2. Hotelbeoordelingen Mexico

Gebaseerd op 29 beoordelingen over deze B&B

• Beoordeeld op: 25 mei 2024

Toppertje!

Niets.

Prachtige authentieke Maya huisjes in een exotische setting. Leuk zwembad in een weelderige, tropische tuin. Ideaal na een drukke "tempeldag". De ligging is top: vlakbij Uxmal, de tempels van de Ruta Puuc én het dorpje Santa Helena. In het restaurant worden superlekkere cocktails én zalige lokale gerechten geserveerd. Het personeel is mega vriendelijk en Valerie (eigenares) is de kers op de slagroomtaart! Valerie, we zijn heel blij met jou kennis gemaakt te hebben!

• Beoordeeld op: 2 april 2024

• Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Heerlijke stek om uit te rusten na een dag tempels (die vlakbij liggen). Prima ontbijt en zalig diner.

• Beoordeeld op: 7 maart 2024

Top
    • Bungalow (2 Volwassenen)

Tegen de jungle, mooie ecologische huisjes. Zowel eten in het restaurant als ontbijt erg goed Leuke eigenaresse

• Beoordeeld op: 27 januari 2024

Top plek als uitvalsbasis om tempels te bezoeken!

Weinig

Leuke plek, leuke huisjes en vriendelijk personeel. Heerlijk ontspannen aan het zwembad na een dag vol indrukwekkende tempels

• Beoordeeld op: 1 december 2023

Fijn hotel in mooi aangelegde tuin
    • Bungalow (2 Volwassenen)

Mooie omgeving met apparte huisjes. Fijn restaurant met lekker eten. Charmante, vriendelijke uitbaatster.

• Beoordeeld op: 30 november 2023

Geweldig verblijf in een authentieke huisje
    • Standaard Kamer met Kingsize Bed

Wat een rust en goed onderhouden onderkomen! In het huisje zie je de zorg waarmee het gebouwd is met een heus palmbladeren dak. De tuin van het complex staat vol met bijzondere cacti en palmbomen. Er is een zwembad en een hele kleine gym. In het restaurant kun je prima eten en het ontbijt was uitstekend!

• Beoordeeld op: 1 september 2023

• Familiebungalow

Wij als gezin met 5 kinderen hebben 2 kamers geboekt. In onze 2 persoonskamer werden we midden in de nacht wakker, ons hele huisje en bed zat vol met kevertjes. Deze komen blijkbaar soms tevoorschijn na een paar dagen regen. Daar kan niemand wat aan doen, gewoon pech. Het waren te veel beestjes om op de kamer te blijven, in het bed liggen was niet meer mogelijk. Wij zijn midden in de nacht bij de kinderen gaan liggen. Maar 3 personen in een twee persoons bed slaapt ook niet echt lekker. Kortom het hele gezin heeft een slechte nacht gehad. Uiteraard vond de staf dit vervelend en wij begrijpen dat men dit niet in de hand heeft in een 'jungle' omgeving. Wat ons tegenviel is dat wij helemaal niets aangeboden kregen ter compensatie. Er werd geen gebaar gemaakt. Ja, er kwam een andere kamer, maar dat is niet meer dan logisch. Het is een prijzige locatie en wij boekten 3 nachten. Een lunch, of limonade met wat snacks hadden ze toch op zijn minst kunnen aanbieden.

Wij vonden dit een mooie en de best onderhouden locatie van onze vakantie. Het was ook de duurste locatie van onze vakantie. Het heeft een goed en schoon zwembad en een uitstekend ontbijt. Kortom een perfecte keuze wat ons betreft voor een paar nachten.

• Beoordeeld op: 26 augustus 2023

Mooi verblijf om van daaruit met een auto een tour in de omgeving te maken.
    • Bungalow (2 Volwassenen)

Het verblijf is prima, maar je hebt echt een auto nodig om vanaf deze locatie iets te kunnen ondernemen. Omgeving is mooi en op redelijke afstand leuke dorpjes en mooie tempels. Het dorp zelf stelt niets voor. De stoelen bij het huisje om buiten te zitten savonds zijn niet comfortabel.

Prachtige B&B, ruime cabaña.

• Beoordeeld op: 12 augustus 2023

Tropische rust vlakbij Uxmal
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

De locatie is wel een beetje afgelegen. Wel dichtbij Uxmal maar je moet moeite doen om er te komen. Wij hadden een bosrijk gebied verwacht maar dat is tegengevallen. Wat ons betreft mag het beddengoed en de koelkast in de kamer een keertje vervangen worden. De kamer ziet er wat gedateerd uit. Verder zijn er in de buurt zijn er geen eettentjes of restaurants. Daar maakt het hotel ook wel mooi gebruik van. De prijzen vonden wij te toeristisch en hoog. Je zou voor de zekerheid je eigen boodschappen mee kunnen nemen. Het is een lokale setting en je bent midden op het platteland maar als toeristen merken we er niet veel van. Het zou mooi zijn als je dan ook lokale producten en mensen betrekt. Nu is het een onderonsje. Je presenteert jezelf als ecohotel maar het niet direct duidelijk hoe dat wordt gerealiseerd. Je slaapt alleen in een hutje. That's it. Maar het idee js wel leuk.

Slapen in een hutje en het effect dat je midden in de natuur zit was leuk. Mevrouw Pickles heeft er duidelijk een levensproject van gemaakt om midden in het Yucataans platteland een toeristische oase te creëren. Als je door het schiereiland aan het reizen bent is dit een plek waar je compleet tot rust komt. Je moet alleen niet bang zijn voor insecten en andere beesten. Ook hoor je geluiden in de nacht maar dat heeft ook weer zijn charme. De hut is voorzien van alle gemakken die je kunt bedenken behalve een TV. Het is erg schoon en het zwembad maakt het helemaal af. De tuin is net een natuurpark waar doorheen kunt lopen, je ziet allerlei soorten tropische bomen. Ook het ontbijt vonden wij oké. Het is niet heel uitgebreid maar wel standaard. Fijn dat je alles op rekening kon bestellen. Verder is het nabij gelegen dorpje Santa Elena erg leuk om te bezoeken. Je hebt weliswaar niets meer dan een paar kruidenierswinkeltjes maar het Maya-leven en de sfeer is fijn.

• Beoordeeld op: 5 augustus 2023

Mooi rustiek verblijf op unieke locatie
    • Familiebungalow

De omgeving en de locatie

• Beoordeeld op: 22 juli 2023

• Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Leuke hut in mooi ingerichte omgeving. Alles werkte perfect en we werden vriendelijk ontvangen. Heel mooie omgeving dicht bij archeologische sites en chocolademuseum. We konden tegen een prijsje lunch meenemen voor doorreis.

• Beoordeeld op: 26 maart 2023

Huisjes in de natuur.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

leuke huisjes in de natuur. Alles was prima.

• Beoordeeld op: 8 maart 2023

• Standaard Kamer met Kingsize Bed

Het zwembad is zeer klein. Ik kon geen haardroger krijgen.

De kamers zijn zeer smaakvol ingericht en opgevat. De bedden zijn ok. Het is er zeer rustig 's nachts. Het avondmaal was goed, het ontbijt was net genoeg.

• Beoordeeld op: 2 december 2022

Fantastische locatie in de Puuc regio

Helemaal niets!

Fantastische plek om nooit te vergeten. Mooie bungalow met aandacht voor detail, in een prachtige tuin met heerlijk zwembad. Eten is heerlijk, bediening is heel vriendelijk. De eigenaresse, Valery, is een bron van interessante verhalen over Mexico.

• Beoordeeld op: 25 november 2022

• Familiebungalow

goeie locatie, degelijk basiscomfort, ecohotel

• Beoordeeld op: 10 augustus 2022

mooie plek dichtbij Uxmal
    • Familiebungalow

wij zaten in de bungalow die pal aan de weg lag, waardoor je minder het gevoel had in de natuur te zitten

mooie omgeving, leuke bungalows met goede faciliteiten en lekker eten

• Beoordeeld op: 23 juli 2022

Super plek in alle opzichten bij Uxmal

niks!!

Geweldige plek om te verblijven: gastvrouw Valerie is gastvrij en heeft zoveel te vertellen over land en omgeving. Personeel super. Hut heel comfortabel en tuin eromheen prachtig. Heerlijk zwembad en lekker eten op het terras! Kortom. we hebben genoten!!

• Beoordeeld op: 12 juli 2022

Topdagen in dit prachtige jungle plekje.

niets

De cabanes in de prachtige tuin geven je een echt jungle gevoel. Het rieten dak zorgt dat je de dieren/ vogels en ook het onweer goed hoort. Leuk zwembad en lekker ontbijt. Plus is het buitenrestaurant dat lekker eten serveert. De mensen die er werken zijn heel vriendelijk en attent. We boekten een massage die ons ook uitstekend beviel. Op 10’ van UXMAL perfecte ligging dus.

• Beoordeeld op: 24 april 2022

• Deluxe Kamer met Kingsize Bed

De locatie is top. Dichtbij de attracties, maar toch in de serene rust. Je geniet van de vogels en de krekels. Bed is heerlijk. En de kamers goed onderhouden en schoon. Leuk om te lezen wat het verhaal van Valerie is.

• Beoordeeld op: 31 maart 2022

• Bungalow (2 Volwassenen)

Het bed was wat smalletjes

Leuke cottages met mooi zwembad. Goed ontbijt en vriendelijke gastvrouw

Verbleven in maart 2022

• Beoordeeld op: 17 februari 2022

• Vierpersoonskamer

De ligging van The pickled Onion ( kleinschalig)met een mooie tuin en een warme uitstraling. De eigenaresse is zeer behulpzaam en geïnteresseerd in haar gasten. We waren er met Valentijnsdag en ze had voor haar gasten muzikanten geregeld tijdens het eten. De huisjes waarin je verblijft zijn in de mayastijl en er is een klein zwembad aanwezig Leuke plek om een paar nachten te verblijven als je weg van de stad wilt

Verbleven in februari 2022

• Beoordeeld op: 9 februari 2022

Helemaal perfect
    • Bungalow (2 Volwassenen)

Mooie kleine bungalows in de jungle, met een goed beden heerlijke douche. Mooi zwembad en een goed restaurant. De ontvangst was heel welkom. Ook het ontbijt erg goed. Het dorpje is op loopafstand. Uxmal was zo,n 15 km rijden.

Verbleven in februari 2022

• Beoordeeld op: 23 mei 2024