Beoordelingen over Bohema Hotel & Spa 5-sterren

Konarskiego 9, 85-066 Bydgoszcz, Polen

#4 van de 36 hotels in Bydgoszcz

• 11 september 2015

• Gezin

Bedden waren goed maar aan de kleine kant

Optie om betaalbaar een keer vijf sterren te overnachten. We hebben heerlijk genoten van zwembad, sauna, eigen whirlpool op de kamer en klasse restaurant

• 11 december 2016

Personeel was zeer behulpzaam en vriendelijk

• 4 januari 2014

Niet echt tegen gevallen.. maar jammer dat de oude taxi alleen in de zomer beschikbaar is. Maar taxi was een goed alternatief.

Zijn in vele hotels in Polen geweest maar Bohema hotel komt met stip op nr. 1 te staan voor volgende reserveringen.Op alle gebieden een vijf sterren hotel. Prachtige kamer en zeer luxe wellnes ruimten. Eten en bediening in het restaurant was van grote klasse. Jammer dat we geen gebruik van het ontbijt konden maken omdat we vroeg moesten vertrekken naar het vliegveld. Maar dit werd meteen gecompenseerd met een goed verzorgde lunch box. Onze complimenten voor het hele team. We komen zeker weer terug.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Bohema Hotel & Spa