2. Hotelanmeldelser for Spanien
  3. Hotelanmeldelser for Spanien
Almeria Province Verificerede hotelanmeldelser fra tidligere gæster

• Centro Vacacional Macenas Point fra anmeldelser: 8

"Nogle hyggelige små hytter og det var dejligt natur skønt. Personalet var rigtig søde og smilende og behjælpelig ved behov."

• Nuevo Torreluz Point fra anmeldelser: 9

"Morgenmaden på det jævne. Positiv overrasket over parkeringsmuligheden - eget P hus meget tæt ved hotellet. Hotellet ligger perfekt i centrum."

• "Fantastisk terrasse med solsenge og fremragende udsigt. Lejlighede var rigtig fin og godt udstyret køkken. Lækkert badeværelse især bruseren. Vores datter nød sovesofaen i stuen, og dobbeltsengen var i orden. Fitness rummet var af høj kvalitet! Den indendørs pool var opvarmet og lækker. Det var for tidligt på året til at prøve den udendørs, men den så fin ud. Vi så er psr enkelte mennesker der solbadede omkring den. Værterne var meget behagelige og ville gerne have feedback på selv små detaljer de kunne forbedre. De responderede hurtigt de få gsnge vi var i kontakt med dem. Vi havde nogle dejlige uger i lejligheden."

• La Perla Point fra anmeldelser: 10

"At det lå midt i byen, man ku gå til alting"

• Torreluz Centro Point fra anmeldelser: 8

"Dejligt hotel midt i byen. Parkeringsmuligheder lige ved siden af ( 100,- kr. i døgnet) Fantastisk morgenbord på hotellet overfor. Elevator"

• Hotel Rural Cortijo La Alberca Point fra anmeldelser: 8

"Virkelig sød værtinde. Dejlig beliggenhed med udsigt over dalen. Flotte rum i gamle stalde med egne terrasser med udsigt."

• Playadulce Point fra anmeldelser: 10

"Beliggenhed, udsigt fra værelset helt fantastisk at vågne med solopgangen"

• ALEGRIA Cabo De Gata Point fra anmeldelser: 8

"Godt værelse, stort"

• Elba Almeria Business & Convention Hotel Point fra anmeldelser: 8

"Store rummelige værelser"

• Cortijo El Paraíso Point fra anmeldelser: 10

"Så smukt både ude og inde"