2. Hotelbeoordelingen Noorwegen

#7 van de 39 hotels in Stryn

• Beoordeeld op: 13 augustus 2023

Gezin van 4 personen
    • Appartement met Uitzicht op het Gebergte

Toen we aankwamen was ons app nog niet gepoetst, dus we moesten een uurtje wachten, wat niet erg is , maar ik had liever dat ze wat langer bezig waren zodat we niet achter de bank nog een condoom vonden (nog wel verpakt) maar met kinderen niet zo handig. En dat alles wat beter aangevuld was , we hadden maar 1 vaatwastablet je, geen afwasmiddel , geen pedaal emmer zakken en ook geen handzeep, want die was leeg. We wilde toen we weggingen nog even stofzuigen of vegen, maar er was niks van een bezem etc. Beschikbaar in app.

Een geweldig uitzicht , mooi appartement, een fijne grote badkamer en genoeg winkeltjes in het dorp zelf. De eigenaren waren heel erg vriendelijk, je kon ze van alles vragen. Je stuurt een berichtje en krijgt meteen reactie of hij staat al op je raam te kloppen bij het app. Heel erg fijn! Daarbij konden we de wasmachine ook gratis gebruiken, super fijn met 2 van die vieze kinderen haha. Omdat het redelijk veel regent in stryn was er een leuke sociale ontmoetingsplek gecreerd in de tuin met een vuurtje, bbq etc. Overdekt. Was ook erg gezellig.

• Beoordeeld op: 8 augustus 2023

• Appartement met Uitzicht op het Gebergte