2. anmeldelser av hoteller i Italia
  3. anmeldelser av B&B og vertshus i Abruzzo
Abruzzo Ekte anmeldelser av B&B og vertshus skrevet av ekte gjester

• «Fint og rent»

• «Hotellets beliggenhet, var helt perfekt. Midt i sentrum av den gamle bydelen og med masse hyggelige og gode restauranter rett utenfor døren. Veldig hyggelig og flott takterrasse hvor vi ble servert en utrolig god frokost og fikk fantastisk service av de hyggelige eierne.»

• Casale Adriatico B&B Omtalescore: 10

«Beliggenheten og personalet. Veldig god frokost. Bare husk at hotellet er ubetjent store deler av døgnet, og innsjekking skjer på ettermiddag mellom kl 17 og 20.»

• Peperosa in collina B&B Omtalescore: 10

«Nydelige omgivelser, koselig stemning, utrolig hyggelige og hjelpsomme verter. God frokost, komfortabel seng, rent og pent, rolig nabolag.»

• Silvi d'aMare Omtalescore: 9

«Veldig hyggelig personell, sjarmerende og komfortabelt rom rett ved siden av stranden, hvor solstoler allerede var ordnet for oss. Frokost på stranden var inkludert»

• Il Giardino Nascosto B&B Omtalescore: 9

«kaffe, takterasse, hage»

• Legacy Omtalescore: 10

«Sentralt og meget hyggelig eier. Ga gode råd og tips.»

• Maison Fleurie Omtalescore: 10

«Sentralt beliggende med kort vei til havet og promenaden. Fint rom med gode senger. Hyggelig betjening og god informasjon.»

• La Villa Omtalescore: 10

«Komfortabelt og rent rom. Heldigvis dobbelseng (kan ligge på skrå) på mitt rom da italienske senger ikke er kompatible med min «normale» norske høyde. Komfortabel madrass og pute. Alessandra er en meget hyggelig vert, og hun snakker utmerket engelsk, noe langt ifra alle italienere gjør. Lot meg parkere motorsykkelen i sin private garasje, og ga tips og råd om spisesteder og ting å se i nærheten. La Villa ligger stille og fredelig til, men bare 5-10 minutter fra sentrum med spisesteder og café`er. Litt støy om morgenen fra vareleveranser til supermarkedet i nabohuset, men ikke verre enn at man lukker vinduet. Fin balkong for gjestene utenfor frokost rommet.»