2. Hotelbeoordelingen Filippijnen

Beoordelingen over Hardin De Marbella

Church Road, Villa Libertad, El Nido, Palawan, 5313 El Nido, Filippijnen

#149 van de 149 hotels in El Nido

• Beoordeeld op: 17 mei 2024

Fijn verblijf gehad buiten de drukte van de stad.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

De hutjes zijn klein dus houd er rekening mee dat het soms wat krap kan zijn. Dit wisten we echter vooraf al.

Ontzettend aardige gastvrouw en personeel. Alles kon geregeld worden. Nette hutjes op rustige locatie buiten de stad. Heerlijk ontbijt. Goede scooter te huur, deze heb je ook echt nodig vanwege de ligging.

• Beoordeeld op: 23 april 2024

Aangenaam verblijf en super vriendelijke eigenaars
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

Een kwartiertje met de scooter (dat je bij hun kan huren) vanuit het centrum van El Nido, dichtbij Lio Beach en in een groene omgeving. Het personeel was super vriendelijk en behulpzaam! Airco aanwezig in de kamer, ook een plekje om buiten te zitten aan een bankje voor het huisje/hutje.

• Beoordeeld op: 22 maart 2024

Goede uitvalsbasis
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op de Tuin

We misten een aantal dingen in de kamer zoals haakjes om handdoeken op te hangen in de badkamer en een rek om buiten strand handdoeken of kleding te drogen. Helaas hebben we een aantal nachten last gehad van een blaffende hond van de buren dichtbij onze kamer. Er hebben ook een aantal beesten in de kamer gezeten (ik weet niet zo goed hoe die binnen zijn gekomen) zoals een hagedis, een grote spin en veel mieren. De staff kan hier verder wel goed mee helpen en dat is te verwachten als je in de natuur zit ;)

De locatie was voor ons perfect, een goede uitvalsbasis om met de scooter op pad te gaan en niet in het drukke centrum te zitten. We zijn vaak bij Lio beach geweest, wat een fijne plek is om te ontspannen. De kamer is leuk ingericht en heeft mooie verlichting. Het bed is erg klein zowel in de breedte als in de lengte (met 175 cm lengte pas je er nog net op). En met twee personen is het erg krap slapen. Je kunt er goede scooters huren en de eigenaren hebben goede tips waar je heen kunt gaan. Het ontbijt is goed. De dag vooraf vragen ze om een tijd en welk ontbijt je wilt. Er is een leuke gezamelijke zitplek waar je ook goede wifi hebt. En de familie die de plek runt is ontzettend lief.