2. Hotelanmeldelser for Egypten
  3. Hotelanmeldelser for Det Røde Hav
Det Røde Hav Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Pickalbatros White Beach Resort - Hurghada Point fra anmeldelser: 10

"Stort set alt var perfekt. Vi vil helt sikkert gerne komme tilbage."

• Marlin Inn Azur Resort Point fra anmeldelser: 10

"Der var en dejlig god udsigt, der gjorde os alle glade. Der var rent og pænt på rummet og andre steder."

• "Dette er virkelig uden sammenligning det bedste ophold for børn af alle aldre. Der er et utal af pools, du kan aldrig føle der er for mange mennesker proppet i ét sted. Når der siges Neverland er det virkelig fordi det er som et eventyr. Især er det fedt, da børnene kan løbe op til receptionen dagligt og få uddelt slikkepinde i et eventyrland omgivet af store slikkepinde. Jeg som voksen nød især min icecoffe som kunne bestilles stort set alle steder i området. Der var livreddere i alle pools, meget tilstedeværende, meget professionelle og man føler sig sikker med sine børn der. Mohammad fra receptionen er en særdeles eminent medarbejder , professionel til fingerspidserne og gjorde vores ophold super nemt og behageligt."

• Golden Beach Resort Point fra anmeldelser: 8

"Der var masser af aktiviteter hver dag, fine pools, venligt personale. Ungerne var vilde med manden der gjorde rent, som hver dag lavede sjove ting på værelset."

• "Vi har haft et helt igennem vellykket ophold her! Vi har været i Egypten en del gange før, men standarden på dette hotel er noget højere end hoteller i samme kategori. Arealerne er velplejede og rengjorte, smuk beplantning, gode faciliteter og et meget moderne og velindrettet værelse. Vi blev opgraderet til et værelse med pooludsigt, hvilket var rigtigt dejligt. Desværre har en stor del af værelserne hverken balkon eller terrasse, hvilket trækker en del ned på et ellers velfungerende hotel. Strand: skøn sandstrand, masser af solstole og hjælpsomt personale. God til børn. Pool: rent og velfungerende poolområde med rigeligt med liggestole og god plads. Meget opmærksomme og hjælpsomme poolmedarbejdere og en fin swim up poolbar. Aquapark: super for børn og barnlige sjæle med masser af sjove rutsjebaner. Dejligt med placeringen på den anden side af vejen, så det ikke skaber støj i poolområdet. Måltider (all inclusive): 1 hovedrestaurant, 4 ala carte restauranter og frokost/snacks på 2 af restauranterne. Altid rent og masser af valgmuligheder, dog alt med afsæt i det mellemøstlige køkken. Der er fyldt godt op til alle måltider, og det er ret som afveksling at kunne benytte ala carte restauranterne. Fint udvalg af lokale drikkevarer. Medarbejdere: vi er kun blevet mødt at smilende og hjælpsomme medarbejder, som alle har gjort deres bedste for at give os en god ferie. De dårlige anmeldelser af netop dette er i den grad blevet gjort til skamme - vi har følt os overordentligt velkomne!"

• The Grand Resort Point fra anmeldelser: 8

"Dejligt stort hotel , god beliggenhed. Al personale var venlige. Maden var middel eller lidt over middel da udvalget ikke var stort. Poolene var perfekte. Smukt udenfor hotellet osse. Værelserne manglede intet . Udsigten ud til poolen var fantastisk"

• SWISS Dive Resort Hurghada Point fra anmeldelser: 8

"Et dejligt sted, tæt på alt. Ligger dejligt stille, men få minutters gang, har man alt i Sheraton Street. Fantastisk sødt og hjælpsomt personale. De vil gøre alt for at du føler dig godt tilpas. Rengøring helt i top."

• "Meget venligt og hjælpsomt personale , lækker strand, træningscenter og hotel i det hele taget . Opgradering på drinks i forhold til sidste år"

• Neverland City Hurghada - Pickalbatros Point fra anmeldelser: 10

"Jeg elskede alt ved opholdet. Det var langt over mine forventninger, mine børn har hygget sig som aldrig før. De har alt på hotellet, derfor har der ikke været behov for at forlade hotellet. Personalet har været super fleksible og ikke Mindst, været super hjælpsomme under hele opholdet. Anbefaler helt klart Neverland, paradiset for børn. Stor tak til Ahmad Darwish og Mohammed Majdi for deres super gode service 🙏🙂"

• Pickalbatros Citadel Resort Sahl Hasheesh Point fra anmeldelser: 10

"Der var alt hvad man overhoved kunne tænke sig"