2. Hotelbeoordelingen Maleisië
  3. Beoordelingen vakantiewoningen: Kedah
  4. Beoordelingen vakantiewoningen Pantai Cenang
  5. Beoordelingen van Panji Panji Tropical Wooden Home

Beoordelingen over Panji Panji Tropical Wooden Home 4 sterren

965, Jalan Pantai Cenang, Kuala Chenang, Mukim Kedawang, 07000 Pantai Cenang, Maleisië

#11 van de 77 vakantiewoningen in Pantai Cenang

• Beoordeeld op: 1 mei 2024

• Villa met 1 Slaapkamer - Bovenverdieping

Hele fijne, chille plek midden in het groen. Geweldig ontbijt en super vriendelijk personeel. Handig ook dat je gebruik mag maken van de fietsen en dat er ook 1 met kinderzitje beschikbaar is.

• Beoordeeld op: 23 maart 2024

• Villa met Uitzicht op de Tuin

Het was erg fijn, voor ons Nederlanders, dat ze leenfietsen hadden, maar het waren wel oldtimers waar regelmatig de ketting vanaf liep.

Een fantastische plek echter wel wat verder van het centrum, maar met een Grab was dat geen probleem. We hebben 1x heen en terug gelopen echter een aantal vervelende apen maakt het wel spannend. Het personeel is zo gastvrij en vrolijk zodat je er snel thuis voelt. Het ontbijt is voortreffelijk.

• Beoordeeld op: 14 maart 2024

Heerlijk verblijf!
    • Villa met 1 Slaapkamer - Bovenverdieping

Het bed is een beetje hard. Als je daarvan houdt is het niet erg.

Het personeel is erg vriendelijk en de locatie is mooi ingericht. Het ontbijt kon je van de kaart kiezen en kon je gebruiken tot 15u, wat erg prettig was.

• Beoordeeld op: 20 januari 2024

Ik zou er een volgende keer weer naartoe gaan
    • Villa met 1 Slaapkamer - Benedenverdieping

Het was leuk en gezellig opgezet. En je kan er heerlijk ontbijten

• Beoordeeld op: 2 december 2023

• Villa met 1 Slaapkamer - Bovenverdieping

Dit is de beste plek op Langkawi! Het hele terrein lijkt net op een klein paradijsje. De huisjes zijn erg mooi en ruim en hebben een lekkere douche. Ook zijn ze voorzien van een ruim balkon/terras. Er is een heerlijk zwembad en een uitgebreide kaart voor het ontbijt en de lunch. Het eten is erg goed! Bovenop dit alles is het personeel super vriendelijk en behulpzaam. We hadden een avondvlucht en mochten toen nog de hele dag gratis in het huisje blijven! Mochten we nog een keer naar Langkawi gaan, zullen we deze plek zonder twijfel opnieuw boeken!

• Beoordeeld op: 8 november 2023

Geweldig
    • Villa met Uitzicht op de Tuin

Alles! Aparte appartementen en dat maakt het juist heel leuk. Hou je wat minder van natuur, ga naar luxe. Hou je er van toch een soort natuur gevoel te krijgen(wat heus niet erg veel is) ga!

• Beoordeeld op: 6 november 2023

Heerlijk ontspannen verblijf!
    • Villa met Uitzicht op de Tuin

Er viel niets tegen, als ik iets moet noemen dan zou het zwembad wel wat onderhoud kunnen gebruiken er zijn wat losse tegels.

Wij hadden een hele ruime kamer naast het zwembad. Genoeg ruimte voor ons gezin van 4. De tuin is heel mooi aangelegd en goed onderhouden. Ontbijten doe je a la carte in het restaurant waar ook veel mensen van buitenaf komen om te ontbijten en lunchen. Er is veel keuze en het eten is goed! Het personeel is erg attent en betrokken. We hebben ons verblijf verlengt, omdat het er zo relaxed was. We komen zeker nog eens terug!

• Beoordeeld op: 10 oktober 2023

Top wooden tropical house
    • Villa met 1 Slaapkamer - Benedenverdieping

Niets, echt een top locatie!

Super vriendelijk en behulpzaam personeel (hadden het onderling ook heel leuk), ontbijt kun je nuttigen tussen 7.00 en 16.00 uur, fijn zwembad, heerlijk huisje met goede airco, rustig, centraal gelegen.

• Beoordeeld op: 18 september 2023

Het was perfect.
    • Villa met 1 Slaapkamer - Benedenverdieping

De setting, de faciliteiten (restaurant, zwembad), de styling, het personeel, hygiene.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2023

Geweldig verblijf, we voelde ons er echt thuis!
    • Villa met Uitzicht op de Tuin

Er was wel geluidshinder omdat ons huisje naast de keuken lag en er blijkbaar ook wel geschoven werd met stoelen e.d die onder ons huisje stonden.

Wat een idealistische plek! Ontbijt en lunchkaart is fantastisch! Service is heel goed. We hadden aangegeven dat deel in huisje niet goed schoon was, en het werd meteen opgepakt, extra zorg geweest voor housekeeping. Meer dan genoeg handdoeken, ook voor bij het zwembad, erg fijn. Ook kunnen ze de was voor je regelen, dat was ook top.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2023

Heerlijk ontspannen.
    • Villa met 1 Slaapkamer - Bovenverdieping

Leuke locatie met een hele fijne sfeer. Veel externe gasten die kwamen ontbijten of lunchen. Heerlijke plek om te ontspannen.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2023

Heerlijk verblijf in tropische tuin.
    • Villa met 1 Slaapkamer - Benedenverdieping

Ruime kamers met zowel fan als airco en ijskast in een fantastische tropische tuin. Ontbijt a la carte en heerlijk. Zwembad is groot genoeg om lekker een middag door te brengen.

• Beoordeeld op: 2 juli 2023

Heerlijk verblijf met een uitgebreid ontbijt.
    • Villa met Uitzicht op de Tuin

Het ontbijt en de mooie tuinvilla.

• Beoordeeld op: 14 juni 2023

• Villa met 1 Slaapkamer - Bovenverdieping

Het ontbijt was uitzonderlijk goed op dit kleinschalige resort; er zijn wat Aziatische gerechten te bestellen maar er is zeker geen tekort aan Westers-georiënteerd eten. En zoals reisblogs benoemen, de koffie is echt lekker! Extreem vriendelijk personeel dat bijzonder behulpzaam is met je op weg helpen op het eiland. De locatie is goed. Als je bereid bent even te wandelen dan is het strand in de buurt. Zowel de villa’s als individuele kamers zijn uitstekend.

• Beoordeeld op: 28 mei 2023

we hebben heerlijke dagen gehad. zeer vriendelijk en gastvrij personeel en

niets

het zwembad, het ontbijt en de prachtig ingerichte kamers

• Beoordeeld op: 16 mei 2023

heerlijke huisjes met top ontbijt
    • Villa met 1 Slaapkamer - Bovenverdieping

sfeervol mooie aankleding lief personeel

• Beoordeeld op: 3 mei 2023

• Villa met 1 Slaapkamer - Benedenverdieping

De sfeer en de omgeving beviel ons heel goed. We hadden een fijne en schone kamer. Je ziet vogels en eekhoorns rond om het huisje. Zwembad is heerlijk

• Beoordeeld op: 30 april 2023

heerlijk genieten!

fantastisch leuk verstopt plekje

• Beoordeeld op: 10 maart 2023

Prachtig hotel op loopafstand van strand en centrum
    • Villa met 1 Slaapkamer - Benedenverdieping

Er is geen TV is de kamer. Dat was geen probleem, maar wij wisten t niet

PanjiPanji is een klein hotel net buiten de hoofdstraat. Je loopt in 10 minuten naar de restaurants. Het is er heerlijk rustig. zwembad was schoon en fris. Kamers bijzonder door de bouwstijl (badkamer in de buitenlucht. Gezellig een hagedis op bezoek als je op het toilet zit) Je ontbijt in het Smiling Buffalo restaurant daar ter plekke. Dat gaat anders dan normaal. Waar je gewoonlijk een ontbijt buffet hebt kun je hier kiezen uit verschillende gerechten/drankjes/koffie. Prima te doen De staff is echt vreselijk vriendelijk. Superaardige mensen. Zeker doen dat PanjiPanji!

• Beoordeeld op: 18 februari 2023

Super fijne plek

Helemaal niets

Alles; we hebben een heerlijk verblijf gehad. Lekker bed, super ontbijt (kan tot 14.00 😁), fijn zwembad en gastvrij & relaxed personeel

• Beoordeeld op: 18 december 2022

• Villa met 1 Slaapkamer - Bovenverdieping

Enige is dat de badkamer (deels) buiten is, wat gepaard gaat met wat beestjes, maar niks geks.

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Heerlijk ontbijt bij de smiling buffalo. Hele mooie sfeervolle kamers.

• Beoordeeld op: 26 oktober 2022

Super mooi verblijf!
    • Villa met 1 Slaapkamer - Benedenverdieping

de locatie ligt niet echt op loopafstand van het “centrum”, scooter huur of een grab pakken is wel aan te bevelen als je vaker op de dag heen en weer wilt of er langer verblijft.

Het personeel is heel vriendelijk! de villa was zeer ruim opgezet met een mega 2 persoonsbed. de badkamer heeft een “buiten gevoel” de douche is met open dak. dat zorgt soms voor onverwachte visite. strandhandoeken zijn inclusief, net zoals het ontbijt. wat je op voorhand moet bestellen van een best wel variërende menukaart. de kwaliteit van het ontbijt vonden wij heel goed. we moesten heel vroeg onze vlucht halen, het personeel had zelfs voor ontbijt on te go gezorgd met een verse sap, heel fijn!?

• Beoordeeld op: 26 september 2022

• Villa met 1 Slaapkamer - Benedenverdieping

Wauw! wat een accommodatie. Bij aankomst kregen wij te horen dat we geüpgraded waren naar een van de villa's op het verblijf. Dit was in 1 woord geweldig. Super mooie accommodatie voldeed aan alles. Het zwembad voldeed prima. Iedere avond geef je aan de host door wat voor ontbijt je wilt (menukaart) en welke tijd je wilt gaan eten. De volgende ochtend staat het eten op de afgesproken tijd klaar in het restaurant. De villa had een grote koelkast, 2 airco's, smart tv, 2 banken, bad, buiten terras en veel ruimte. De accommodatie ligt net iets verder af van het strand. Er zijn fiesten ter beschikken, waardoor je met nog geen 5 min op Cenang Beach bent. Het strand is in het weekend wel druk, maar doordeweeks rustig. Iets verder op is een foodtruck parkeerplaats met allemaal leuke gezellige eet mogelijkheden.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2022

super naar ons zin gehad. behulpzaam personeel
    • Villa met Uitzicht op de Tuin

zwembad soms al eind van de dag in de chloor en dan al gesloten

het huisje. het matras. het ontbijt