2. Hotelbeoordelingen Nederland

#6 van de 22 vakantiewoningen in Arnhem

• Beoordeeld op: 14 juni 2024

Een 100% aanrader.
    • Deluxe Suite

De dames misten een passpiegel.

Van ontvangst tot en met de overnachting zelf, alles was tip top in orde.

• Beoordeeld op: 13 juni 2024

Overnachting met collega’s tijdens een tweedaags congres en deze overnachting was fantastisch

Alles beviel uitstekend

Prachtige, bijzondere omgebouwde kerk. Smaakvol en luxe

• Beoordeeld op: 8 juni 2024

Heerlijk voor 1 nacht.

Weinig licht

Mooi ingericht

• Beoordeeld op: 6 juni 2024

• Deluxe Appartement

Zelf geen hinder van ondervonden maar kan mij voorstellen dat locatie als gehorig ervaren kan worden.

Eenmalige unieke locatie & ervaring die men beleefd moet hebben.

• Beoordeeld op: 3 juni 2024

Bed was erg hard

Prachtige locatie

• Beoordeeld op: 2 mei 2024

• Deluxe Appartement

Het was wel gehorig met de buren, maar geen last gehad van geluidsoverlast.

Prachtige locatie, goed bereikbaar en super parkeerplekken met optie om langer te blijven staan als je nog even de stad in wil. Ligt naast het centrum van Arnhem. Prachtige oude kerk. Heerlijk en vers ontbijt aan de deur gebracht. Super vriendelijke host, kan het echt aanraden!

• Beoordeeld op: 24 april 2024

Alles was perfect voor ons.
    • Deluxe Suite

Alles is geweldig. Unieke ligging in het centrum. Prachtig design.

• Beoordeeld op: 13 april 2024

Een nacht in een kerk
    • Deluxe Suite

Er is te weinig licht! Zeker in de keuken, je staat tussen het raam achter je en de keuken dus je staat in je eigen licht. Er is één spot in het plafond en een gloeilamp aan een stenen vaas. Extra licht onder de bovenste kastjes van de keuken kunnen dit oplossen. Kleine moeite want dit bestaat klevend of magnetisch. Als men toch elektriciteit installeerde, waarom dan niet méér spots? De extra kamerlamp is sfeervol maar geeft niet veel extra licht. Ook in de masterbedroom is er zo'n doodgewoon peertje. Jammer. Zo'n lamp met filament in zou méér cachet geven. Later op de avond kreeg ik het koud maar er was nergens iets te vinden om de verwarming te regelen! Ik zag ook niks van verwarming! In de keuken is er één grote pedaalemmer. Je kunt je afval dus niet scheiden. Er bestaan dubbele vuilnisbakken. De grote borden passen niet in de vaatwasser! De ramen sluiten moeilijk. De stang is eigenlijk te lang voor de smalle ramen waardoor de horizontale latjes niet helemaal naar beneden kunnen! Er zijn haakjes naast de douches om je handdoeken aan op te hangen, maar deze zijn te laag geplaatst waardoor je badlaken op de grond sleept. Ik heb ze dan maar over de stangen gehangen die voorzien zijn voor de sprinklers. De hoofdkussens waren ons inziens veel te zacht, thuis hebben wij Tempur. De koperen spiegels met vlekken zijn mooi maar als vrouw moet je daar niet in kijken om make-up aan te brengen. Als man je daar scheren lukt evenmin dus dan moesten we even naar de andere badkamer! Uiteraard is de bedrading bovenop, draden waar de elektriciteit doorloopt bevestigd met krammen in de muur. Deze zijn in het zwart. Daar lag toch nog stof op! Om in de masterbedroom naar het bad, de douche en de wastafel te gaan, moet je 3 treden op. Een trapleuning was fijn geweest! Ik hield me vast aan de balk opzij en had een splinter in mijn vinger! Méér licht is echt noodzakelijk. Die trapleuning ook, voor de veiligheid.

Voor één overnachting was alles aanwezig. In principe moet je enkel je toiletgerief meenemen en je pyjama. Er is een lift. Lakens en handdoeken (één grote en één kleine per persoon) zijn voorzien. Er is WC-papier, shampoo, conditioner, douchegel, handzeep. In de keuken is er servies, bestek, een waterkoker, een koffiezetapparaat, er zijn koffiecups, theebuiltjes, er is suiker, een handdoek, een vaatdoek, keukenpapier, handafwasmiddel, borstel, vaatdoek, tabs voor de vaatwas. Je vindt er een tafel voor 4, zetels voor 4, een salontafel met snoepjes in de schaal, apart toilet, aparte badkamer (schuifdeur) met douche en wastafel, zalige masterbedroom met kingsizebed en lekker stevige matras, bad, douche, dubbele wastafel. Je slaapt onder het dak. Er is een tv. Alles is in het koper! Je hebt een standbeeld van een Romein die over je waakt. Een flinke kerel! Mijn zoon van 1,80m ging er naast staan! 🙂 Er zijn vuilnisbakjes in het toilet, de badkamer, naast de douche. Er is een föhn. Er zijn voldoende stopcontacten om smartphone etc op te laden, ook een USB-stopcontact. Ik beveel het aan met vrienden. Hopelijk doet men iets met de tips die ik geef. De temperatuur bij aankomst was aangenaam. Je kunt parkeren op het plein voor de residentie.

Geweldig bijzonder hotel!
    • Deluxe Appartement

Ik miste een goede spiegel. Ik ging naar het Gelredome en wilde mijn make up doen... dat was een kleine uitdaging mbt goede spiegel en belichting.

Locatie en accomocatie zelf. Heel erg bijzonder en gaaf! Prima ontvangst door Sonja, super lieve dame. Heel gastvrij en vriendelijk.

Unieke locatie
    • Penthouse Appartement

Wat een fantastische en unieke locatie. Top als uitvalsbasis naar het centrum maar ook dichtbij het Gelredome. De locatie is fantastisch ingericht met respect voor de historie van het pand

Het was fantastisch!
    • Penthouse Appartement

Wat een fantastische plek om te overnachten! Een 700 jaar oude kerk omgetoverd tot prachtige kamers. We zaten in het burgers zoo penthouse, en we verbaasden ons hoe prachtig het was. Op de foto's ziet het er al mooi uit, maar de sfeer maakt het verblijf alleen maar mooier. Met een stijle trap kwam je bij de klok en heb je uitzicht over het centrum van Arnhem. Voor de dames de spiegel in de badkamer is prachtig, maar wel lastig om te zien of je make up (foundation etc.) goed zit😆 Je zit praktisch in het hart van de stad, Alles is dichtbij. Je bent zo op de snelweg , er zijn genoeg eetmogelijkheden in de buurt, om te winkelen ben je in 5 minuten lopen bij de winkelstraat. Sonja is een hele vriendelijke hostess, ze is goed bereikbaar. Al met al een fantastische ervaring. Volgend jaar zijn wij er weer!

• Beoordeeld op: 23 maart 2024

Prachtige accommodatie, prachtige locatie. Alles top

Prachtige accommodatie, prachtige locatie. Alles top

• Beoordeeld op: 1 maart 2024

Parel van de Gelderse hoofdstad
    • Deluxe Appartement

Allervriendelijkste staf en top ambiance!

• Beoordeeld op: 29 februari 2024

Een prachtige lokatie in hartje Arnhem
    • Deluxe Suite

1 slaapkamer zeer klein, bukken om aan een kant van het bed te komen. Koelkast was echt heel vies. Handdoeken waren maar voor 2 personen klaargelegd terwijl we met zijn vieren kwamen.

De 2 badkamers waren stijlvol, 1 kleine en 1 ruime douche. Fijne douchekop. Genoeg ruimte / zitplek in de woonkamer. Prachtige kerk en een super lokatie. Vriendelijke gastvrouw. Koffie en thee aanwezig.

• Beoordeeld op: 25 februari 2024

Genieten op hoog niveau
    • Penthouse Appartement

Snijmes in de keuken was het enige wat we misten. Verder niets maar dan ook niets te klagen!

Heerlijke bedden in een unieke accommodatie!

• Beoordeeld op: 21 februari 2024

Super lokatie in centrum van Arnhem.
    • Deluxe Appartement

Bijzondere lokatie en een hele mooie kamer.

• Beoordeeld op: 25 januari 2024

Uniek en bijzondere pand en een locatie midden in het centrum.
    • Deluxe Appartement

Wat niet beviel is een groot woord, een grote spiegel miste we. En wat nog mooier was geweest is een raam aan de voorkant waardoor je richting het centrum kan kijken, maar doet misschien afbreuk aan de mooie voorgevel

Overnachten in een kerk is bijzonder en uniek tegelijk. Gastvrij onthaald en netje afgewerkte kamer

• Beoordeeld op: 23 januari 2024

• Deluxe Suite

Groot bed met een stevig matras. Fijne badkamer!

• Beoordeeld op: 3 januari 2024

• Deluxe Suite

- In de keuken was een een karig aanbod aan glazen, tasjes, borden etc. - We misten een grote spiegel, deze zou volgens mijn nog wel passen in de hoek bij het bad/douche. - Buitenslot is stroef, soms denk je dat je niet meer binnen geraakt...

- Zeer goede locatie in centrum van Arnhem - Leuke inrichting - vriendelijke ontvangst - Zeer goede bedden - Proper

• Beoordeeld op: 23 december 2023

• Deluxe Suite

Vorstelijke ambiance en gastvrijheid is van hoog niveau!

• Beoordeeld op: 19 december 2023

gewoon top alles was er.
    • Deluxe Suite

Dat je iets meer van de kerk krijgt te zien.

Het is toch wel een heel bijzonder gebouw om in te slapen. De kamer zelf was het lekker warm.

• Beoordeeld op: 17 december 2023

Bijzonder
    • Deluxe Appartement

Slaapgedeelte was echt klein en er was weinig ruimte voor de bagage bij je bed en in de badkamer was ook weinig ruimte voor een toilettas. Vrij donker appartement

Heel bijzonder om in een kerk te overnachten

• Beoordeeld op: 13 december 2023

• Deluxe Appartement

WiFi viel af en toe weg tijdens een video call maar mocht de pret niet drukken

Locatie, sfeer