2. Hotellrecensioner POL

9,8

8,1

• Recenserades: 8 november 2022

8,0
    En trivsam lägenhet med fantastisk utsikt. Återvänder gärna dit igen.
    • Par
    • Lägenhet med 1 sovrum - 10E Warzywnicza-gatan

Nyckeln måste hämtas i andra ändan av gamla stan på en turistbyrå och lämnas där också, vilket inte är det optimala, särskilt om man avreser tidigt. Skulle uppskatta en nyckelbox vid dörren som på andra ställen. Det är andra gången vi bor i samma lägenhet och varmvattenberedare i badrummet har inte åtgärdats, den droppar lika mycket som för ett år sedan. Fortfarande saknades det en korkskruv i köket men nu har vi åtgärdat detta och hoppas den finns kvar nästa gång vi kommer dit. :-)) Det förekommer en del oväsen från restaurangen under, särskilt när de tömmer glasbehållare tidigt på morgonen. Även en del oväsen från gågatan utanför, särskilt på sommaren. Lägenheten ligger på första våningen och det är är ganska lyhört. Å andra sidan den fina utsikten men Svarta pärlan seglande framför fönster kompenserar en hel del. :-))

En trevlig, nyrenoverad och mycket fräsch lägenhet med fantastisk utsikt över floden. Nära till restauranger, perfekt läge för stadsvandring och sightseeing. Mysig atmosfär runtomkring. Vi fick tillgång till lägenheten tidigare vilket uppskattades mycket av oss, då vi anlände till Gdansk tidigt på morgonen. Bra utrustning i köket med allt man behöver för en kort vistelse.

Bodde här november 2022

• Recenserades: 30 mars 2022

9,0
    Rymlig och fräsch lägenhet med fantastisk utsikt
    • Par
    • Lägenhet med 1 sovrum - 10E Warzywnicza-gatan

En del oväsen från intilliggande restauranger och folk ute på promenaden. Ingen större fara nu under lågsäsong men på sommaren kan det vara riktigt högljutt, särskilt om man vill ha fönster öppet på kvällen.

Läge alldeles vid floden, vacker utsikt, nära till allt. Mycket fräsch, bekväm och nyrenoverad lägenhet som har allt man behöver för en kortare vistelse. Bekväm fast lite hård säng. Bra utrustning i köket, förutom skruvkork som saknas! :-)

Bodde här mars 2022

Gäster har även recenserat dessa boenden: