2. Hotelbeoordelingen Panama

7,5

7,3

• Beoordeeld op: 27 mei 2023

• Junior Suite met Uitzicht op Zee

Oud hotel, zwembad had geen water. Erg ver gelegen van het centrum Geen informatie over de omgeving of de huur van een fiets of auto. Bar bij het water gesloten. Zag er verlaten uit. Baddoeken stonken naar olie. Bijna niemand die Engels spreekt. Ontbijt matig. Geen plezierig hotel. Booking.com geeft totaal verkeerde info.

Niks.

• Beoordeeld op: 26 maart 2023

• Vierpersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het hotel heeft een update nodig, hier waren ze ook al mee bezig. Kamers werden geschilderd. Echter is het in iets oudere staat nog. Maar het heeft heel veel.potentie.

De bedden waren heerlijk, het uitzicht op zee prachtig. Het zwembad was fijn, werd dagelijks schoon gemaakt. Personeel was heel vriendelijk en betrokken. Bewust gekozen voor hotel buiten de stad. Ontbijt was elke dag anders. Ik denk dat ze veel gedaan hebben met de eerdere recenties die ik las want personeel kwam steeds vragen of wij iets wilden drinken en werd veel schoongemaakt.

• Beoordeeld op: 6 september 2022

zeer teleurstellend verblijf in een hotel dat zijn sterren niet waard is
    • Vierpersoonskamer met Uitzicht op Zee

Zwembad. Het lijkt echt niet op de foto’s. Er zit niet voldoende water in en het ziet er niet aantrekkelijk uit. Wij zijn hier 4 nachten gebleven en hebben niemand in het zwembad gezien. Ook onze 3 pubers die erg van zwemmen houden waagden zich er niet aan. enige hotel in Panama waar je opeens weer mondkapjes op moest bij het ontbijt en je niet zelf mag opscheppen bij het ontbijt. Personeel, uitzonderingen daargelaten, niet vriendelijk of servicegericht. toen wij vroegen naar een taxi toen we weg gingen, moesten we het zelf maar uitzoeken. Hotel is zeker geen 4-sterren waard!

Het hotel is rustig gelegen ( is meteen ook een nadeel want je moet altijd met de taxi en daar biedt het hotel geen hulp bij). De fitnessruimte was fijn.

• Beoordeeld op: 1 april 2022

fijn hotel, mooie locatie,service kan beter maar dat is in heel Panama zo
    • Vierpersoonskamer met Uitzicht op Zee

de service was heel slecht zoals dat we moeten vragen om te bestellen (naar de bar toe moeten lopen maar dat is in heel Panama zo.

het uitzicht was prachtig en de schoonmaak heel erg fijn

• Beoordeeld op: 9 maart 2022

• Vierpersoonskamer met Uitzicht op Zee

zwembad moeilijk schoon te houden door de vele vogels die erin baden en ontlasten

perfecte kamer

• Beoordeeld op: 6 februari 2022

mooie locatie
    • Vierpersoonskamer met Uitzicht op Zee

de kamer met tussen deur was niet fijn daardoor heel erg gehorig en kon je letterlijk horen wat de buren deden of praten

de ligging

Verbleven in februari 2022

• Beoordeeld op: 29 maart 2023

Zeer lage kwaliteit voor het geld wat je betaald.
    • Junior Suite met Uitzicht op Zee

Eten, sport, faciliteiten, luidruchtige kamers.

De bedden, het uitzicht.

• Beoordeeld op: 7 december 2022

Voldoende
    • Vierpersoonskamer met Uitzicht op Zee

Gezellig ogend restaurant aan zee (steiger) was elke dag van het verblijf gesloten. Personeel spreekt vooral spaans. Eten is matig. Niet erg service gericht. Er kan nog geen drankje gekocht worden aan de bar tijdens een wk wedstrijd omdat,"het nog geen 12 uir is".

• Beoordeeld op: 28 maart 2022

1,0
    prijs kwaliteit staat niet in verhouding
    • Vierpersoonskamer met Uitzicht op Zee

kamers en hotel ziet er vervallen uit. zwembad was niet schoon en er lagen uitwerpselen van dieren in. Personeel was niet vriendelijk en lieten je aan het lot over. Er is geen wasservice en ze konden je er ook niet mee helpen. Bij de bar staan 5 man personeel en als enige gast moet je elke keer naar ze toelopen om wat te bestellen.

• Beoordeeld op: 21 maart 2022

SLECHT
    • Vierpersoonskamer met Uitzicht op Zee

weinig goeds zijn in zelfde hotel 3 jaar geleden geweest , inmiddels schijnt het te zijn verkocht Hotel is nu erg gedateerd alles is eigenlijk niet goed, zeer slechte houding personeel , geven erg luie indruk Ontbijt was ronduit slecht , we hebben twee dagen elders ontbeten, s avonds daar eten was niet goed verzorgt erg luie mensen lang wachten etc etc. Slaapkamer mooie ruimte maar daar houd het mee op, vloeren waren stoffig , bij bed stak een deel uit uit waardoor je je heel erg kon stoten in het donker , ondanks herhaaldelijk vragen werd de safe niet ingesteld en hebben we het zonder moeten doen, matrassen slecht , Wifi Heel slecht

• Beoordeeld op: 3 maart 2022

1,0
    Erg slecht
    • Vierpersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het personeel was zeer onaardig, de kamer was onhygiënisch

De locatie en het strand was super goed.

Verbleven in februari 2022

• Beoordeeld op: 14 juni 2021

Teleurstellend
    • Vierpersoonskamer met Uitzicht op Zee

Het eten was niet te eten! Oud hotel, niet zoals op de foto’s fitness al helemaal niet zoals op de foto’s. Zijn zelfs dag eerder vertrokken

Prachtig uitzicht

Verbleven in juni 2021