2. Hotelbeoordelingen Canada
  3. Beoordelingen vakantiewoningen: Alberta
Alberta Geverifieerde vakantiewoningbeoordelingen door echte gasten

• Cozy apartment with amazing view Beoordelingsscore: 9

“Super locatie. Een erg nieuw en schoon appartement voorzien van alles!”

• “Wij hadden bewust dit deel van de stad gekozen. Prettig om eigen kookgelegenheid te hebben.”

• Duplex with a View Beoordelingsscore: 8

“We hadden onze vrijheid”

• “Net appartement 2 slaapkamers ligbad shampooh,woonkamer met keuken,mac donald om de hoek 7eleven ook,en bushalte.Rustige buurt geen geluidsoverlast.gratis parkeergelegenheid.deuren met cijferslot”

• Bon Homme View Beoordelingsscore: 8

“Lekker je eigen optrekje huiselijk gevoel”

• Rundle Chalets Beoordelingsscore: 6

“De plaats”

• Spring Creek Vacations Beoordelingsscore: 10

“Fantastische kamer. Zeer ruim van alle gemakken voorzien. Canmore centrum on de hoek. Winkeltjes dichtbij voor basis benodigdheden. Vaatwastabletten aanwezig als ook wasmachine benodigdheden. Parkeren prima geregeld via ondergrondse parkeerplaats.”

• Apartment 411, Antique Heritage Beoordelingsscore: 8

“De locatie. Het huis.”

• “Slaapkamer en bed waren prima, mooie en goed uitgeruste keuken. Inchecken ging soepel. Prima locatie, denk ik? Wij vodnden Calgary echt niks aan. Goede communicatie met host.”

• “Dit is een mooi, ruim, schoon appartement. 2 grote tweepersoonsbedden een slaapbank en een los 1 persoons opklapbaar bed. Goede WiFi en tv net onder andere netflix. We liepen tegen een paar dingen aan maar die werken, na contact met de eigenaar werden de direct opgelost.”