Provincie Alava Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• “Ontbijt prima, kamer oke.”

• Silken Ciudad de Vitoria Beoordelingsscore: 8

“Toplocatie. Het centrum is 5 minuten lopen. Onder het hotel is een parkeergarage. Wij hadden een arrangement inclusief parkeren Helemaal goed. Ontbijt was ok. Niet geweldig. Koffie uit een automaat en jus d'orange uit en pak vinden wij niet bij een 4 sterren hotel horen. Kamer was goed. Schoon, ruim en prima bedden. Hotel is duidelijk gericht op zakelijke klanten. Voor een dag/nacht Vitoria raden wij dit hotel aan.”

• Hotel Palacio De Luko Beoordelingsscore: 10

“Inrichting en rust”

• Hotel Palacio de Elorriaga Beoordelingsscore: 8

“Mooie stijlvolle ambiance, zeer behulpzaam en vriendelijk personeel, lekker en origineel ontbijt”

• Hotel Centro Vitoria AutoCheckIn Beoordelingsscore: 8

“Ik had een kleine eenpersoons kamer. Schoon en netjes, vooral functioneel.”

• Andamur San Román Beoordelingsscore: 8

“Mooie kamer ,schoon , en rustig fijn douche , lekker ontbijt”

• NIREA HOTEL Beoordelingsscore: 10

“De accommodatie ligt centraal. Dit hotel is perfect. Er is goed over de inrichting nagedacht, alles klopt. De kamers hebben een aangenaam formaat en doen Scandinavisch aan. De badkamer heeft een fijne regendouche en alle accessoires die je nodig hebt zijn aanwezig. Het personeel is super vriendelijk en helpt je graag. Het ontbijt is uitgebreid. Totaal een zeer goede prijs/ kwaliteit verhouding.”

• Casa Rural Rojanda Beoordelingsscore: 9

“Prima gastenkamer gelegen in een Bodega. Zeer vriendelijk dame die alles zelf runt. Parkeer mogelijkheid op de oprit”

• Hotel Eguren Ugarte Beoordelingsscore: 9

“Locatie en luxe kamer top van hotel”

• Parador de Argómaniz Beoordelingsscore: 6

“Prachtige tuin, grote kamers en een goede ligging. Fijn dat er ook een restaurant is.”