2. Hotelbeoordelingen Portugal

Beoordelingen over Hotel Rural Brícia Du Mar 4 sterren

Vale da Areia Vale da Areia, 8400-275 Ferragudo, Portugal

#4 van de 69 hotels in Ferragudo

• Beoordeeld op: 25 mei 2024

Heerlijk relaxen in ruime kamers, mooie omgeving en vriendelijk personeel.
    • Studio met Uitzicht op het Zwembad

We waren in mei en één van de twee restaurants en de poolbar was dicht. Maar ik weet eerlijk gezegd niet of we wel gebruikt gemaakt zouden hebben van de poolbar. Je hebt in je kamer een koelkast en kan zelf regelen. Het is allemaal één ruimte, dus de keuken is in de woon- en slaapkamer. Deze ruimte heeft wel eetstoelen, maar geen relaxstoelen of een bank. Daarnaast jammer dat er geen koffieapparaat was. Alleen oploskoffie en een waterkoker. Een Nespresso of Dolce Gusto had welkom geweest.

Mooi opgezet complex. Niet té groot en van alle gemakken voorzien. We hadden een kamer met een keuken en met uitzicht op het zwembad. Het zwembad was open, nog wel wat koud maar toch heerlijk gebruik van gemaakt. Het bad was schoon, net als het hele complex. Alles wordt goed onderhouden en schoongemaakt. Ook de kamers worden iedere dag schoongemaakt. Je loopt in 10 minuten naar het stand en in ongeveer dezelfde tijd naar de haven. We huurden een auto, dat is wel een aanrader om meer van de omgeving te zien. Er is een prachtige sportzaal, al hebben we daar geen gebruik van gemaakt. Wel van de sauna en massage. Deze was uitstekend, een aanrader!

• Beoordeeld op: 14 april 2024

Genieten vlak buiten Ferragudo.
    • Familiestudio

Leuke studio met connecting door naar de familie. Super gym. Rustig gelegen op loopafstand van het strand. Veel mooie vogels kunnen zien vanaf de locatie: hop, kuifleeuwerik, rode patrijs. Super ontbijt.

• Beoordeeld op: 7 april 2024

Fantastisch verblijft zeker een aanrader !
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Zwembad

Wij hadden toevallig een en studio waarbij je de tv niet kon draaien en dan ook niet vanuit bed tv kon kijken. Ook hadden wij s’nachts graag een raampje open willen zetten ivm frisse lucht tijdens het slapen. Het bed was voor ons iets aan de kleine kant. Verder was alles Top.

Kamers waren heel schoon mooi opgemaakt een heerlijke douche. Aparte kleedkamer waar ook een mini koelkast zich bevind, grote kleedkamer waar je ook je koffers kwijt kan. Heel mooi groot en schoon zwembad. Wij hadden een auto gehuurd en kregen hier toegang om hem buiten op het afgesloten terrein te parkeren of in de garage onder de studio’s welke je beide kon betreden dmv een kaartlaser. Het ontbijt was heerlijk iedere ochtend alles vers en schoon. De kamers werden iedere dag schoongemaakt en we kregen ook iedere dag schone handdoeken. Goed werkende airco. Accommodatie zeer netjes zwembad bedjes heel en stevig zitten / liggen goed. Personeel zeer vriendelijk maken graag een praatje met je . Overal een heel fijn verblijf en een aanrader wij komen hier dan ook graag terug.

• Beoordeeld op: 19 november 2023

Voor herhaling vatbaar

Het was erg stil waardoor gebruik van het restaurant ongezellig was

Prima ontbijt, goede bedden, goede dagelijkse schoonmaak

• Beoordeeld op: 17 oktober 2023

Rustig en aangenaam verblijf in een mooi en goed onderhouden hotel.
    • Studio met Uitzicht op het Zwembad

De jongedame aan de receptie bleef karig met uitleg. We ontdekken alles zelf. Toegang tot de garage werd ons uitgelegd door de tuinier. Wat afgelegen van de stad. Wie te voet op restaurant gaat naar Ferragudo moet er een wandeling van 1.5km voor over hebben tot bij de restaurants of de ferry naar Portimaõ. Een auto is handig voor alle andere bezoeken. Het ontbijt is goed maar ontbreekt variatie. Meer afwisselende soorten brood, kazen en charcuterie zou welkom zijn. De koffie smaakt naar oplospoeders. Echte boontjes zijn beter en dat zou meer aansluiten bij het niveau van het hotel.

Rustig, zeer net en verzorgd. Vriendelijk en behulpzaam personeel. De studio met kookmogelijkheid is handig voor wie graag enkele avonden "thuis" op het terras doorbrengt. De badkamer met regendouche is ruim en netjes. Goed uitgeruste fitness en mooi zwembad met ligstoelen tussen de palmbomen. De auto kan gratis in de ondergrondse parking.

• Beoordeeld op: 11 oktober 2023

Heerlijke plek om te ontspannen!
    • Studio met Terras

Vriendelijk personeel, goede faciliteiten: groot zwembad, voldoende bedden (wij waren er buiten het hoogseizoen), bar, parkeergelegenheid, prima ontbijt en goed restaurant. Ook op een goede wandelafstand naar het strand en het centrum van Ferragudo.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2023

Superfijn, een 10!

Zwembad, grote fitness, kamer met terras, parkeergarage

• Beoordeeld op: 2 oktober 2023

Geluid van de weg die er langs loopt

Personeel en comfort

• Beoordeeld op: 1 oktober 2023

Héérlijk!!

Er werd beneden een kamer verbouwd, daar hadden wij soms wat overlast van.

Heel mooi opgezet, mooi groen en erg goed verzorgd. Super vriendelijk personeel, ruime kamers.

• Beoordeeld op: 30 juli 2023

Prachtige accomodatie

N.v.t.

Mooi complex! Vriendelijk personeel. Mooi onderhouden tuin en zwembad.

• Beoordeeld op: 2 juli 2023

Geweldig
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Zwembad

Personeel is op een bepaalde tijd niet bereikbaar.

De locatie.

• Beoordeeld op: 17 februari 2023

nvt

Vriendelijkheid personeel. Compacte vriendelijk ogende leuke kamer. Heel mooi complex met zwembad ligstoelen en ruime garage.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2022

• Studio met Terras

restaurant kan nog het een en ander verbeteren, zoals meer keuze en het gezelliger maken. binnen erg fel licht. aan de pool bar lang wachten op je pizza of snack.

heerlijk zwembad, mooie appartementen. personeel is erg aardig en behulpzaam. auto parkeren kan in de garage, genoeg ruimte. heerlijke sangria aan de pool bar voor een goede prijs!

• Beoordeeld op: 6 oktober 2022

• Studio met Uitzicht op het Zwembad

Geen grote tegenvallers maar wel wat tips: een strijkijzer/kledingstomet op de kamers; openingstijden van sauna, massagemogelijkheid en sportzaal - die zijn namelijk van topkwaliteit met gekwalificeerd personeel maar sluiten om 18 uur en dan zullen de meeste gasten (ook van andere hotels want ook voor hen toegankelijk) op pad zijn.

Tweede verblijf dit jaar dus ik wat ik te verwachten had, nl. een fijne accommodatie, met mooie kamers, prachtig zwembad, uitgebreid ontbijtbuffet; vriendelijk en zorgzaam personeel goed gelegen centraal tussen de mooiste stranden en goede uitvalsbasis voor tochtjes naar steden en bezienswaardigheden in een groot van de Algarve.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2022

fijn verblijf

klein puntje van verbetering misschien: water toegevoegd aan verse sinaasappelsap.

fijne bedden, schoon en rustig.

• Beoordeeld op: 26 september 2022

Prima om enkele dagen tot rust te komen. Kust op ca. 1km wandelen.

Kamer, badkamer en kastruimte eerder klein, maar wel goed uitgerust en erg proper. Wel ruim buitenterras.

Erg netjes onderhouden resort. Alle faciliteiten aanwezig : groot zwembad, poolbar, ondergrondse parking en gigantische fitness, uitstekend ontbijt en erg vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 26 september 2022

Gewoon heel goed

De deur vd kamer zou beter andersom open gaan naar buiten toe ipv naar binnen, lastig met de gordijnen.

Ontbijt was goed alles voor handen, enkel de koffiekoekjes waren iets te hard gebakken. Zwembadbar, nog niet volledig op punt, maar wat je kreeg was in orde. Ook het eten. Prachtig zwembad, rustig .mooie kamers

• Beoordeeld op: 5 september 2022

Te kleine afvalemmer 😉

Nieuw alles ziet er goed uit heerlijk zwembad super faciliteiten

• Beoordeeld op: 21 augustus 2022

Fantastisch verblijf
    • Familiestudio

Er is maar 1 minpunt die we kunnen noemen en dat is dat er geen variatie was in het ontbijt. Er is voldoende keus maar wel elke dag precies hetzelfde.

Het hotel was in één woord fantastisch! De kamers, de bedden, de hygiëne was echt super. We waren hier met 11 familieleden en het was voor iedereen ( leeftijd 7 jaar- 84 jaar) een goede locatie. De Spa is ook heel mooi en schoon en een massage van Susana is zeker aan te bevelen. Wij willen hier graag naar terug.

• Beoordeeld op: 3 augustus 2022

Mooi complex maar (nu) nog niet de prijs waard qua service
    • Studio met Terras

mooi en nieuw maar zeker geen 4* service, lag niet aan het personeel maar aan het gebrek aan personeel. poolbar niet bemand waardoor je omslachtig moest bellen voor drankjes. Prijs lag daarom totaal niet in verhouding met de service, voor 225/250 per nacht verwacht ik toch wel wat meer. er werd nog een stuk aangebouwd en misschien als dat klaar is dat het beter word maar had er nu toch een beetje een teleurgesteld gevoel bij.

het is gloednieuw en mooi en garage onder de accommodatie.

• Beoordeeld op: 26 juli 2022

Heerlijk genoten.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Zwembad

Helaas hebben ze bij het zwembad de gehele dag harde muziek met veel bas aanstaan. Waardoor je niet rustig of relax kan liggen genieten. Meerdere keren aangekaart en dan deden ze voor 5/10 min de muziek/bas wat zachter, om daarna het volume weer omhoog te draaien. Wij gingen op een gegeven moment meer naar het strand om van die harde muziek/bas af te zijn. Strand is 10/15 min lopen vanaf de accomodatie.

Alles is gloednieuw en schoon, de kamers zijn fantastisch. Alles wordt dagelijks keurig schoongemaakt en verzorgd.

• Beoordeeld op: 9 juli 2022

prachtig hotel, met een heel mooi zwembad en tuin rondom.

onwennige service. geen tijd voor het maken van een fatsoenlijk ontbijt pakketje omdat we om 6.30uur vertrokken naar het vliegveld. ontbijt bestond uit 3 flessen water een tosti zonder dat deze in een tosti ijzer is geweest en twee bakjes yoghurt (zonder plastics lepels).

prachtige locatie en accommodatie

• Beoordeeld op: 11 juni 2022

heerlijk verblijf gehad; kom zeker terug

alles was prima

schone kamer, heerlijk zwembad in een goed onderhouden tuin, supervriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 25 mei 2022

Gladde douchevloer en kleine badkamer

Het diner, voortreffelijk