers niet zo prettig.

Prachtig gebouw, ruime kamer, heerlijke badkamer, op loopafstand van allemaal restaurantjes en vooral ontzettend vriendelijk personeel!

• Beoordeeld op: 9 januari 2023

• Deluxe Kamer met Kingsize Bed

We vinden het relatief duur voor wat je krijgt - wij betaalden ong €150 per nacht voor een suite. We sliepen direct naast de receptie op de 1e etage, waardoor er veel geluidsoverlast was, van buiten maar vooral doordat we alle gesprekken bij de receptie konden meeluisteren. De kamer miste daarnaast basis faciliteiten die we wel verwachten bij deze prijs. Dat zijn kleine dingen zoals een stoel in de kamer en een fohn (die kan je bij de receptie vragen om te lenen).

De kamer is mooi ingericht, het personeel is super vriendelijk en de wijk is erg fijn. Er is over de details goed nagedacht.

• Beoordeeld op: 29 maart 2023

• Standaard Kamer met Kingsize Bed