2. Hotelbeoordelingen Mexico
  3. Hotelbeoordelingen: Quintana Roo
  4. Hotelbeoordelingen Tulum Pueblo
  5. Beoordelingen van Hotel Boutique TerraNova

Beoordelingen over Hotel Boutique TerraNova

C/ 3 sur entre 6 sur y 8 sur, Mza 713 Lt 05 Fraccionamiento La Veleta, 77780 Tulum Pueblo, Mexico

#18 van de 246 hotels in Tulum Pueblo

• Beoordeeld op: 28 maart 2024

Mooi verblijf in een rustige buurt
    • Deluxe Kamer met Queensize Bed

La Veleta is een opkomende buurt. Ze zijn veel hotels nog aan het bouwen maar de wegen zijn in ZEER slechte staat: zijn vooral zandwegen, stenen (al dan niet los). Wij huurden een fiets om ons makkelijk te verplaatsen maar zou dit niet aanraden. Zelfs een brommer lijkt me niet ideaal. Een quad is al beter maar is best prijzig (+- 1000 pesos/dag). Wij hebben het centrum wel te voet gedaan (+- 30 min). Naar Tulum Beach is het te ver om te wandelen. Best quad, auto of brommer. Er is geen mogelijkheid om te ontbijten, zou wel makkelijk geweest zijn maar er zijn voldoende alternatieven in de buurt.

Het hotel ligt in La Veleta, een wijk van Tulum Pueblo. Is een heel rustige buurt, met een toffe straat met bars en winkels (Calle 7). Veel rustiger en charmanter dan het centrum Tulum Pueblo zelf. Het hotel zelf geeft echt jungle vibes: toffe sfeer en SUPER vriendelijk personeel. Ze helpen je bij alles. Je krijgt via een whatsapp een bericht aanbevelingen van resto’s en tours etc. De kamers zijn groot, airco werkt prima. De muren kunnen wel een likje verf/opknapbeurt gebruiken. De badkamer is ok, wel aan de kleine kant maar alles is proper. Het zwembad kan je gebruiken al vonden wij dit meer sier. De bomen hangen zowat in het water dus echt zwemmen is moeilijk. Wel goed om je te verfrissen. Aan de bar kan je ook een drankje bestellen.

• Beoordeeld op: 21 maart 2024

• Deluxe Kamer met Queensize Bed

Het bed was redelijk klein ( sqeen size bed +/- 150a 160 cm breed ) is vrij smal om er met twee in te slapen bij dergelijk warme weer .

Vriendelijk onthaal en duidelijke en goede info over de streek . Zeer mooie tuin en bar en zwembad.

• Beoordeeld op: 6 februari 2024

Fantastisch!
    • Studio met Kingsize Bed en Slaapbank

Geen minpunten! Alles was top! :)

Super verblijf gehad! Mooie ruime kamer! Heel behulpzame eigenaar en personeel! We hebben veel tips gekregen en ze hebben ook onze excursie naar Sian Kaan geregeld. Echt een aanrader! Als we ooit nog eens naar Tulum gaan, zouden we niet twijfelen en zeker terug hier komen logeren!

• Beoordeeld op: 4 februari 2024

• Deluxe Kamer met Queensize Bed

Kleine jungle. En een bar waar je rustig kan zitten na een lange dag. Fijn personeel wat erg behulpzaam is en meteen alle mogelijkheden in Tulum bespreekt.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2023

Het perfecte Instagram plaatje & super lieve mensen!
    • Deluxe Kamer met Queensize Bed

Er zijn heeeel veel moskitos dus muggenproduct is zeker aangeraden! Wij stonden volledig vol!!

Het is een super mooi hotel, echt Instagram waardig! Wij kregen de kans om de kamer te upgraden voor een meerprijs & dit was echt wow! Het personeel was super vriendelijk en wilde helpen bij alles! Er was parking voor de deur en lag heel centraal. Het zwembadje zorgde voor de ideale afkoeling & dat was zeker nodig in Tulum! Wij vonden Tulum zelf minder gezellig om rond te lopen, het was wel goed gelegen om met de auto rondom heel wat te bezoeken.

• Beoordeeld op: 30 juli 2023

Heel fijn verblijf gehad in een paradijsje met vriendelijk personeel
    • Deluxe Kamer met Queensize Bed

Ik miste een klamboe, dat was fijn geweest.

Ontzettend vriendelijk personeel, veel leuke gesprekken mee gevoerd. We werden ook warm en hartelijk ontvangen. Het boetiekhotel is prachtig, ik zou er zo weer naartoe gaan. Het ligt in een leuke en fijne wijk in Tulum

• Beoordeeld op: 6 december 2022

heerlijke rustige plek

veel last van muggen

hele goede tips gekregen van Rafa waardoor je Tulum op een andere manier leert kennen. mooi verblijf en fijne kamers

• Beoordeeld op: 5 december 2022

• Studio met Kingsize Bed en Slaapbank

De medewerkers zijn super aardig op een niet-opdringerende en relaxte manier. Ze geven veel tips en willen graag weten hoe je dag was. De plek is super mooi en in het hippe Valeta gelegen (veel eetplekjes in de buurt).

• Beoordeeld op: 2 november 2022

Fijn hotel, aardige eigenaren, rustig gelegen
    • Deluxe Kamer met Queensize Bed

Alles was prima, het was alleen heel rustig in het hotel en wij vinden het altijd gezellig om praatje te maken met andere reizigers. Dat is sowieso in Tulum minder; iedereen is meer op zich zelf

Mooi hotel met fijne tuin en zwembad, ziet er heel sfeervol uit. Eigenaren ontzettend aardig en behulpzaam, hadden heel veel tips over de omgeving en excursies. Stuurden via whatsapp allerlei info. Tulum is heel ingewikkeld vonden wij, moeilijk uit te leggen hoe deze stad 'werkt' Tulum Pueblo ligt aan een mega drukke weg maar uiteindelijk als je ergens je auto parkeert in de buurt van het plein is het aldaar rondlopen heel leuk en ook nog veel lokale families en veel backpackers. Leuke zaakjes om te eten en cocktail te drinken. Wij zijn voor strand naar Playa Paraiso gegaan want de verhalen over Tulum Playa met instagrammende influencers en dure beachclubs trok ons zeker niet.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2022

Ruime studio in een groene oase
    • Studio met Kingsize Bed en Slaapbank

Het zijn maar kleine puntjes, maar betaal je in het hoogseizoen de volle prijs dan moeten die wel op orde zijn: dagelijks bladeren uit t zwembad halen en pad vegen (wij liepen nu t zand naar binnen en hebben uiteindelijk maar met een handdoek de huiskamer even gedweild en deze als deurmat gebruikt), afwasmiddel en theedoek in keuken (geen idee of de poetsvrouw t wel had maar afwas stond bij terugkomst gewoon omgekeerd op t aanrecht dus ze had in ieder geval ook geen theedoek), douchebak liep op dag 3 vol na melding opgelost, maar er moet natuurlijk gewoon dagelijks onder de vlonder gepoetst worden, en alle planken in keuken afstoffen (als Nederlander kijk je op de planken waar de poetsvrouw waarschijnlijk niet aankomt). Het is een half uur lopen naar t centrum. Voor sommigen misschien te ver (maar dan heb je Calle 7)

Ruime studio in een stille straat. Heerlijke binnentuin. Heerlijk breed bed (kingsize), wel wat kort voor Nederlanders. Goed ontvangst, je krijgt veel tips voor bezichtigingen en eten (genoeg voor een paar weken). Calle 7 heeft diverse restaurantjes en er zitten ook 2 lekkere koffie/ontbijtzaken in de buurt. Je kunt bij het hotel of in Calle 7 een scooter huren. Boek je tours rechtstreeks bij Mexico Kan in t centrum. De transfer naar vliegveld die wij hadden via het hotel is niet aan te raden (snelheidsovertredingen, door rood licht rijden, etc).

• Beoordeeld op: 21 april 2022

Super verblijf gehad hier!

Tulum is erg duur.

De prachtige kamer en het super vriendelijke personeel! Ook kregen we ontzettend veel goede informatie en aanbevelingen voor de omgeving. Nogmaals bedankt hiervoor!

• Beoordeeld op: 22 maart 2022

fantastisch
    • Studio met Kingsize Bed en Slaapbank

de sfeer van het hotel, het was er kalm en rustig. de vriendelijkheid en warmte van het personeel,

Verbleven in maart 2022

• Beoordeeld op: 20 februari 2022

oase in tulum

niets

authentiek kleinschalig hotel, gastvrijheid van eigenaar en personeel, heerlijke kamers

Verbleven in februari 2022

• Beoordeeld op: 17 januari 2022

amazing
    • Deluxe Kamer met Queensize Bed

service en het privé gevoel van de accommodaties

service was uitstekend.

Verbleven in januari 2022

• Beoordeeld op: 21 maart 2024

• Deluxe Kamer met Queensize Bed

Ligging in een hippe wijk nou je kunt er niet eens normaal lopen zo slecht bestraat. Het ligt 10 min van een leuke straat met eetgelegenheden maar of dat hip is geen idee. Een queensize bed heeft een minimale afmeting van 1.60 breed dit was geen queensize bed. Een luxe kamer zoals op de bevestiging stond, misten we ook, het was gewoon een normale doorsnee kamer niet heel schoon en zeker niet luxe. Ben blij dat we niet de hoofdprijs hebben betaald. Begrijp helemaal niks van de hoge reviews. Eigenaren zijn vriendelijk maar je krijgt als tips gewoon 2 lange whatsapp teksten met tips waar je als je 1 nacht komt om door te reizen naar de luchthaven helemaal geen behoefte aan hebt. Persoonlijker voor zo'n kleinschalig complex is toch gewoon te vragen waar iemand behoefte aan heeft. Complex vol met beplanting dat is mooi maar zorg er wel voor dat het zwembad toegankelijk blijft, je kunt niet normaal zwemmen/ bewegen door de grote bladeren die erin hangen. Kortom het was 1 grote teleurstelling.

Eigenlijk viel alles tegen obv de reviews hadden we het ons heel anders voorgesteld. Er zitten op 5 tot 10 min lopen wel leuke restaurantjes voor een drankje en hapje.

• Beoordeeld op: 12 februari 2024

• Beoordeeld op: 8 november 2023