2. Hotelbeoordelingen Canada
Algonquin Park Geverifieerde hotelbeoordelingen door echte gasten

• Spring Lake Resort Beoordelingsscore: 9

“Locatie is prachtig!”

• Sword Inn Bancroft Beoordelingsscore: 6

“De locatie was prima, middenin Bancroft naast het millennium park. Dichtbij supermarkt. Ontbijt niet bijzonder.”

• Spring Lake Resort Beoordelingsscore: 10

“Mooie locatie. Heerlijk bed. Zeer vriendelijk personeel / eigenaar. Vraag bij de receptie voor toegangskaartje tot Algonquin Park!”

• Spring Lake Resort Beoordelingsscore: 10

“Ideale locatie voor het verkennen van Algonquin! Het leek wel alsof de tijd was stil blijven staan in dit hotel, maar dat was net charmant. De mooi aangelegde tuin en het uitzicht op het meer maakten het helemaal af.”

• Somerset Lakeside Resort Beoordelingsscore: 9

“Mooie schone kamer met lekker bed. Mooie groene omgeving en aardige mensen. De steigers met stoelen waar je heerlijk kunt zitten. Voor, een groot grasveld omringd met bomen. Ook weer veel stoelen en ligbedden. Jeu de boules, balslingerspel en bbq aanwezig, je kan je er goed vermaken. Moet wel zelf even een doekje over de stoel halen voor het zitten, maar misschien is dat omdat wij in voorseizoen zaten.”

• Sword Inn Bancroft Beoordelingsscore: 2

“Niets”

• Spring Lake Resort Beoordelingsscore: 8

“De ligging en het uitzicht op het meer.”

• Baptiste Lake Lodge Beoordelingsscore: 10

“Super plekje aan het meer in een prachtig appartement! Ruimte in en om het huis, dus we hebben genoten! De host heette ons hartelijk welkom en was zeer gastvrij.”

• Baptiste Lake Lodge Beoordelingsscore: 9

“Deze locatie is vooral geweldig met mooi weer. Wat hebben we genoten!”

• Sands on Golden Lake Beoordelingsscore: 6

“Uitzicht”