2. Hotelbeoordelingen Mexico

Super Manzana 7 Lote 3, 77580 Puerto Morelos, Mexico

#14 van de 54 hotels in Puerto Morelos

6,6

• Beoordeeld op: 29 februari 2024

Fijn hotel om heerlijk te relaxen aan het strand!
    • Kamer met Kingsize Bed

Ik vond het jammer dat het ontbijt maar van 8 tot 10 was. Ik had liever dat dit van 7 tot 11 werd geserveerd. Daarnaast waren er buiten maar 4 tafeltjes beschikbaar, waardoor je niet altijd buiten kon ontbijten. Het zit ongeveer 20 - 30 minuten lopen van het centrum vandaan. Ze lenen wel fietsen uit, deze moeten vóór 22:00 wel weer ingeleverd worden. Na 20:00 mochten we al geen biertjes meer kopen bij de receptie 🥺

Het hotel zit aan het strand waar je heerlijk kan relaxen. Ze serveren sochtends ontbijt in de keuken waar je zelf smiddags en / of savonds ook gebruik van kunt maken. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. De kamer was fijn en ruim, met een prettige badkamer (dat was uitzonderlijk in Mexico!). Op de kamer staat ook een tank (20L) met drinkwater, dus dat scheelt weer flesjes kopen!

• Beoordeeld op: 14 november 2023

Leuke kamer met prachtig uitzicht
    • Standaard Kamer met Queensize Bed en Uitzicht op Zee

De druk van het water is erg laag, dit is iets wat nog verbeterd zou kunnen worden. Verder geen verbeterpuntjes. Wij moesten wat wennen aan het schonmelbed dat we hadden, maar hebben er echt 2 heerlijke nachten in gehad.

De locatie is prachtig, meteen aan zee met een super uitzicht. Ook het personeel deed zijn best om steeds te helpen, maar soms maakte de taalbarrière het een beetje moeilijk. Ontbijt was lekker en het is fijn dat je gratis een fiets kan huren om even tot in het centrum te fietsen, lopen is namelijk een stukje. Met de fiets ben je er zo (5 min. fietsen). De kamer en accomodatie was schoon en als je wil komen ze dagelijks schoonmaken, iedereen heeft een eigen plekje in de gemeenschappelijke koelkast in de keuken. Deze laatste is ook vrij te gebruiken tussen bepaalde uren, ideaal!

• Beoordeeld op: 20 augustus 2023

• Driepersoonskamer met Airconditioning

Ontbijt was prima

• Beoordeeld op: 24 juli 2023

Idyllisch plekje
    • Junior Suite met Uitzicht op Zee

Niet echt iets, wel geen zwembad.

De rustige ligging, het mooie uitzicht

• Beoordeeld op: 26 maart 2023

Fantastisch en ontspannend verblijf.
    • Driepersoonskamer met Airconditioning

Fietsen kunnen iets beter onderhouden worden. Kluisje op de kamer was niet bruikbaar. Geen stoelen (of ligstoelen) op het terras. Enkel 2 hangmatten.

Vriendelijk personeel. Je kon er gratis fietsen gebruiken. Veel plaats om te parkeren. Wifi was zeer goed. Is direct aan het strand gelegen. Alles was voorhanden voor het ontbijt, wat je zelf diende klaar te maken. Gemeenschappelijke ijskast was beschikbaar. terras om buiten te zitten. Alles werd dagelijks proper gekuist. Douche met veel en warm water. Vriendelijke nachtwaker aanwezig. Veel restaurantjes en een heel gezellig Puerto Morelos.

• Beoordeeld op: 25 maart 2023

Een heerlijke plek voor een paar dagen rustig aan het strand
    • Standaard Kamer met Queensize Bed en Uitzicht op Zee

Het enige dat ik kan bedenken is dat de prijs aan de hoge kant is voor Mexico en dat een auto wel fijn is voor naar het centrum. Er zijn gratis fietsen te leen maar de weg is erg donker.

Wat een leuke accommodatie! De vibe was prettig, het personeel aardig en alles was aanwezig voor een fijn verblijf. Een zelfbedienings ontbijtje, strandlakens en snorkels te leen, een grote koelkast, de hele dag koffie en thee, snelle WiFi. Fijne plek! Helaas waren wij er net tijdens twee bewolkte dagen, anders hadden we er heerlijk bijna privé op het strandje kunnen liggen met onze eigen koelkast vlakbij.

• Beoordeeld op: 19 maart 2023

Heerlijk uitblazen en tot rust komen na een intensieve fietsreis Yucatan

alles was naar wens

De rust die het hotel uitstraalde; gevarieerd en gezond ontbijtbuffet; roomservice

• Beoordeeld op: 29 januari 2023

In een laidback sfeer heerlijk genieten van de zee, zonder drukte om je heen.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed en Uitzicht op Zee

Het bed hing aan touwen en kan daardoor schommelen. Hier moesten we even aan wennen, maar we hebben er zeker niet minder door geslapen.

Het hotel ligt direct aan zee. We hadden een kamer met (deels) uitzicht op zee met een lekker balkon met hangmatten. Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam en de sfeer was heerlijk relaxed. De afstand naar het dorp was goed te doen, zeker met de fiets. Het ontbijt was zeer goed waar je zelf je eitje kon bakken in de gemeenschappelijke keuken. Dit gaf een gemoedelijke sfeer waardoor je snel in contact kwam met andere gasten.

• Beoordeeld op: 3 november 2022

heel relaxed!
    • Kamer met Kingsize Bed

heerlijk rustig, aan zee, buiten in je eigen hangmat, geen verrassingen. incl zeer goed ontbijt, fietsen, diepvries gebruik in de keuken. wel echt een auto nodig!!

• Beoordeeld op: 28 augustus 2022

Ideale relaxplek en prima uitvalsbasis voor strook Cancun-Tulum
    • Familiekamer met Balkon

Door de zeewierplaag in combinatie met wat rotsen in de zee was het strand voor de deur even geen ideale zwemplek (maar je kan dus in het dorp wel prima naar het strand). Verder was de bar in de beschrijving niet erg in werking, we konden wel een paar biertjes krijgen. Je mag ook de koelkast gebruiken voor al het eten en drinken dat je zelf meebrengt, dus gewoon even op tijd langs de winkel gaan.

Super relaxte plek. Het is kleinschalig, sfeervol opgezet, comfortabel en schoon. We vonden de huiselijke sfeer bij het ontbijt leuk (buffet vanuit de keuken, je kan zelf je eitjes naar smaak bakken en verder pakken waar je zin in hebt). We hebben fietsen geleend om naar het dorp te gaan. Daar ben je zo en daar was het betere zwemstrand en daar zijn de restaurants en winkels. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Ik zou het zo nog een keer boeken!

• Beoordeeld op: 2 augustus 2022

• Familiekamer met Balkon

locatie en mooie kamers. heerlijk ontbijt!

• Beoordeeld op: 27 mei 2022

Rust! Zee! Zand! Ik ben er verliefd op!
    • Familiekamer met Balkon

Kamer kan niet helemaal verduisterd worden. Een oogmasker is handig!

Zalige rust! Leuk concept. Toffe kamer. Combinatie van een b&b en een hostel. Kamer heeft een klein 2persoonsbed en een 'mezzanine' met nog 2 matrassen op. Doch niet geschikt voor jonge kinderen, onveilig. Een zeer goede en stille airco. En 20 l drinkwater in onze kamer voorzien Een uitgebreid ontbijtbuffet en eitjes kan je zelf bakken. Net zoals in een hostel kan je de keuken zelf gebruiken, ook de gemeenschappelijke koelkast. De poetsdames komen dagelijks alles schoonmaken, als je dat wil. Verder staan er ligbedden op het strand dat de tuinman probeert zeewier vrij te maken. Maar met de wind die uit zee kwam, vrij zinloos! Er zijn ook voldoende schaduwplekken. Je kan zelfs onder een kokospalm liggen. Een half uurtje wandelen naar het gezellige en rustige centrum. Maar je kan ook gratis fietsen lenen. Verder een kast vol boeken, tijdschriften, gezelschapsspelletjes,... Kortom.... ideale plaats voor rustzoekers! ( we waren er alleen) Tip: kamer 1 heeft het mooiste uitzicht!

• Beoordeeld op: 26 april 2022

Een heerlijke plek om te relaxen!
    • Tweepersoonskamer met airconditioning.

Ik heb het hangende bed op de grond laten zetten (was geen enkel probleem). vergeet niet om fietsverlichting te vragen als je van plan bent om terug te komen in het donker.

Dit is de enige accommodatie na 3 weken yucatan waar het s avonds oprecht stil is! met eigen hangmatten en bedjes op het strand een super relaxte plek aan het begin of eind van je vakantie. Heerlijk ontbijt met vers fruit, muesli, yoghurt, brood, eieren en verse jus; alles is selfservice en dat is prima.

• Beoordeeld op: 7 februari 2022

prima verblijf met zeer hulpvaardig personeel

bewegwijzering

rustige ligging

Verbleven in februari 2022

• Beoordeeld op: 5 februari 2022

mooie hotel, goede kwaliteit voor een goede prijs

niks

rustige locatie, lekker ontbijten , comfortabel bedden

Verbleven in februari 2022

• Beoordeeld op: 15 april 2024

Mooie locatie maar sommige kamers moeten opgeknapt worden
    • Tweepersoonskamer met airconditioning.

De standaard kamers zijn onvoldoende. Bedden te klein meubilair gammel. Sproeier van de douche zat deels verstopt. Het ontbijt was ook onvoldoende.

Locatie was mooi

• Beoordeeld op: 2 juli 2022

• Kamer met Kingsize Bed

- ondanks de ontzettend schone kamers, hadden wij toch last van beestjes (bah) - het strand is niet echt zwemvriendelijk ( leen de fiets en fiets 10 min.) - veel muggen als het gaat schemeren!

- uitgebreid ontbijt - prachtige locatie - zeer vriendelijk en behulpzaam personeel - gratis mogelijkheid om fiets, snorkelset, standhanddoeken te lenen. - prachtige oceanview ( ga boven zitten!!!!) - goede douche

• Beoordeeld op: 24 april 2024

• Beoordeeld op: 15 april 2024